דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דמיון מודרך כדרך חיים 

מאת    [ 17/07/2012 ]

מילים במאמר: 588   [ נצפה 2224 פעמים ]

דמיון מודרך כדרך חיים

דמיון מודרך הוא תהליך שבו הנפש חושבת על ידי ראיית תמונות, או הרגשת הסיטואציה אותה רוצים להעביר.
הדמיה היא יכולת מולדת אצל כל בני האדם, עוד מהילדות אנו פוגשים את הילדים משחקים בכאילו = הדמיה. תרגול התהליך מפתח ומעצים את הכשרון לדמיין וגורם לשינויים חיוביים בכל שטחי החיים - מאחר ואנו משדרים אנרגיה אחרת לגמרי ליקום וכמובן משנים את התוכן בתבנית שלנו.
הדרך המוכרת לנו ביותר היא החשיבה הלוגית, דרך בה חונכנו במשך שנים הן בבית והן במסגרות החינוכיות עד הצבא בו מאמנים את החיילים שלנו על כאילו, המון אימונים כשמגיעים למציאות האכזרית הם בטוחים שהם היו שם ויודעים בדיוק מה לעשות.  עם זאת קיימות דרכי חשיבה אחרות שאינן לוגיות, והן דרכים אינטואיטיביות אשר מתקיימות לצד המחשבה הלוגית. הדמיה היא סוג של חשיבה אינטואיטיבית, וזו מתקיימת לצד המחשבה הלוגית ומהוה דרך ליצירת קשר עם המציאות הפנימית, הסובייקטיבית. הדימויים שצפים בתהליך ההדמיה יוצרים את המבנה של החיים הפנימיים והם המפתח לכל מה שמעבר להגיון.

דמיון מודרך הוא כלי טיפולי לריפוי עפ"י מחקרים רבים שנעשו בתורת הקוונטים הוכח כי עצם הצפייה בתהליך משנה את המולקולות ואת החומר (כמו צפייה במיים שהפכו להיות מתוקים יותר) הדמיון עוזר לשינוי, ופיתוח המודעות. מאחר וכל מצב נתון, פיזי, רגשי, נפשי או רוחני הם דימוי ויצירה של התודעה, הרי שבהדמיה ניתן ליצור מציאות שונה, חיובית ונבחרת (זוכרים את המשפט - הבחירות בידינו). השימוש בדמיון מאפשר לאדם לקחת אחריות לחייו וחלק פעיל בתהליך ההתפתחותי והריפוי העצמי. הדמיון הוא החוט המקשר בין כל חלקי האישיות של האדם ומהווה בסיס לרפואה של גוף ונפש. 
השימוש הרפואי בהדמיה התקיים עוד לפני אלפי שנים ומוזכר בתנך, בתקופת מצרים העתיקה והרבה קודם לכן. במהלך השנים הוכיחו זאת גם על ידי המדע על ידי חקר תורת הקוונטים. באונ' באנגליה נעשה מחקר על צפייה תוך כדי מדיטציה שבה הריפוי הוא מהיר ויעיל במיוחד. אפשר להבין זאת רק לאחר שאנו מבינים שכל הדברים בעולם הפיזי עשויים מאטומים. אטומים עשויים מאנרגיה. ואנרגיה עשויה מתודעה. כך כאשר נבין שאנו יכולים להחליף את התודעה שלנו על ידי אנרגיה שונה בה נכניס לתוכנו נוכל לשנות את האטומים ואז גם הדברים הפיזיים שלנו ישתנו.

כשחוזרים שוב ושוב על אותה מחשבה, היא הופכת בסופו של דבר להרגל חשיבה. הרגל חשיבה אשר נמשך (ואשר חוזרים עליו) לאורך זמן - הופך לגישה או לאמונה. הבעיה היא שלאמונות יש נטייה להגשים את עצמן. זה קורה משום שכוחם של ההרגלים גדול פי אלפי אלפים מכוחם של הרצונות. על המשפט הזה ראוי לחזור: כוחם של ההרגים גדול לא פי שניים, ואפילו לא פי שלושה, אלא פי אלפי אלפים. זו הסיבה שאנו מציבים יעדים, אבל איננו משיגים אותם. הצבת היעדים היא פעולה שעהמוחה המודע. השגתם היא פעולה שעושה המוח הלא מודע. את אותה מחשבה אפשר לסלק לאחר שנאמן את התודעה שלנו למחשבה אחרת אשר הופכת עם הזמן לאמונה אחרת.

מנסיון של חיי במהלך השנים הבנתי כמה חזק עובדים המלים בחיינו ועד כמה גדולה האחריות אצלנו לשינוי המחשבות שלנו כדי להיות במקום אחר. זאת לא קלישאה מה שאמר הרב נחמן מברסלב "אתה נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיך. ודא שמחשבותיך נמצאות במקום בו אתה רוצה להיות". אותם מחשבות שאתה מסתובב איתם מייצרות את המחר שלך. ברגע שמתחברים אל המחשבות ממוקדות וחיוביות ליעדים שלך בחיים ההליך נעשה קל יותר וכפי שקוראים לזה במיסטיקה הקארמה נעשת טהורה ונקייה. 

אני מזמינה אתכם לקורס עוצמתי ויעיל לשינוי התת מודע ולימוד דמיון מודרך כדי להכניס שפע של זמן, שפע של אהבה, שפע של אנשים טובים בדרככם, שפע של אפשרויות בחירה בחיים, שפע כלכלי ושיפור אינטנסיבי של כל אחד ואחד מכם בתחומו הוא. אל תחכו למחר עכשיו זה המחר שלכם.

אשמח לשיחות אישיות עמכם כדי להבהיר לכל אחד ואחד מכם עד כמה אפשר להביא לריפוי המציאות ושינויה במהירות.

 

 

שרה ביתן


מורה ומטפלת בתטא הילינג מנחה להעצמה רוחנית וריפוי


מנחת קבוצות דמיון מודרך וריפוי אינטואיטיבי


0502667779 - orhous@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב