דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיאצו 

מאת    [ 18/07/2012 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2569 פעמים ]

שיאצו מבוסס על תורת המזרח, בה מאמינים כי אנרגיה חיונית זורמת בגוף, ממש כמו דם.בדיוק כמו מערכת הדם שזורמת דרך ורידים ועורקים, גם האנרגיה בגוף (אנרגיית החיים) הנקראת "צ'י" עוברת בערוצים הנקראים "מרידיאנים".מתח, מחלות, פציעות או אורך חיים לא בריא עלול לשבש את מחזור הדם בגוף, האנרגיות נחסמות, מה שבתורו גורם לעייפות, עצבנות ולעתים אף לזיהומים. עיסוי שיאצו מסייע לאדם להירגע וליהנות משלווה.

 

הרפואה המערבית אינה מכירה בקיומם של ה"מרידיאנים" הבלתי נראים. עם זאת בספרי לימוד סינים ניתן ליראות בבירור מיקום מדויק של כל מרידיאן בגוף. על פי תרשים אלה פועלת רפואה אלטרנטיבית המאמינה בקיומם.ישנם אזורים מסוימים בגוף, הנקראים "נקודות דיקור" שהלחץ עליהן משחרר אנרגיית "צ'"י" ומחדש את הזרימה החופשית שלה. במילים פשוטות – כאשר אנו חשים עייפות, כעס או כל רגש שלילי אחר, סביר להניח כי זרימת האנרגיה בגופנו "נתקעה", זהו בעצם מעגל סגור עליו ניתן ללמוד בקורס שיאצו – כל עוד לא נשחרר את האנרגיות בגוף, נמשיך לחוש רגשות שליליים, מה שבתורו מתפתח למחלות רציניות בעתיד.

 

נשמע מגוחך? שיטה זו עובדת כבר במשך אלפי שנים. עיסוי אחד שווה אלף מילים, לכן במקום לתהות האם השיטה פועלת, מומלץ להגיע למכון מקצועי של רפואה משלימה ולנסות את השיטה באופן אישי. בנוסף, הינכם יכולים לעשות כמה מתרגילים שיאצו בסיסיים בבית – לחצו בעדינות עם האגודל על נקודות הדיקור ותעסו בתנועות מעגליות. אם אינכם מצליחים להבין את המיקום המדויק של נקודת דיקור זו או אחרת, מומלץ להירשם ללימודי רפואה משלימה או להתייעץ עם מומחה בתחום. חשוב להבין כי ביקור חד פעמי לעתים קרובות אינו פותר את הבעיה ודורש מפגשים נוספים, עם זאת לימודי עיסוי יעזרו לכם להבין היכן כל נקודה נמצאת.

להרגיש בריאים יותר

כדי לשפר את זרימת ה"צ'י" לחצו על נקודה הממוקמת ארבע אצבעות מתחת לטבור. על מנת לשפר את המצב הכללי עסו נקודה הממוקמת בצד הפנימי של הכף יד מתחת למרפק במשך שתיים – שלוש דקות. רפואה אלטרנטיבית טוענת כי פעולה זו מפחיתה עייפות בידיים ורגליים. חשוב להבין כי עם לימודי שיאצו אתם רוכשים לא רק ידע לטיפול בבעיות הקשורות למצב הפיזי והנפשי שלכם, אלא כמו כן גם מקצוע ופרנסה נוספת. לעתים קרובות תלמידים אשר סיימו לימודי שיאצו מתחילים לעבוד בתחום עקב פופולאריות וביקוש רב בשוק. הירשמו ללימודי שיאצו עוד היום ותיהנו מחיים בריאים יותר וגידול בפרנסה.

 

 

מכללת כרכור  - המכללה ללימודי רפואה משלימה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב