למה אתה צריך יעוץ תקשורתי
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

למה אתה צריך יעוץ תקשורתי 

מאת    [ 18/07/2012 ]
מילים במאמר: 451   [ נצפה 965 פעמים ]

 
 

 

אחד האתגרים הגדולים העומדים בפני כל בית עסק המתקיים בשוק הישראלי בצורתו הנוכחית, הוא להתחדש תמיד ולגייס לקוחות חדשים, תוך שימור הלקוחות הקיימים ושיפור היחסים איתם. קיימים אמצעים מגוונים לעשות זאת- שיווקיים ותקשורתיים כאחד.
משרדי עורכי הדין מעולם לא נמצאו בתחרות כה עזה ועוה"ד זקוקים להתמצב גבוה כמותג מצליח בסביבה רוויה.


השיח הציבורי בישראל הפך בשנים האחרונות לשיח  משפטי לכל דבר ועניין. עורכי דין מעורבים כמעט בכל נושא שעל סדר היום. מגמת ההתמחות בשנים האחרונות,  שמתבטאת בהקמתם של משרדי 'בוטיק', מאפשרת לעורכי הדין להיות ספקי מידע חשובים אשר יכולים להפגין את מומחיותם ולהעביר ידע רב ופרשנויות בשיח הציבורי, שכן, ידע זה כוח!
בעידן בו ההצלחה איננה נבנית תמיד על סמך הישגים אלא גם על תדמית ופעילות יזומה, אנו עדים לצורך עולה  ביועץ תקשורת המתמחה בתחום, שיקדם אותך להצלחה ולהכרה ציבורית. בעזרת כלי התקשורת השונים, מסורתיים וחדשים כאחד, ובדרכים מתוחכמות של פרסום, יחסי ציבור ושיווק, ניתן לבנות מערך יעיל לקידום המשרד ולקוחותיו, השומר מחד על מכובדות המשרד, ומחזק את מעמדו ואת המוניטין שלו.

בוסף לקידום המשרד, פעילות תקשורתית מסייעת כמובן לקדם את היעדים המקצועיים שהפירמה מציבה לעצמה ובעיקר - מסייעת להביא את פעילות המשר דדעת הקהל ובכך מסייעת גם בקידו תיקים חשובים.
הזירה התקשורתית  הפכה להיות מגרש מקביל לבתי המשפט, במסגרתה יש לנהל את העניין המשפטי. לעיתים יש לה השפעה על התוצאות או על הלך הרוח הציבורי ובכך היא מהווה מכפיל כוח לעבודה המשפטית הרגילה. ליווי תיק ע"י יועץ תקשורת המתמחה במתן שירותי יחסי ציבור לעורכי דין, יכול לעשות את השינוי. אנו נאתר מקומות בכלי התקשורת בהם תופיע כמומחה בתחום. באמצעות כלים שיווקיים, פרסום ויחסי ציבור, נקדם אותך כדמות מובילה בנישה הספציפית וכבר סמכא בתחום שלך.
 

חשוב להבין - המדיה מלאה בידיעות על הישגי עורכי דין אך המשרד שלך לא שם. מה ניתן לעשות?  

 - אם במסגרת העבודה אתם מטפלים בתיק שהוא בעל משמעות ציבורית או שהייתם רוצים ולהביא התייחסות של דעת הקהל  ולהעצימו בכלי התקשורת, אתה זקוק למישהו שמדבר את שפת התקשורת, שידע לספר את הסיפור המתאים לקהל היעד, אתה זקוק למשרד יחסי ציבור שמתמחה במתן שירותי יחסי ציבור לעורכי דין.

- יש לך תיק מעניין או שקיבלת פסק דין בעל פונציאל תקשורתי אך אתה כלל לא היית מודע לכך:
יועץ אסטרטגי ידע לזהות תיקים בעלי פוטנציאל תקשורתי ולמנפם מבחינה ציבורית. הייעוץ התקשורתי הוא נדבך נוסף במכלול השירותים שאתה מציע ללקוח. הערך המוסף שלך , כעורך דין, יהיה בעצם שיתוף הפעולה עם דובר מקצועי ובקבלת ייעוץ תקשורתי צמוד וממוקד שילווה אותך לכל אורך הדרך, כדי להפיק את המירב מהתיק למען הלקוח ולחיזוק המוניטין שלך.

- לעיתים המאבק ניטש לא רק בבתי המשפט אלא אף בדעת הקהל:
הקמפיין המשפטי ראוי שיהיה מלווה בקמפיין ציבורי מתאים. הליווי התקשורתי יכול להיות גורם נוסף וחשוב בהצלחתך. 

מוני מרדכי
יועץ תקשורת ואסטרטגיה שיווקית
www.monipr.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב