דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות פנים ומשקופים נסתרים 

מאת    [ 19/07/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 1585 פעמים ]

הבית המודרני הינו בית מקדש של יופי ועיצוב, נוחות והרמוניה. תודות למיומנויות עיצוב רבות ניסיון ומרשימות עין, בזכות המגוון העצום של הדלתות אותן ניתן לשלב כמו גם חומרי הגלם השונים ביניהם ניתן לשלב ברכישת דלתות פנים לבית, בזכות טכנולוגיות חדשניות המספקות בטחון מלא מבלי לוותר על אסתטיקה ויופי, אנו זוכים לראות שיא חדש של יישום מראה מעוצב ונקי.

הסוגים השונים של דלתות פנים המיוצרות ומשווקות כיום ברשתות השונות הינו פרי השקעה של שנים רבות ותהליך המתרחש על פני מספר עשורים, במהלכו, שופרו חומרי הגלם מהם עשויות הדלתות והוכנסו תיקונים שונים ההופכים כל דלת לבעלת יכולות מיגון מעולות. כך, אנו זוכים לרהט את ביתנו באיכות המקסימאלית, בשימוש בחומרי גלם מבודדי רעש ובעיצוב יפהפה.

החידוש האחרון של דלתות פנים מציע לנו דלתות בעלות משקופים נסתרים. אלו הן דלתות שנולדו בתוך הזרם המינימליסטי המכתיב עיצוב נקי ואוורירי, המציע לעין המתבוננת יוקרה וחדשנות, מבלי לוותר על תכנון מתקדם המשלב את מיטב הטכניקות הקיימות. תודות להמצאות האחרונות, אנו יכולים לרכוש דלתות פנים בעלות משקופים נסתרים, המעניקים לחדר מראה מכובד ומרשים, יוקרתי ואיכותי.

למעשה, דלתות הפנים בעלות המשקופים הנסתרים הינן פיתוח אחרון שמטרתו הקניית נוחות מרבית לבני הבית מחד, ועיצוב מתקדם, פשוט ונקי מאידך. עיצובים אלה מוצעים במגוון חומרי גלם, ביניהם עץ ופלסטיק, מתכות שונות ועוד, שפתיחתן וסגירתן כמעט ואינה נשמעת.

כמו כן, המגוון העצום של דלתות פנים אלו מוצע כבעלות גלגלת, כך שפתיחתן וסגירתן אינה נשמעת כלל, או בעלות משקופים נסתרים הממוקמים בתוך צירי הדלתות עצמן, מוסיפים להן מראה מכובד ויוקרתי. בשל המגוון הרחב בו משווקות דלתות הפנים החדשניות בסגנון המינימליסטי, חשוב מאוד להתאים את חלקי הדלתות השונים למראה הבית הכללי, כך שלדוגמא, בית בעל מראה קלאסי המשלב אלמנטים רבים מעץ – ינחה אותנו לבחור דלת עץ מאסיבי, ואילו בית מודרני בסגנון מינימליסטי, יכתיב לנו דווקא בחירה במתכות שונות.

יתרון נוסף המוצע ללקוחות בעשורים האחרונים הוא האפשרות לעצב את דלת החלומות בדיוק כפי שהיא מצטיירת בדמיון. חברות מסוימות ואנשי מקצוע מהתחום מציעים לנו לעצב את דלת הכניסה ואת דלתות הפנים בביתנו בעצמנו, כך שכל חלק בהן יהיה פרי בחירה אישית. במקרים אלו יש להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה מהתחום, שכן לא כל חומר גלם מתאים לכל סגנון או עיצוב בבית, וישנם חומרים המכתיבים שימושים מסוימים בדלתות.

איה דיזיין -  הדלת פותחת בפנינו את הבית.חברת איה דיזיין מייבאת דלתות פנים.דלתות פנים איה דיזיין מגיעות בחיפוי פורניר המעניק עיצוב מיוחד לדלת ולמשקוף.את דלתות פנים איה דיזיין ניתן לקבל במגוון רחב מאד של פורנירים טיבעיים ומשובחים.לפרטים נוספים היכנסון לאתר שלנו:http://www.aya-doors.com/ או בטלפון: 03-9607073 .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב