דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסת חולצות 

מאת    [ 19/07/2012 ]

מילים במאמר: 534   [ נצפה 2238 פעמים ]

 

הדפסת חולצות

 

עולם המתנות בימינו עשיר מאוד, וכל אחד יכול למצוא את המתנה המושלמת עבור היקיר לו עם קצת השקעת מחשבה ובחינת האפשרויות העומדות לרשותו. מתנה נפוצה במיוחד בעת האחרונה, שלא מפסיקה לצבור תאוצה בקצב מסחרר, היא הדפסת חולצות. הסיבה לפופולאריות הרבה של הדפסת חולצות ברורה, משום שחולצה עם הדפס בהזמנה אישית משלבת בין שני הקריטריונים החשובים ביותר האופייניים לבחירה טובה של מתנה.

 

הפרמטר הראשון הוא מתנה שתהייה שימושית עבור האדם לו היא מיועדת. יש מתנות מאוד מעניינות, מיוחדות ומסמלות במידת מה את מקבלן, אולם אין להם כל שימוש בחיי היום יום, ולרוב הן יהיו חבויות הרחק מעינו של המקבל אותן וגם אם בעת שקיבל אותן התלהב מאוד, במבחן המציאות הן לא שמישות כלל וכלל...

 

לכן, מתנה טובה היא בהכרח כזו המשרתת פונקציה מסוימת ומשמשת את בעליה לצרכים ולמטרות מסוימות. אם היא לא כזו- לא עשיתם את העבודה מספיק טוב...ומקבל המתנה ישכח שקניתם לו את המתנה המיוחדת שהשקעתם בה הרבה חשיבה מהר מאוד...

 

הפרמטר השני, והחשוב אף יותר הוא בקניית מתנה שמותאמת במיוחד עבור מקבלה מבחינת הדברים שהוא אוהב, תחביביו ועוד. אנשים אוהבים שמשקיעים בהם מחשבה, ובאירוע המיוחד שלהם (יום הולדת, בר מצווה, חתונה או כל אחד אחר), הם רוצים לקבל מתנה עם כוונה. כולנו יכולים לקנות לעצמינו פריט ביגוד יפה או תכשיט סטנדרטי, אבל כשאנו מקבלים מתנה מהיקרים לנו, אנחנו נעדיף שהיא תהייה מיוחדת ותזכיר לנו אותנו ואותם...זה, למעשה, הדבר היפה במתנות- יש מאחוריהן כוונה והן יכולות לבטא בדרך חומרית רגשות, תחושות, אירועים משמעותיים,מערכות יחסים, וכל חוויה אנושית אחרת.

 

הדפסת חולצות משלבת את שני הפרמטרים הללו באופן מושלם ומדויק. אין צורך להסביר מדוע חולצות משמשות אותנו בחיי היום יום- בלעדיהן לא היינו יכולים להסתובב בחוץ בכבוד, לא?. אם נוסיף על גבי חולצה הדפסה רלוונטית לאדם לו אנו מעוניינים להעניק מתנה מיוחדת, נקבל פריט שמצד אחד הוא שימושי מאוד, ומצד שני ייחודי למקבל המתנה ומבטא אותו, את מערכת היחסים בינו לבין מקבל המתנה או את האירוע לשמו נקנתה המתנה בצורה אישית ומקורית ביותר.

 

מה אפשר להדפיס על גבי החולצה?

 

הכול תופס! כל אחד יכול לבחור את הדבר שמשקף את כוונת נותן המתנה בצורה הטובה והראויה ביותר. אתם יכולים להדפיס על גבי החולצה צילום שלכם, של מקבל המתנה או של שניכם יחד כמובן. התוצאה יוצאת מקסימה ומיוחדת תמיד, ומבטאת בלי מילים את האהבה וההערכה שאתם חשים כלפי האדם המיוחד לו אתם מעניקים את המתנה.

 

אם אתם לא מהאלה שמצטלמים יותר מדיי אתם יכולים גם לבחור ביטוי או משפט מצחיק או מרגש, שמבטא את אופיו של מקבל המתנה או את טיב היחסים ביניכם. אהוב יכול לקנות חולצה לאהובתו, שעל גביה יהיה כתוב משפט מרגש המסמל את אהבתם, או אפילו מכתב אישי ממנו אליה. אם דווקא זוג חברים עבר לדירה חדשה, אתם יכולים להדפיס חולצה עם ברכת הדרך, וכן הלאה. הכי חשוב שתתאימו את ההדפס על גבי החולצה כך שיהיה ספציפי ומתאם אישית למקבלה.

 

אפשרות נוספת היא לבחור ציור או לוגו שמזכיר במידת מה את מקבל המתנה, וכך מתקבלת חולצה שאפשר לצאת איתה לכל מקום והיא רלוונטית תמיד (בניגוד, אולי, לחולצות עם כיתוב אישי או צילום של ממש), אך עדיין יש בה נופך אישי שהופך אותה לקסומה וליקרה יותר עבור האדם שקיבל אותה...

 

אז מה ההדפס שלכם?!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב