דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות לאירוע חברה 

מאת    [ 19/07/2012 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 2210 פעמים ]

הגיע הזמן השנתי בו מוטל עליך להפיק ערב חברה, על כתפך הצנומות עומדת משקולת כבדה: תקציב "ענק" או לעיתים דווקא תקציב "דל" , לו"ז צפוץ והרבה רצונות.... כולם מצפים ומחכים לראות את האירוע הההההשנתי ב - ה' הידיעה. איך השנה החברה תפתיע, תרגש ותאתגר את מוחותיהם ונשמתם של העובדים. אבל אתה אינך יודע כבר איך להפתיע ולרגש כל שנה מחדש, הרי כבר עשית הכל...  אז העלנו על הדף מספר רעיונות לערב חברה:

כמובן לאחר שבחרת לוקיישן מתאים לאירוע החברה, סגרת תאריך רלוונטי וכיבוד (קל או כבד) הגיע הזמן למצוא את האטרקציה הנכונה, האטרקציה שתגרום לאירוע החברה להיות האירוע הבלתי נשכח, הארוע שיגיע לכמה שיותר לבבות ויאחד בין כמה שיותר עובדים.

שף - במידה ואתה חושב שדווקא האוכל מקרב לבבות, אתה יכול להזמין שף פרטי שינעים את טעם העובדים, יש שפים שמשתפים את הקהל בעשיה, יש כאלו המשלבים בדיחות ויש דווקא את השפים השקטים....

רוקדים עם כוכבים - כמה כיף להכניס את הראליטי למציאות.... ערב חברה זה יכול להיות מרתק וססגוני. המנהלים שופטים וזוגות שמתנדבים רוקדים  - אתה רק צריך לדאוג לפרס מפנק למקום הראשון.

משחקי חברה - אם אתם מעט עובדים, מחפשים משהו אינטימי שיכול מעט להביך אך מאידך מאוד להצחיק - אפשר משחקי חברה ממש כמו בעבר כשהיינו קטנים, פיצוץ בלון, חבילה הגיעה, חיפוש טופי בצלחת קמח...

סדנאות למינהן - סדנת מיסטיקה, סדנת גרפולוגיה, סדנאות צחוק, סדנת תקשורת וכו...

הרצאות - אם דווקא על לימודים והשכלה חשבת גם זה אפשרי, יש כיום מגוון מרצים שמעבירים הרצאות מרתקות ויצליחו להושיב על הכסא אינספור אנשים.

מוזיקה - מוזיקה תמיד יכולה להוסיף עניין - אפשרי ארוחת ערב עם זמר מצליח שירקיד את הקהל, עמדת קריוקי שמשתפת את כל העובדים ואפילו עמדת תקליטן עם שירים מכל הזמנים.

העלנו על הדף קומץ קטן של רעיונות, כמובן שבמקרה זה השמים הם הגבול... ויש עוד מגוון רעיונות שלא מסתיימים: רקדנית בטן, רקדן פוקלור, רקדן שילמד ריקודי זוגות וסלסה, סדנאות בישול ואפייה, ערב על הים, ערב ברביקיו באמצע יער, ערב שמשלב מייצגים, מנחה שירה בציבור ואפשר בכלל לתת לדמיון לפעול ולעלות עוד הרבה רעיונות נהדרים.

 אם יש לך רעיון גאוני, שאתה לא יודע איך להפיקו? אם אתה מתלבט? לא יודע להתאים את הקונספט הנכון לאירוע? מפחד? תקציב דל עם הרבה רצון? או תקציב ענק שצריך "לבזבז", לא מכיר אולם מתאים? קייטרינג נכון? מחפש רקדן בטן בעל שם. תמיד פתוחה ומומלצת האופציה לפנות למארגני ארועים. מארגן אירועים טוב ידע להציע לך מגוון רב של רעיונות חדישים ומודרנים, מארגן אירועים טוב ידע להפיק לך אירוע חברה כמו שדמיינת ורצית, הוא ידע ללוות, לייעץ, לחזק ולהוכיח שכל שנה יש אירוע חברה אחר, חדש, מודרני וסוחף - בהצלחה.

מתחתנים ? חוגגים אירוע? תנו לנו לעזור לכם להרכיב אירוע מוצלח!
פורטל גן ואולם הוקם על מנת לתת לכם, החוגגים אירוע, את המענה המתאים ביותר לאחת השאלות החשבות שבה זוגות רבים מתלבטים, היכן כדאי להתחתן? בפורטל תוכלו למצוא מגוון גדול של מקומות לחתונה גן אירועים, אולם אירועים, מסעדות, מקומות קטנים ומקומות מיוחדים ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב