דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות - לא מה שחשבתם 

מאת    [ 19/07/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 1467 פעמים ]

אין ספק כי כל אחד מאיתנו מכיר את דלתות ביתו על הסוג שלהן ומראן, על הזווית בה היא נפתחת ועל החומר ממנו היא עשויה, על סגנון העיצוב הייחודי שלה, הרעשים או החריקות של דלתות מסוימות, פגמים שנוצרו במרוץ השנים, ועוד. ויחד עם זאת, בחירה של דלתות לבית ועיצובן אינה חייבת להיות כה סטנדרטית. תודות למגוון עצום של דלתות פנים ודלתות כניסה שונות – אנו יכולים לבחור כיום מבין מגוון עצום של דגמים איכותיים ויוקרתיים, יוצאי דופן ותוצרת ידי אמן.

אמנם, החברות הגדולות אכן מייצרות קולקציות שלמות של דלתות מדגמים זהים, בהן נמצא דלתות מתכת שונות בשילוב זכוכית וויטראז'', דלתות עץ כבדות בשילוב מתכת או ברזל, דלתות רב בריח ועוד. המעוניינים להעניק לביתם מראה סטנדרטי ומוכר, ירכשו את דלתות הרב בריח בצבעים הקיימים. ואולם, גם החברות הגדולות מכירות בהתפתחויות השונות בתחום עיצוב פנים, בהבנה של האוכלוסיות השונות כי השפעתו של מראה הדלת על הבית משמעותית, ומייצרות לא מעט דגמים מרהיבי עין, יצירתיים ושונים אחד מהשני.

המגוון העצום של דלתות פנים ודלתות חוץ הינו ההוכחה לכך שניתן למצוא דגם מכל סוג ולכל סגנון עיצוב קיים. המילויים השונים של הדלתות מאפשרים יצירת חציצה חדה המונעת כניסת רעשים מבחוץ או בידוד בפני בריחת חום וכניסת קור. אולם החידושים המרשימים ביותר בין הדלתות המיוצרות כיום הם אלו המשתייכים לז'אנר  'הבית החכם'.

דלתות הבית החכם נמכרות אף הן במגוון עצום של עיצובים שונים, המאפשר לבעלי הדירה להתאים הן את הטכנולוגיה המבוקשת והן את העיצוב הרצוי למראה הבית. תודות לשיפורים אין קץ ומחקרים שהתבצעו בתחום, דלתות הבית החכם מתוכנתות כך שבעת יציאה מהבית, אלו ייטרקו באופן אוטומטי ועם ערב, בעת החזרה הביתה, הדלתות ייפתחו עם הכניסה לחנייה או באמצעות קוד אישי. כמו כן, ניתן לתכנת דלתות אלו להיפתח על פי קול הדיירים, נביחת הכלב, ועוד.

אין ספק כי הטכנולוגיות החכמות הכניסו לביתנו משב רוח רענן, בדיוק כמו כל טכנולוגיות הבית החכם החכמות האחרות. המיגון האיכותי, מגוון דגמי העיצוב השונים, הסגנונות הייחודיים ומגוון רחב של איכויות, חומרי גלם, שילובים של חומרי גלם שונים ועוד, מעניקים לנו אפשרויות נרחבות לעיצוב והעשרת מראה הבית. מבלי להתפשר על רמת ביטחון מקסימאלית, תודות למערכות אזעקה ומיגון מתקדמות, ובשילוב אפשרויות עיצוב אינסופיות, אנו זוכים להפוך את ביתנו ליצירת אומנות מעוצבת ובטוחה, היוצרת תחושה נעימה בקרב דיירי הבית מחד ומבקריו מאידך.

איה דיזיין -  הדלת פותחת בפנינו את הבית.חברת איה דיזיין מייבאת דלתות פנים. דלתות פנים איה דיזיין מגיעות בחיפוי פורניר המעניק עיצוב מיוחד לדלת ולמשקוף. את דלתות פנים איה דיזיין ניתן לקבל במגוון רחב מאד של פורנירים טיבעיים ומשובחים. לפרטים נוספים היכנסון לאתר שלנו:http://www.aya-doors.com/ או בטלפון: 03-9607073 .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב