דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכל כלול בלחיצה אחת! 

מאת    [ 20/07/2012 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 1709 פעמים ]

בזכות חידושים רבים בתחום התקשורת אנשים חופשיים להתקשר במחירי שיחה מוזלים ולקצץ בחשבונות הטלפון גבוהים . קיימות דרכים רבות לבצע שיחות  וועידה בינלאומיות ממחשב נייד או הטלפון  האישי.

דרך אחת היא לרכוש כרטיס ולקבל מספר זיהוי וקוד גישה, לאחר מכן יש להפעיל את הטלפון. כדי להפעיל את השירות, יש לחייג את הקוד הסודי ולשלוח את הפרטים הנדרשים. לאחר ביצוע פעולה זו, תקבל הודעה המציינת כי הקוד התקבל ומאושר .

אם אתה צריך לשמור על קשר רצוף עם המשפחה וחברים ועם העבודה שלך גם כאשר אתה נמצא בחו"ל, כל מה שאתה צריך זה להציג את עצמך ל"קורא החיוג" הבינלאומי ותוכל  לבצע שיחת ועידה בינלאומית בטוחה . כרטיסים אלה מאפשרים לך לבצע שיחות רבות למדינות בכל רחבי העולם במחירים סבירים מאוד. הטיפול בטלפון האישי שלך אינו מצריך כל סוג שהוא של תכנות או הכנה מיוחדת כדי להפעיל את השירות  .

דרך נוספת לחסוך ולבצע שיחות מוזלות , היא  לשתף את שם המשתמש - שלך, עם כל מי שמשתמש באותו ספק השירות  אינטרנט/ טלפון ולכל מי אתה רוצה להתקשר.

כדי לחבר את שני הצדדים המתקשרים, יש להזין את שם המשתמש של הנמען לתוך רשימת אנשי הקשר של  תכנית הקריאה , וע"י לחיצה על שם המשתמש, תוכל להתחבר לחברים בני משפחה  וקולגות בחו"ל.

התוכנית קלה לשימוש , בכל פעם שמישהו קורא לך יינתן אות כמו צלצול טלפון , הצד השני שומע את הצליל ויודע שמישהו מנסה ליצור קשר. מלבד הצלצול יש גם הודעה מוצגת בשני המחשבים כדי לציין שמישהו מנסה להתקשר.

 ישנן תכנות קריאה  נגישות  מאוד עבור כל המשתמשים , גם לאלו שאין להם ניסיון. הם יכולים ליצור קשר עם כולם ברשימה ללא תשלום. יתרון  מועיל וחשוב  של תוכנות  הקריאה  זה  באפשרות  צפייה בווידאו בחינם בטלפון ושיחות בינלאומיות און ליין!! יתרון זה מאפשר למשתמש לבצע שיחות ועידה רבות משתתפים  בווידאו ובטלפון בזמן אמת ובחינם!!!

התפתחות תחום התקשורת היא פנומנאלית!!!

זה התחיל  בשימוש  בטלפון  שהומצא על ידי אלכסנדר גרהם בל  מ- 1876, כשבעל המכשיר היה רוצה להתקשר היה מרים את השפופרת מעל העריסה , אז נסגר מעגל חשמלי, ונוצר קשר עם מרכזנית, אשר קישרה אותו עם בעל מכשיר אחר לפי בקשתו . הדרך הארוכה מטלפונים הראשונים לשיחות וידאושיחות ועידה רבות משתתפים נעלמה.... שיחות בינלאומיות אפשריות בעזרת שיטות תקשורת והתקנים חדשים.  כיום אפשרויות התקשורת הן כמעט בלתי מוגבלות,

איכות קול מעולה אתה שומע מאוד ברור, לא משנה המרחק  ו...גם רואה את המשתתפים בשיחה!

מכשירי טלפון שימושיים  וחשובים ביותר אך עם זאת  שרותי התקשורת שהוצעו לא היו זולים. בעבר, שיחות בינלאומיות היוו הוצאה גבוה מאוד, היה צורך לקצר בשיחות כדי לא לשלם סכומי עתק  לספק התקשורת.

 

למרבה המזל, עם התפתחות הטכנולוגיה  פותחו  שתי אפשרויות לבצוע שיחות זולות יותר לחו"ל. שתי האפשרויות הן שיחות אשראי ע"י כרטיס , ושיחות המבוססות על תוכנת קריאה. שתיהם זמינות  לביצוע שיחות זולות לכל יעד ברחבי העולם.

 אז אם הכול כלול!  בלחיצה אחת  פשוטה ,,, אז למה לא לדבר לראות ולהשתתף ????




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב