דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תמונות קנבס - במיוחד לסלון 

מאת    [ 20/07/2012 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 2864 פעמים ]

רבים חושבים על עיצוב הדירה כעל מטלה אשר יש להשקיע בה כסף רב. לפעמים, דווקא הרעיונות, אשר לכאורה הינם הטריוויאליים ביותר, הם אלה המוצלחים אשר קוצרים את מירב התשואות והמחמאות. תמונות על קנבס, אשר מייצגות את חיי המשפחה, ואוספות את ההווי המיוחד שלה, כך שיוכלו להציג פן אחר בחייה משפחה, הינן תמונות אשר עשויות לחמם כל חדר מגורים ולרגש, הן את המתבוננים החיצוניים והן את בני המשפחה.

תמונות על קנבס, יכולות להיתלות בחדרים רבים בבית, החל מחדר השינה, ועד המטבח. אולם עצם תליית התמונה או התמונות בחלל הסלון, מאפשרת הצצה לחיי המשפחה, אשר לא ניתנת בשום חלל אחר. מעבר לכך, איכות התמונה המודפסת על קנבס, הנחווית כתמונת תלת מימד, מאפשרת הנאה נוספת, אשר לא יכולה להינתן כאשר התמונה ממוסגרת באופן סטנדרטי.

בחירת התמונה והתוכן

בחירת התמונה או התמונות הינו הצעד הקשה ביותר. בדרך כלל בסלון, ייתלו תמונות אשר הינן רשמיות יותר ומציגות את המשפחה בזווית המחמיאה לה. בחירת המצולמים והעדפת תמונות אלו על פני אחרות, אף היא יכולה להעיד על הקשרים, המשפחתיות ואופיים של דיירי הבית. יהיו משפחות אשר יעדיפו לתלות תמונות של הילדים הגדלים בלבד, בעוד שאחרות ייבחרו באופציה של צילום כל המשפחה כולה.

ישנה אפשרות להדפיס יותר מתמונה אחד, ולבחור בסט של תמונות בעלות נושא או קו משותף אחד. תמונות אלו יכולות להיתלות באופן בלתי מסודר בחלל, כך שיהוו עניין נוסף לחלל. כדאי לבחור בתמונות אשר ייתנו ערך מוסף כלשהו לחוויות המשפחה ולא יימאסו גם לאחר פרק זמן ארוך. בחירה בתמונה של תינוק קטן מדי, למשל, עלולה להיראות לאחר מספר שנים כלא רלבנטית לפרק הזמן הנוכחי. המלצה נוספת היא להתאים את וכן התמונות לעיצוב החלל. תמונות מצולמות בשחור ולבן יכולות לתת נופח דרמטי יותר מאשר תמונות צבעוניות אר נלקחו ממקומות שונים.

זיכרונות משותפים בסלון הבית

פעמים רבות, אנשים נוטים לחשוב כי תמונות משפחתיות אמורות להיות ממוקמות בחדר השינה או בצניעות הבית. אולם דווקא תלייתם בחדר מגורים, אשר משמש לפונקציות רבות, הוא זה המקרב בין בני הבית ומשרה אווירה חמימה ונעימה. חשוב לזכור כי חדר המגורים משמש הן למשחק, מנוחה וצפייה בטלוויזיה. חדר זה, בשונה מרוב חדרי הבית הוא בעל פוטנציאל מעבר של הרבה מאד אנשים במשך היום: אורחים, חברים, קרובי משפחה, ואנשי תחזוקה שונים.

יש לבחור בקפידה את התמונות אשר ייתלו אחר כבוד על קירות החדר, הן מבחינת תוכנן והן מבחינת התאמתם למקום. צורת התלייה יכולה לייצר אווירה קלילה או רשמית יותר, כמו גם עיצוב נלווה כמו צבעים מיוחדים או גישה אחרת. כך או כך, תמונות על קנבס שומרות על איכותן לאורך שנים, ומסוגלות לשדר יוקרה ואמנותיות גם לאחר שעות צפייה רבות

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב