דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשמל סולארי - אנרגיה ירוקה איכותית 

מאת    [ 16/07/2012 ]

מילים במאמר: 352   [ נצפה 2256 פעמים ]

מערכות סולאריות אפקטיביות וחסכוניות, נקיות , משתלמות ליחיד, למשפחה, לקהילה , לחברה, למדינה, לכל העולם כולו. אנרגיה סולרית היא אנרגיה חדשה, ירוקה, ידידותית, איכותית. לייצורה לא נדרשת אלא תשתית לניצול משאב הטבע הזמין בכל עת, המתחדש כל העת, הבלתי נדלה, הבלתי מתכלה.

חשמל סולארי ניתן לייצור ולהפקה מתשתית פוטו וולטאית שניתן להתקינה על כל גג ששטחו, לכל הפחות 40 מטרים רבועים. החל משנת 2008 זו חלופה מועדפת אשר בעלי בתים וגגות רבים והולכים מנצלים אותה לטובתם ולתועלתם ובמקביל - שהרי זו עסקת WIN –WIN – מוכרים את תפוקת הייצור לחברת החשמל, המשלמת בעבור השירות מחיר מצוין.

ניתן ליהנות מייצור חשמל סולארי ביתי גם באמצעות דוד שמש ,לתצרוכת עצמית בלבד, ללא מחשבה על הפיכתו למקור רווח. עם זאת תעריפי חשמל סולארי הם גבוהים מאוד. במסגרת הפיכת גג ביתי לגג סולארי מתחייבת חברת החשמל לרכוש מכם את החשמל הסולארי למשך 20 שנה. כמה מכם מכירים השקעה מניבה ומשתלמת מזו?

אנרגיה ירוקה

אף שהמקור לייצור אנרגיה המכונה אנרגיה ירוקה (צבעה הטבע והאיכות) היא השמש הצהובה, ברור לכול למה הכוונה. הערך המוסף של הפיכת גג הבית למקור לייצור אנרגיה לאיכות החיים הוא ודאי. בשל העובדה שהתשתית הפיזית של התאים הפוטו וולטאים היא שטוחה – אין בהתקנתה משום פגיעה בחזות השכונה, בניגוד לדודי השמש ולאנטנות השונות.

חשמל סולארי הוא חשמל ידידותי לסביבה. זמינותו התמידית של המשאב היחיד הנדרש לייצורו הופכת את ההשקעה בתשתית הנדרשת לניצולו ומאפשרת אותו אמורה להניע ולשכנע רבים בתועלת ובכדאיות של העסקה. היא משתלמת לפי כל אמת מידה.

קרש הצלה

כאשר העולם מכלה עצמו לדעת, נוהג ברשלנות ובהפקרות - כמו גם בחזירות קפיטליסטית - בשימוש במשאבי הטבע המתכלים, תוך רמיסת זכויות אדם וזיהום סביבתי – חשמל סולארי עשוי להיות קרש ההצלה שלו, שלנו.

אבל גם אם אתם לא נמנים עם הקנאים לשמירה על איכות הסביבה, יש לכם עניין במעבר לשימוש בחשמל סולארי מטעם פשוט: חיסכון כספי. איש אינו נדרש לקבלת זיכיון על השמש כדי ליהנות מפירותיה. איש אינו נדרש להציג ערובות וביטחונות לצורך קבלת הלוואה מאל השמש. השמש פתוחה לכולם, זמינה כמו אהבה.

מאחר שניצול השמש לייצור חשמל סולארי כה טבעי, כה מתבקש, כה כדאי, כה חסכוני – מותר לשער ולהניח ואף לקוות – כי לא ירחק היום שבו החשמל הזה ייהפך לחשמל העיקרי בעולם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב