דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חבילות ספא ללקוחות 

מאת    [ 16/07/2012 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 3224 פעמים ]

אם ביקרתם במכון ספא אז בטח אתם זוכרים את הפינוקים והשירותים הנלווים לו. לביקורים במכון ספא יש השפעה חיובית על חיינו, בכל פעם שאנו רוצים לקחת פסק זמן מחיי השגרה והעבודה המייגעים. במכונים אלו יש מגוון טיפולים כגון: מסג', ג'קוזי, סאונה וחדרי אירוח. ישנם מכוני ספא אפילו עם בריכות מינרליות. היום מכוני ספא, עלמנת להקל על הלקוחות בתשלום ועל מנת ליצור תוכנית למספר שעות מפנקות, בונים חבילות ספא. החבילות הסטנדרטיות יכללו לרוב עיסוי/טיפול מסויים, ארוחה ושימוש במתקני הספא.

כיצד נבחר חבילת ספא שתתאים לנו?

כל אחד והעדפות שלו, מכוני הספא שמכבדים את עצמם, מציעים מגוון רחב של חבילות ספא. בחבילות ספא ללקוחות, יש את רוב הסיכויים שיפנקו אתכם במתנות נוספות חוץ מהחבילה עצמה כמו פינוק בסוויטה, יין לארוחה רומנטית, ארוחות בריאות ועוד. חבילות ספא יכולות לשמש כמתנת יום הולדת לבעל, לאישה, להורים ואפילו לחברה טובה.

מסיבת רווקות בספא?

היום ישנו אף טרנד חדש: מסיבות רווקות בספא. שירות זה במכוני ספא מציע בר אטרקטיבי, מוסיקה סוחפת ועוד הפעלות לפי בקשת הלקוחה שהיא בעצם בעלת המסיבה.  כל מה שטוב לגוף ולנפש כלול בחבילות ספא. בדרך כלל, טיפולי ספא נעשים בזוגות או בחוג מאוד מצומצם של חברים כי הטיפול במכוני ספא אמור להרגיע ודרוש לו את השקט והשלווה. חבילות ספא ללקוחות, הם בדרך כלל חבילות זוגיות שנועדו לתת מתנה לבן אן בת הזוג של בילוי איכותי ואינטימי יחד.

ניתן לשדרג את חבילת הספא

במידה והחלטתם ללכת לספא אשר ממוקם בצימר או בבית מלון, ניתן לשדרג את החבילה הזוגית בתוספת חדר מפנק ללילה. ניתן לרכוש חבילות אלה ולהתפנק במכוני ספא בכל האזורים בארץ כולל המרכז. חבילות ספא לקבוצות מקובלת אף היא, כמו למשל ארגון של עובדים ליום ספא מפנק הכולל עיסוי באבנים חמות, עיסוי בשמנים ארומטיים ג'קוזי, סאונה ובריכה. כשאנו רוצים להתפנק, אנו נבחר אף לעצמנו חבילת ספא הכוללת את כל הפינוקים בתוכה. הרי כולנו רוצים להתפנק מדי פעם ולברוח מהלחץ הנגרם בחיינו עקב התרוצצויות בלתי פוסקות של חיי היום יום.  ישנם סוגים של אנשים שירצו לשלב ספא עם צימר וישנם כאלה שדווקא יבחרו חבילה כזו קרוב למקום מגוריהם כי הם אענם מעוניינים לנסוע רחוק. חבילות כאלה יעזרו לנו ברוגע ובאיזון הנפש שלנו. לסיכום, הספא יעזור לנו אף בחיים החברתיים. אין כמו לבלות זמן של רוגע עם חברנו הכי טובים. 

ספא וילה בל- ספא וילה בל שוכן בלב השקט של הוד השרון הכפרית,הספא הקסום ממוקם בוילה מהודרת שמעוצבת לרגיעה, לבילוי ולרומנטיקה..המוזיקה המלטפת, האוויר המבושם ומגוון טיפולי  הספא המרגיעים יעטפו אתכם מרגע כניסתכם. להזמנות, צלצל עכשיו09-7461008




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב