דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת מקום לאירוע בר מצווה 

מאת    [ 21/07/2012 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 1415 פעמים ]

 "בן שלוש עשרה למצוות"  (מתוך המשנה אבות ה, כה.( ביהדות יום הולדת 13 לילד הוא מעמד חשוב ומרגש ומסמל את המעבר מילדות לבגרות. מגיל המצווה הילד מקבל על עצמו לא רק את הזכויות אלא גם את החובות ובכך הופך לנער בוגר בעל אחריות . בשנים האחרונות יותר ויותר נפוץ לחגוג את אירוע בר המצווה  בחגיגה נוספת מלבד העלייה לתורה בבית הכנסת. כל ילד רוצה את אירוע בר המצווה החגיגי  השווה ובעיקר המדובר....

טרנדים  שונים, מיוחדים, מגוונים ובמגוון מחירים קיימים היום בקיום אירוע בר מצווה, אם לא החלטתם עדיין איפה תחגגו, אולי הדברים הבאים יעזורו לכם להחליט.

ישנם העושים אירוע בר מצווה גדול, מזמינים משפחה מורחבת ואת כל חבריו של הילד (לעיתים כיתה שלמה), יש המסתפקים באירוע משפחתי קטן בו חוגגים עם הנער משפחתו המורחבת בלבד ויש שדווקא נוהגים להפיק אירוע  ומזמינים את חברי הנער בלבד.

לפי קהל המוזמנים תוכלו להתאים את מקום האירוע, במידה והחלטתם לערוך אירוע גדול וגרנדיוזי רצוי להפיקו במקום גדול ומרווח בהתאם לכמות המוזמנים ובהתאם לאטרקציות הנוספות שיהיו באירוע. רצוי שהמיקום הגיאוגרפי של גן האירועים יהיה קרוב למקום מגורכם (אל תשכחו שלאירוע מוזמנים הרבה צעירים וצעירות שהוריהם לוקחים אותם הלוך ושוב) וכמובן שיהיה מזון שמתאים לקהל המוזמן(הרבה מנות של שניצל וצ'יפס).

במידה ודווקא החלטתם לערוך אירוע מצומצם למשפחה - האופציה של מסעדה דווקא נראית מתאימה יותר. יש מסעדות שיש בהן חדרים גדולים או אזורים המוקצים להפקת אירועים.  גם אירוע במסעדה דורש בניית תפריט שמתאים לקהל היעד.  במידה ויש לכם בית גדול יש את האופציה להזמין קייטרינג.

אם בחרתם דווקא באופציה השלישית ואתם עורכים אירוע לחברי הנער בלבד, תסגרו את הלוקיישן בהתאם לאטרקציות אותם אתם מעוניינים לערוך ובהתאם לכמות המוזמנים. לדוגמא אם הזמנתם רק עשרה חברים טובים יתכן שדווקא מקום כמו באולינג, חדר פרטי במסעדה או אטרקציות שונות כגון פיינטבול, טרקטורונים וכו' יכולות להתאים. במידה והלכתם יותר בגדול והזמנתם את הכיתה/שכבה תוכלו לערוך את המסיבה במועדון.

מארגן בר מצווה ידע לעזור לזוג בפיתוח בחשיבה יצירתית, הוא יעזור להבין איך אפשר במינימום מאמץ והשקעה כספית לגוון, לחדש, לרגש ולתת לקהל המוזמנים חווית הבר מצווה קצת אחרת - אולי מיוחדת יותר... אולי מרגשת יותר... אולי שונה יותר... אבל משהו אחד שיהיה יותר (כמובן על פי רצון הזוג)

מפיק בר מצווה / בת מצווה הוא הדמות עליה ההורים והילד/ה יכולים לסמוך לאורך הדרך, כמו שותף שלישי שרץ איתך "במסע לעבר האירוע המושלם", מפיק האירוע הוא הדמות שאליה תוכל להתקשר כשקשה, תוכל להשען אליו. אם אתם רוצים חוויה  אחרת, שירות אישי, ליווי צמוד והבטחה שהחתונה שלכם תהיה בדיוק כמו שחלמתם - אז כדי לכם לפנות לעזרתו של מומחה שכזה.

פורטל גן ואולם הוקם על מנת לתת לכם, החוגגים אירוע, את המענה המתאים ביותר לאחת השאלות החשבות שבה זוגות רבים מתלבטים, היכן כדאי להתחתן? ארגון חתונה בפורטל תוכלו למצוא מגוון גדול של מקומות לחתונה גני אירועים, אולם אירועים, מסעדות, מקומות קטנים ומקומות מיוחדים ועוד.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב