דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תקנו את נמתנה המושלמת עבור היקירים לכם 

מאת    [ 22/07/2012 ]

מילים במאמר: 541   [ נצפה 1859 פעמים ]

הדפסה על חולצות

רבים מאמינים כי הענקת מתנה היא אקט שהוא מעבר לקניית פריט חביב לצורך ציון אירוע כלשהוא בחיי אדם. הטיעון שמתנה חייבת להיות ייחודית ורלוונטית עבור זה המקבל אותה ולסמל את אותו האדם, את האירוע שבגינו נקנתה המתנה או את מערכת היחסים בין נותן המתנה למקבל אותה, הוא טיעון חזק הצובר תאוצה, ומשפיע על הדבר בה אנו תופסים מתנות בחיי היום יום, ועכל מה שנחליט לקנות, הלכה למעשה.

דרך מקורית לשילוב של מתנה שמצד אחד היא רלוונטית ושימושית בחיי היום יום, ומצד שני מבטאת נדפיס עליה משהו מקורי המזוהה במיוחד את זה שאמור ללבוש אותה, ניתן את המתנה המושלמת...

בהמשך ננסה להראות מה אפשר להדפיס על חלוצות וננסה להתאים בין דוגמאות וסגנונות הדפסה, לאופי מקבל המתנה, אופי האירוע או לטיב מערכת היחסים בין הנותן והמקבל, בצורה הנכונה והמעניינת ביותר.

 

התאמת המתנה לאופי של האדם המקבל אותה ולתפקידו בחיינו.

הדפסה על חולצות- עבור אדם הנמצא עימנו קשר רומנטי-

בקטגוריה הזו יש מגוון אפשרויות וכולן נהדרות. אפשר בהחלט להדפיס על החולצה הנבחרת תמונה יפה של שני בני הזוג, שמסמלת ללא מילים את מערכת ביחסים ואת הרגשות השוררים בינהם. לאילו שאוהבים קצת קיטש בחיים שלהם, וכך גם בחולצות, אפשר למסגר את התמונה במסגרת של לב או מסגרת אחרת צבועה באדום, בורוד או בצבע האהוב על מקבל המתנה.

 אם אתם דווקא לא מהמצטלמים, והתמונה האחרונה שלכם היא מספר המחזור של התיכון (רק כי הכריחו אתכם), יש לכם שלל אופציות נוספות. לכל בני זוג יש את השיר שלהם- השיר שהם שמעו לראשונה ביחד, או זה שהתנגן ברקע שהתנשקו לראשונה...ניתן להדפיס את מילות השיר על החולצה, ולקבל מתנה ייחודית ומקורית, שף אחד לא יבין את משמעותה, פרט לזה שמקבל אותה, חוץ, אולי, מאנשים חדים במיוחד.

הדפסה על חולצות עבור חבר טוב שחוגג יום הולדת או לציון אירוע חשוב אחר-

כאן, הכי מומלץ להדפיס על חולצה איזה משפט קאלט ששייך רק לכם, או משפט מצחיק במיוחד שאמר החבר באיזה טיול עם החבר'ה...התוצאה יוצאת גם מצחיקה ומשעשעת, וגם סמלית וייחודית. כולם אוהבים שמשקיעים בהם מחשבה, ולקבל חולצה עם אימרה משעשעת שמקבל המתנה אמר לפני כמה זמן...גורם לו להאמין שחושבים עליו ושזוכרים אותו גם ביום ההולדת שלו.

הדפסה על חולצות להורים או לבני משפחה-

ניתן בהחלט להדפיס על חולצות ברכות של ממש. הורים תמיד אוהבים לקבל מילות הערכה וחיבה באירועים מיוחדים ובכלל. הדפסת ברכה על חולצות משמרת את המילים הללו וגורמת לנו לא לשכוח אותם אף פעם, משום שהם ממש עלינו...קצת מתחת לראש. הרבה אנשים טוענים כי העיקר הברכה והכוונה שבלב, והמתנה לא באמת רלוונטית. אופציה זו של הדפסה על חולצות מאפשרת לנו למזג בין הברכה למתנה במקשה אחת, כך שלא נצטרך להתלבט יותר מה פחות חשוב ומה יותר...

 

הדפסה על חולצות כדרך לסמל אירוע-

אירועים שונים מחייבים מתנות שונות, ומתנה ליום הולדת בדרך כלל לא תהייה רלוונטית עבור חייל העתיד להתגייס לצה"ל. הדפסה על חולצות מהווה את הפיתון המושלם לדרך בה ניתן לשלב בין מתנה פרקטית למתנה המציינת בצורה המושלמת את סוג האירוע וטיבו. אם ברצוננו לקנות מתנה עבור זוג שהתארס בדיוק נדפיס על החולצה שיר רומנטי, ברכה לעתיד ורוד יחד, או תמונה שלנו עם הזוג המאושר, ואם דווקא נרצה לקנות מתנה לחבר טוב לרגל קבלת הצטיינות יתרה בלימודים, נדפיס על גבי חולצה תמונה שלו עם שרביט וכתר- כמו שאלוף צריך להיראות...

בהצלחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב