דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגי טבעות אירוסין 

מאת    [ 19/07/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 1670 פעמים ]

הרגע המאושר בחייו של אדם נע בדרך כלל בין רגע לידת הילד הראשון לחתונה. אין ספק כי היום בו אנו מחליטים לחיות עם האדם האהוב עלינו, הוא יום המסמל רבות עבורינו. הבחירה, אם כן, של טבעת מתוך מגוון עצום של טבעות אירוסין המוצעות כיום בענף – אינה בחירה קלה, במיוחד על רקע הלחץ, ההתרגשות והציפייה.

למעשה, בחירה והחלטה על האלמנטים השונים ליום האירוסין עצמו אינן שלבים קלים, לכל אורך תהליך ההכנות השונות. בני משפחה וחברים המתרגשים יחד עם הזוג, מוסיפים אף הם להמולה. אף על פי שה'עטיפה' של החתונות השתנתה במהלך השנים ועודנה במגמת שינוי והתפתחות, בחירה של טבעות אירוסין ליום הגדול נותרה מסורת חשובה בעיניה כתמיד.

לרב, המגוון העצום של טבעות אירוסין מכיל את המבחר הסטנדרטי בעלת אבן יהלום אחת במרכזה. הטבעת עצמה עשויה בדרך כלל זהב טהור, כאשר הן הבעל והן הכלה נוהגים לענוד את טבעות הנישואין שלהם לאחר החתונה – ואוחלם טבעות אירוסין נותרות על אצבע הכלה בלבד – למשך כל שנות הנישואין. הפתיחות הקיימת בתחום אפשרה לזוגות אוהבים רבים לבחור טבעות אירוסין אלטרנטיביות וייחודיות, יוצאות דופן ושונות מההיצע הקיים.

התוספות השונות של טבעות אירוסין יכולות להיות אבנים יקרות או עיטורים שונים, זהב או יהלומים אחרים המעניקים לטבעת מראה יוקרתי ומרשים, מרהיב עין ושונה מכל טבעת אחרת. את טבעות האירוסין המיוחדות ניתן לרכוש אצל מעצבים בדרך כלל, אף על פי שישנן חנויות תכשיטים המציעות טבעות אירוסין פרי ידיהם של מעצבים ידועים.

ברכישת טבעות אירוסין בעיצוב ייחודי –  החתן והכלה יכולים להיות בטוחים כי הטבעת שנבחרה הינה יחידה במינה ואינה מעטרת אצבעות אחרות, שהרי זו עוצבה במיוחד עבורם על פי הטעם האישי, הבקשות ובהנחיית הזוג עצמו. הדימיון, הכשרון והניסיון בהם ניחנו המעצבים הפרטיים מעניקים לבני הזוג חופש בלתי מוגבל ליצור את טבעת החלומות כפי שהיא מצטיירת בדמיונם.

יש זוגות שיעדיפו טבעות אירוסין צנועות ואילו אחרים יחפשו את הטבעות המפוארות יותר דווקא, חלק יבקשו טבעות אירוסין בתקציב מוגבל ואילו זוגות אחרים יעדיפו להשקיע את עיקר התקציב לחתונה בזכרון שיישאר איתם למשך זמן רב. ענידת טבעות אירוסין מיוחדות הינה פעולה הטומנת בחובה הרבה יותר מפעולת התקשטות סימבולית, אלא התחייבות עמוקה וארוכת טווח, המעידה על כוונות שני הצדדים.

השוק הרחב של טבעות אירוסין מאפשר בחירה מבין מגוון עצום של דגמים וסוגים שונים, בעלי צורות ייחודיות, סגנונות שניכר כי הושקעה בהם מחשבה רבה ועיצבים המשקפים את אופי בני הזוג בצורה מצטיינת ומדויקת.

מאור תכשיטים - טבעות אירוסין. חברת מאור תכשיטים נוסדה בשנת 1999 על ידי יהלומן בלגי בעל ותק של למעלה מ-35 שנה בתחום היהלומים והתכשיטים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב