דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיאטת הורמון ההיריון - מה קורה אחרי תהליך ההרזייה? 

מאת    [ 19/07/2012 ]

מילים במאמר: 597   [ נצפה 1953 פעמים ]

הרבה אנשים שואלים אותי - טוב, אז רזית מהר אבל מה אחר כך? האם אחרי כמה חודשים או אפילו שנים אפשר לצפות שהמשקל יישמר? אלה שאלות מאוד חשובות שעומדות בפני כל אדם שרוצה לעשות תהליך הרזייה מהירה מאוד שנקרא דיאטת דר סימונס או דיאטת hcg. במאמר הזה אני רוצה לתת תשובות כנות וטיפים שיעזרו לך להחליט אם כדאי או לא להיכנס לדיאטה הזאת ומה לעשות בסיומה אם את מחליטה שכן.

מה הסיבה המקורית לעלייה במשקל?

יש שתי אשכולות בסיסיות כאן. אחת אומרת שהכל נובע מאכילת יתר ואורך חיים פאסיבי ללא פעילות ספורטיבית. השנייה אומרת - הבעייה נובעת מחילוף חומרים לא תקין. האמת, כרגיל, נמצאת באמצע, לפחות בהתבסס על המחקר המקורי של דר' סימונס שהתנהל במהלך 40 שנה במאה הקודמת והתרכז בשאלה הקשה ביותר - מה מקורה של השמנת יתר?

התשובה המלאה מורכבת משני רבדים: אחד - האדם המודרני אכן נגיש להרבה יותר אוכל מאשר הגוף שלו מתוכנן לעכל במהלך היום. תחשוב על כל הארוחות הטעימות והמלאות שאכלת לאחרונה? ארוחת בוקר של איזה 1000 קלוריות בבת אחת, ארוחת צהרים עם חומוס, פיתה, סלטים, על-ה-אש ואולי גם גלידה לאחר מכן. הנה הגענו ליותר מ- 3,000 קלוריות. ויש עוד ערב לפנינו עם ארוחה מסודרת או אפילו יציאה לבית קפה ב- 12 בלילה. זה בהחלט לא אורח החיים שהגוף שלנו מסוגל להתמודד איתו מבחינת ההתפתחות ההיסטורית שלו. עצוב, אך זאת העובדה.

אז מה קורה עם הגוף במקרה הזה? מה שדר סימונס מצא כנכון הוא, שברגע מסוים חילוף החומרים של האדם מסרב לפעול באופן תקין. זה קורה אחרי שהאדם מכניס באופן סדיר, פעם אחרי פעם, הרבה יותר קלוריות פנימה ממה שהגוף שלו צריך. ואנחנו גם מדברים פה על סוג הכי קשה לעיכול והשימוש בו על ידי הגוף - סוכרים ופחמימות שמקורן במתוקים ומאפים. הגוף אינו מסוגל לפרק את כל האוכל הזה. וכתוצאה הוא מגיע למסקנה העצובה - לשים את האוכל החצי מעובד הזה הצידה ולנעול אותו למקרה של צורך עז בקלוריות בעתיד.

הבעייה השניה שנובעת מכך היא שהגוף מפסיק אפילו לנסות! ומוריד את רמת הפעילות של חילוף החומרים מטה, כאשר יותר ויותר אוכל שנכנס לפה מועבר ישירות למאגרים הנעולים האלה ואפילו לא מעובד כלל.

כתוצאה, בשלב מסוים, אדם שכבר צבר משקל, מנסה להתחיל דיאטה ולהוריד כמות הקלוריות שהוא מכניס לפה, אבל זה מאוחר מדי - הגוף מפסיק לשתף פעולה ולא מעבד אפילו את הכמות המוקטנת שנשארת. כתוצאה - האדם רעב אפילו כשהוא מוריד ב 500 בלבד קלוריות את הצריכה הרגילה שלו. גם פעילות ספורטיבית בשלב הזה לא תמיד עוזרת באופן משמעותי. מאותה הסיבה - חילוף החומרים מועט, המאגרים של השומן נעולים והגוף מתנגד לפתור זאת.

בדיוק כאן דר סימונס מצא שפעולת HCG, במקור הורמון שמיוצר בגוף האישה בהיריון, היא שחרור המאגרים הנעולים האלה וייצוב פעולת חילוף החומרים בגוף. למרות שהממצאים שלו לא קיבלו אישור רשמי של האקדמיה, נראה שהדיאטה שהוא פיתח - דיאטת הורמון ההיריון, אכן מאפשרת במהירות לשחרר ולשרוף את השומנים שלא היו זמנים עד כה.

אז מה קורה לאחר הדיאטה הקצרה הזאת שנמשכת 40 יום בלבד? האם אנשים מצליחים לשמור על המשקל שלהם?

התשובה היא, כרגיל, מורכבת משני חלקים. אלף, כן - חילוף החומרים משתפר כתוצאה מהדיאטה ולא - אם לא נזהרים לא לזלול יותר קלוריות ממה שהגוף צריך באופן רגיל - הגוף ימרוד שוב ויגיע לאותה המסקנה כמו מקודם - לשים אוכל מיותר הצידה ולהאט את חילוף החומרים.

זאת בדיוק הסיבה למה חייבים להבין היטב את הצורך בתזונה הנכונה ופעילות ספורטיבית בתור אמצעי מניעה של עליה במשקל לאחר הרזייה מהירה שעוברים עם דיאטת hCG. הדיאטה מאפסת את החטאים שלנו עד כה ונותנת לנו הזדמנות חדשה לחיות חיים בריאים עם משקל תקין. האם תשמור אותו שם - תלוי בך בלבד.

בואי לקבל את כל התשובות מתוך המדריך המלא שמהווה חלק של ערכת דיאטת הורמון ההיריון בצורה מתומצתת וניתנת ליישום מיידי בחייך. תעשי איתנו דיאטה מהירה מאוד הזאת ותתחילי את החיים הרזים תוך שמירה על התוצאה שהגעת אליה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב