דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות אירוסין - עולם ומלואו 

מאת    [ 19/07/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 1594 פעמים ]

הבחירה בטבעת ליום המאושר ביותר הינה אחד הרגעים היותר מרגשים בהכנה לקראת החתונה. אין פלא שזוגות רבים מתלבטים רבות, ואנו יכולים לראות בני משפחה הלוקחים חלק פעיל בתהליך הבחירה, ולו בשל ההתרגשות השוטפת ללא הפסקה. המגוון העצום של טבעות אירוסין המוצע כיום לבני זוג המתכוננים לרגע המרגש בחייהם עלול להפתיע, לרגש, ולא פחות מכך – לבלבל מאוד, ולא בכדי.

הרגע המרגש בחייו של כל זוג הנשאר למשך שנים רבות, מצריך לא מעט הכנות. בחירת האולם המושלם, בירת המנות שיוגשו במהלך האירוע והמוסיקה שתכתיב את האווירה ואת התחושה הכללית של האורחים, השמלה המושלמת שתיראה בדיוק כמו שצריך וכמובן, חליפת החתן המיוחדת ביותר, ועוד הכנות רבות ללא סוף – מכינות את הקרקע לקראת הרגע המרגש.

וכמגוון סוגי האנשים על הטעם האישי המאפיין כל אחד מהם, כך גם מספר הדגמים הרבים של טבעות אירוסין הקיים בתחום, בחנויות מעצבים ובחנויות תכשיטים, בחנויות רשת גדולות ואף בינלאומיות. המבחר העצום גורם לזוגות רבים לחפש, לעיתים במקומות שאינם מתאימים לטעם האישי שלהם ולבחור בהשפעת המוכר טבעת אחת ואל אחרת מבין מבחר עצום של טבעות אירוסין שונות וייחודיות. טבעת האירוסין הקלאסית דומה אצל כל הזוגות, אולם בזכות הפתיחות הקיימת כיום ובמקביל לשינוי אופי החתונות הקונבנציונאליות שאנו מכירים משכבר הימים, המגוון העצום של דגמים טבעות אירוסין שונות הולך ומתעשר, מציע עוד ועוד דגמים ייחודיים ויוצאי דופן, אותם לא ניתן להשיג בשום מקום אחרץ

ניתן למצוא טבעות אירוסין מיוחדות וייחודיות בחנויות מעצבים פרטיות, שיוכלו לעצב את הטבעת המבוקשת עבור בני הזוג בהתאם לבקשותיהם האישיות והטעם המאפיין אותם. ישנם אשר יעדיפו טבעות אירוסין בולטות וגרנדיוזיות, ואילו אחרים יחפשו טבעות אירוסין צנועות במראן. בעוד שהטבעת הסטנדרטית מעוטרת ביהלום בודד במרכזה ועשויה זהב טהור במרבית המקרים, טבעות אירוסין המעוצבות באופן אישי יכולות לקבל גיוון במאצועת אבנים יקרות נוספות או תחליפיות, יהלומים אחרים במקום זה הסטנדרטי וכן עיטורים מחומרים שונים.

התוספות הייחודיות של טבעות אירוסין בעיצוב אישי מעניקות להן מראה יוקרתי ומכובד, המשווה לעונדים אותן ארשת מלכותית. בעוד שאת טבעות הנישואין עונדים שני בני הזוג למשך כל שנות הנישואין, טבעות אירוסין נשארות על אצבען של הנשים בלבד, יחד עם טבעת הנישואין, ולכן עליהן להיות מותאמות לטעמה האישי של כלת השמחה.

התהליך של בחירת טבעות אירוסין מעוצבות אישית כולל פגישה עם מעצבת פרטית ובחינה של האפשרויות הקיימות, בעוד ניסיון רב שנים, דימיון עשיר וכישרון פורץ גבולות יעניק לבני הזוג חופש בלתי מוגבל לעצב את הטבעת המיוחדת שלהם כאוות נפשם.

מאור תכשיטים - טבעות אירוסין. חברת מאור תכשיטים נוסדה בשנת 1999 על ידי יהלומן בלגי בעל ותק של למעלה מ-35 שנה בתחום היהלומים והתכשיטים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב