דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בית בושת קדום בחזיון האור קולי בית שאן 

מאת    [ 13/01/2008 ]

מילים במאמר: 716   [ נצפה 4666 פעמים ]

אז אם כבר הפשתן די פופולארי ברחוב פלאדיוס מכאן אפשר יהיה להלבישו על נערות הבוסר שחמוקיהן עדיין לא הבשילו. הנערה(במדרש תנחומא מתוארת כילדה) הייתה ממלאת תפקיד במסחר על גופה. דומה, כי תורגלה לכך ע"י סרסוריה.

המפגש הראשוני דווקא בא מהזקנה בפתח חנותה הצבעונית היא זאת שסוחרת בפשתן של בית שאן, היא זו שתסרסר את אהבת הבוסר. כאשר הסוחר יהודי היה מגיע לרחבת הסיגמא במרכזו של רחוב פלאדיוס זממה וידעה הזקנה שאפשר להוריד ממנו כמה מטבעות עבור "הפשתן של בית שאן"

ככה זה עובד
מבעד לבדים ארוכים צבעוניים הארוגים דק דק ותלויים בקולבים אל הרחבה שבחוץ הייתה קוראת הזקנה מפתח חנותה שם ?התהלך לקוח פוטנציאלי אותו הייתה מזהה מבעוד מועד ומסבירה לו שהפשתן שהיא מציעה לראווה בחנותה יותר יקר ממה שיש מעבר לדלת האחורית עליה מצביעה הזקנה כשעיניה רומזות בערמומיות שאת החוויה המינית שמאחרי בדי הפשתן בחדר האחורי הוא לא ישכח ולבטח לא ימצא כמותה בכפרו היהודי. לא תמיד מאמצי הזקנה להוביל את הלקוח לחדר האחורי הועילו והייתה ?מסמנת לנערה לצאת מחדרה ולהזמינו לצרצור יין עמוני משובח. כתפיה מתוחות לאחור לבושה בבד הנדבק לגופה כאילו באה מתוך סצנת "הבדים הרטובים" ממשיך שלב טשטוש החושים של הנערה את הבחור. המטרה, להכניס את הסוחר היהודי לחדר האחורי. גם, הייתה הזונה הנוכריה בקיאה בהלכות ישראל ואפילו ידעה לנהל עם הלקוח שתיכף יכנס לתא הזימה שיחה על הלכות היהודים וכך שמה בראשו כמה עצות בהן יוכל לאכול את תנובת בשר בית שאן הנכרית לאחר שישחטה כדין ישראל. מדברים שאמרה לו הנערה הנוכריה עד עכשיו עמלה היא לרכוש את אמונו של הסוחר היהודי ואם גם זה לא הספיק טרחה ואמרה לו שגם היא בת טרח אבי אברהם ונתנה ליהודי להרגיש כי כולנו בני איש אחד גויים ויהודים,כאחד הם. למתנת ההיכרות שבסופה יוריד את מצלצלי ארנקו נתנה לו הנערה כלי מחנות הזקנה המסרסרת ללא תשלום.
משולש השיח הזה מתנהל כשצרצור היין עלה לראשו של הסוחר היהודי. מכאן הדרך להפשיטו כבר בטוחה! שמות פעמיהן הנערה והמסרסרת הזקנה אל ארנקו העשוי קלעי פשתן, אף הוא נרכש בחנות שממול בביקורו הקודם בקראדו של בית שאן, מארנק זה עתיד לצאת שכרה הגבוה ממילא כי כבר רכש הסוחר היהודי את אריג הפשתן היקר יותר משירותיה של הנערה עת היה כבר מצורצר דיו מהיין העמוני המשובח שלגם בהנאה.
רק כמה דקות עוברות עד שבוער השטן בסוחר היהודי וכבר ישתטה ויכנס הוא אל התא האחורי, בעודו אוחז בכד יין נסך עמוני שעדיין לא נאסר לשתייה מסירה הנערה את האמצעי שהוביל את לקוחה לחדרה. שם, יקבל שירות מין פדופילי מנערה מעודכנת שכל שמן שתמרח על גופו ישלם הלקוח בנדיבות. בסיום שעשוע מיני מענג ורק לאחר ששילם ממיטב מעותיו יכלה הנערה להוביל את לקוחה הישר לבית המרחץ הסמוך תוך כדי שהייתה מסמנת לו על הדרך הקצרה שתובילו הישר מתא הזימה אל הג'קוזי שליד חדרה שם יכול היה לבחור גם באחת מהמרחצאות המפוארות שיפתחו את נקבוביות עורו המחוספס.


בחפירות ארכיאולוגיות שנערכו בבית שאן ב- 1994 נתגלתה רחבת הסיגמא בה נראים היטב החנויות שדפנותיהן בחלקן ?העליון שוחזר, בחנויות שנשתמרו להפליא ניתן לראות את הפתח שמוביל לאחרי הקלעים של החנויות וברצפות הפסיפס נחשפו כתובות שמקורן בספרות הקלאסית אך אופי הציטטות מרמז משהו על תוכנן של החדרים: .."את הבית קישט לחברים מיגס וישמשו הגברים עם נערים ונערות כל הלילה" .."מוזות וגרציות יחד עם דיוניסוס" .."אולם אתה נהנית לך" .."החדר של הגברת היפה" חדר זה שנמנה אף הוא כמקשה אחת מאותו מבנה בצורת חצי עיגול מתייחס לאלת העיר בית שאן 'טיכה' שדמותה המשוחזרת מוצגת לראווה במקום בו נמצאה. נציין, שדמות הפסיפס של הטיכה נשדדה מייד עם ?הימצאה ע"י אזרח מובטל ונמצאה רק כעבור שנתיים בפעולת בילוש מתוחכמת בהם הצליחו חוקרי המשטרה לסחור עם שודד הטיכה. כך, עלו על עקבותיו, לכדו אותו והביאו את הפסיפס היקר למעבדות חקר הארכיאולוגיה ובמקומה המקורי של הגברת היפה והמעוטרת הטביעו המשמרים את דמותה המשוחזרת של הטיכה כפי שנמצאה במקור. גם הדמות המשוחזרת עברה התעללות ברוטאלית בשנים האחרונות ראשה רוצץ לא פעם וכן היא שופצה שוב מחדש.

הסיגמא של בית שאן נמצאת במרכז העיר הרומיתביזנטית שבגן הלאומי בית שאן הכניסה תמורת 23 שקלים למבוגר. המלצה: מפאת הקיץ החם בעיר בית שאן שעות הביקור המומלצות הן בבוקר מוקדם או בשעות שאחר הצהריים.העונות המומלצות ?לביקור בבית שאן במשך כל שעות היום: חורף סתיו ואביב.
עיריית בית שאן משרד התיירות ורשות הטבע והגנים עמלים בימים אלו בהקמת המופע האורקולי בהשקעה חסרת תקדים של 2 מיליון דולר המופע האורקולי יהיה פתוח לקהל בשעות החשיכה כבר בקיץ 2008 (כדאי להתעדכן בטל' 050.4620171 שמואל)


לעוד פרטים והדרכה בבית שאן ובאתר הלאומי בית שאן - שמואל גרמה 050.4620171


שמואל גרמה מדריך בעיר הקדומה בית שאן מפעיל אתר "זו בית שאן" zoof.co.il טל' 050.4620171



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב