דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רופא שיניים בפתח תקווה 

מאת    [ 19/07/2012 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 1929 פעמים ]

פתחו פה גדול. כן, ככה. עוד יותר גדול. כמו בפיהוק קורע לסתות. לא, זה לא יכאב. אוי, כמה מוכרת התחושה וכמה צפויים וידועים המשפטים - אלה ואחרים. רופא השיניים הוא אדם אשר חרף המקצועיות שלו לא היינו בוחרים בו כאיש המשפיע ביותר על חיינו, אף שייתכן כי רבים הם אשר פוחדים ממנו כפי אינם פוחדים אף לא מאיש מלבדו.

כאשר אנחנו נכנסים אל מרפאת שיניים המחשבה הראשונה היא שמה שלא ייעשה בפינו – יכאב לנו. אנחנו מנסים להסיח את הדעת ,לתרגל שיטות ארגעה שונות, אבל הריח מכה בנו, והחלוק הלבן של הרופא, והכלים שכבר מחזיקה בידיה השיננית הסייעת – המכשירים של האינקוויזיטור...

על מנת לצמצם את תלותנו ברופא שיניים עלינו לסגל הרגלי שמירה על היגיינת הפה והשיניים וניקיונם כבר מילדות. צחצוח השיניים בוקר וערב הוא פעולת המניעה האפקטיבית ביותר לשמירה על שיניים נקיות.

במנוע החיפוש ובאמצעות ממשק נוח לתפעול תוכלו להתוודע אל מרפאות שיניים רבות, מהן המצויות באזור מגוריכם, ולדוגמא, מרפאת שיינים פתח תקווה. לפני הבחירה במרפאה המועדפת תוכלו לשאול כל שאלה שעולה בדעתכם, לבקר במרפאה, להתרשם ממנה באופן בלתי אמצעי, לשוחח עם הצוות המטפל בכלל ועם רופא או רופאת השיניים בכלל.

כרטיס הביקור החשוב ביותר

לעולם אין לדעת מתי אנחנו עשויים להיזקק לשירותיו של רופא השיניים. מאחר שדווקא לפני פגישה חשובה אנחנו עלולים להיתקף כאב שיניים עז וטורדני, מחלחל וחודרני, אין בעולם אדם חשוב יותר באותם רגעים מאשר רופא שיניים שיוכל להגיש לנו עזרה ראשונה ולשכך את הכאב. אנחנו עוללים להיזקק נואשות לכרטיס הביקור שלו - מי זוכר בעל פה את מספר הטלפון של רופא השיניים שלו?! -ולכן חשוב שהוא יישמר במקום שקל יהיה לאתר אותו.

סביר להניח כי נעדיף להיות מטופלים במרפאת שיניים הסמוכה למקום מגורינו ולדוגמא רופא שיניים בפתח תקווה, אבל מיקומה אינו השיקול היחיד. חשוב יותר שהרופא יהיה מקצועי ,הגון, אנושי בעל נוכחות מרגיעה; חשוב שהמרפאה תהיה נקייה ושתישמר בה כל העת רמת היגיינה גבוהה; חשוב שבשעת הטיפול היעודה לנו נוכל, אכן, להיכנס ולהתחיל בטיפול.

רפואת שיניים היא תחום מאתגר רופאי שיניים. היא מחייבת דיוק, רגישות, סבלנות רבה ויכולת לשאת את תגובות המטופלים לכאב, במיוחד כאשר הם קופצים כאשר מכשיר מהמכשירים נוגע בעצב חשוף ורגיש.

גם אם כל תפילותינו ייענו – סביר להניח כי בשלב כל שהוא אפילו מי מאתנו ששיניהם בריאות וטובות ותחזוקתן תקינה יזדקקו לשירותיו של רופא שיניים, לכן שווה להשקיע זמן ומאמץ באיתור בעל מקצוע משובח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב