דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תליונים מזהב 

מאת    [ 18/07/2012 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 3305 פעמים ]

בעיצוב בכלל ובאופנת נשים בפרט, הביטוי השגור ביותר בקרב מעצבים וסטייליסטים בתחומים שונים הינו כל המוסיף גורע. כל מי שמבין באופנה ומתעסק בתחום הזה ביום יום, בטח יודע כמה המשפט הזה נכון ומדויק. לא מעט נשים עושות את אותה הטעות בכל פעם, כשקונות פריטים בולטים לעין ומיוחדים, ומשלבות את כולם תחת הופעה אחת.

בכל מקרה, לא תמיד פריט גדול וגרנדיוזי משווה הופעה אלגנטית וייחודית. לפעמים, דיי לנו בפריט אחד על מנת ליצור את השלמת המראה שלנו ולשדרג את הלוק בן רגע. שרשרת זהב קטנה עם תליונים מזהב היא דוגמא נפוצה לכיצד ניתן להוסיף המון חן, יופי ויוקרה למראה שלנו בחיי היום יום, מבלי לעשות כמעט מאום ומבלי ליצור חזות חיצונית של "התאמצות יתר".

בהמשך נסביר את האפקט של תליוני זהב במראה ולדרך בה הם מוסיפים שיק וחן למראה האישה, גם כשהיא סתם קופצת למכולת או בדרך ליום עבודה שגרתי.

מתי כדאי לנו לשים שרשרת על תליונים מזהב להשלמת ההופעה?

כשאנו משקיעות בפריטים מעניינים, ייחודיים ובולטים לעין (עגילים גדולים, חולצה ססגונית ומעניינת וכו'), רצוי מאוד לא להוסיף למראה גם שרשרת גדולה ומאסיבית יתר על המידה. הסיבה היא ששרשרת כזו "תגזול" את הכבוד שמגיע לפריט הייחודי ותיקח ממנו את תשומת הלב המגיעה לו. במקום שנוסיף למראה אנו רק "לוקחים ממנו". בנוסף, העמסת יתר של פריטים גדולים ובולטים יוצרת מראה צבעוני ומבולגן יתר על המידה, ומחליש את העדינות הטבעית של האישה, במקום לחזק ולהבליט אותה.

אז מה עושים?

מוסיפים תכשיט קטן, מרשים ובולט במידה. תכשיט כזה מעניק לנו רוך נשי ועדינות, מבלי ליצור מראה מוגזם או גרנדיוזי מדיי ומבלי לפגוע בבולטות של החולצה המעניינת והצבעונית שבדיוק רכשנו. שרשרת עם תליון או פריט קטן ומרשים אחר, ישלימו לנו את ההופעה ויהפכו אותה למנצחת!

שרשרת עם תליון מזהב רלוונטית תמיד ואין כמעט צורך להוריד אותה, אך היא עושה המון ומשדרגת כל לוק בלא מאמץ!

בנוסף, באירועים רשמיים או בחיי היום יום השגרתיים, קשה לנו מאוד לשמור על מראה חיצוני מוקפד ומושקע. הפיתרון הוא להוסיף לצוואר שרשרת עם תליון מזהב או עגילים קטנים וצמודים לאוזן, על מנת להשוות לנו מראה נשי ומעודן, גם כשאנחנו עמוסים עד מעל הראש. חשוב לציין בהקשר זה, כי גם בעת יציאה של כמה דקות למכולת, חשוב להקפיד על מראה חיצוני מרשים ועל לוק מוקפד יחסית ולא מרושל. עם זאת, לא בכל יציאה פשוטה מהבית צריך לחשוב מה ללבוש, איך לשלב בין פריטים או להוסיף תכשיטים גדולים ומיוחדים- בכל זאת, זו רק יציאה למכולת...תכשיט עדין וקטן הוא בדיוק מה שצריך כדי לשמור על לוק נשי וזוהר בכל מקום ובכל יום!

לעמוקות יותר, אפשר אפילו לבחור שרשרת עם תליון שיסמל את הדברים החשובים ביותר בחייכן

איך עושים את זה? התשובה פשוטה מאוד. חנויות תכשיטים מציעות היום תליונים מזהב מכל הסוגים, הצורות והסגנונות. אנחנו כבר ראינו חיות, אנשים, תליונים של משפחה, של ילדים, תליונים עם שמש, ירח וכוכבים, עם סמלים לאומיים, ועם מה לא...עולם התליונים מציע שלל של עולם ומלואו, וכל אחת יכולה לבחור את התליון שיזכיר לו כל יום וכל דקה, את הערכים היקרים לה ביותר. אם את אמא ואישה עובדת במשרה מלאה, תוכלי לבחור תליון עם ילדים כדי להיות עם ילדייך תמיד, ואם דווקא הציונות והיהדות הם הערכים מרכזיים בחייך, בחרי תליון של מגן דוד או שן בן גוריון עושה יוגה על החוף, כדי לספר לכולם מי את ומה חשוב לך, בלי להוציא מילה מהפה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב