דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיקום פה במרפאות בתי החולים 

מאת    [ 16/07/2012 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 1922 פעמים ]

שיקום פה הוא שם התמחות תחת רפואת שיניים המתייחס לטיפולים כגון: סתימות, עקירות, טיפולי שורש, השתלות שיניים ועוד. חלק מן האנשים זקוקים לטיפול כולל בחלל הפה עקב מספר חוליים. במקרים אלו זקוקים אותם אנשים לתהליך שיקום פה מורכב יותר אשר מטרתו לטפל בכל החוליים ולשקם את חלל הפה לחלוטין. ניתן לבצע את רוב פעולות שיקום הפה במרפאות בתי החולים או בכל מרכז להשתלות שיניים.

שיקום פה במרפאות בתי חולים – מחלקה נפרדת?

ברוב בתי החולים בארץ, שיקום פה הינו מחלקה העומדת בזכות עצמה ומתייחסת אך ורק להתמחות בשיקום הפה ולא לרפואת השיניים בכללותה. פעילות המחלקה מתבצעת בסיוע מחלקות אחרות כגון: מחלקה כירורגית, מחלקת אורתודנטיה ועוד. חשוב לשים לב כי מרפאות שיקום פה בבתי חולים מעסיקות לעיתים קרובות סטודנטים לרפואת שיניים. לכן, הקפידו לוודא כי במהלך טיפול שיקום הפה שלכם נמצא בחדר גם רופא מוסמך.

מחלקת שיקום פה – התמחות בהשתלות שיניים

רוב מחלקות שיקום הפה במרפאות בתי חולים הינן בעלות תת מחלקה המתייחסת לכל הקשור להשתלת שיניים. במרפאות אלו ניתן למצוא את מיטב הרופאים בענף, כמו גם רופאים כירורגים אשר לוקחים חלק משמעותי בתהליך השתלת השיניים. לתת-מחלקה זו המתמחה בהשתלות נוהגים להגיע ילדים אשר נפלו וכתוצאה מכך שברו שן. במקרים כדוגמת זה יש לעיתים להחדיר שתל במקום השן ובמקרים אחרים להשלים את השן הקיימת. בכל מקרה, המטרה היא להשיג מראה אסתטי יותר ולשקם את תפקוד השיניים.

הבדל בין מחלקת שיקום פה במרפאות בתי החולים לבין שיקום פה במרכז להשתלות שיניים

באופן עקרוני, שני הגופים הללו מתייחסים לאותן בעיות ולאותם פתרונות. כאשר מדובר בסתימה או עקירה ההבדל אינו משמעותי. אולם כאשר מדובר בטיפול מורכב יותר כדוגמת החדרת שתלים דנטליים ההבדל עשוי להיות תהומי.

מגוון השתלים הדנטליים המצוי בשוק הינו עצום כאשר חלקם איכותיים יותר וחלקם פחות. כמו כן קיימים שתלים מיוחדים לשיניים ספציפיות אשר לא מתאימים לאחרות. והחשוב מכל, קיימות שיטות השתלת שיניים אשר אינן בשימוש במרפאות בבתי חולים אלא רק במרכזים להשתלות שיניים המאפשרים גם ביצוע השתלת שיניים בהרדמה מלאה.

לכן, חשוב לבצע בדיקה גם במרכז להשתלות שיניים ולקבל חוות דעת לאיזה סוג טיפול אתם זקוקים, אילו שתלים נדרשים ובאיזו שיטה יש לבצע את תהליך השתלת השיניים.

חשיבות וותק המרפאה לשיקום פה בבית החולים

דבר חשוב מאין כמותו הינו ביצוע בדיקה של וותק המרפאה והניסיון של הרופאים העובדים בה. השתלת שיניים אינה עניין של מה בכך וחשוב כי הרופא יהיה מקצוען ומנוסה.

לסיכום, מרפאות שיקום פה בבתי החולים מספקות את רוב השירותים אשר ניתן למצוא במרכזי השתלות שיניים. בכל הקשור לשיטת ההשתלה ולסוג השתלים הדנטליים מומלץ לקבל לפחות שתי חוות דעת לפני שמקבלים החלטה היכן לבצע את ההשתלה.

מרפאת שיניים של ד"ר אבניאלי עוסקת בעיקר במיגוון השתלות ובינהן: השתלת שיניים, השתלת עצם ומיגוון טיפולי חניכיים. תקבלו את הטיפול הטוב ביותר, ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בכל האמצעים המודרניים הקיימים בתחום הדנטלי, בארץ ובעולם. הניסיון הרב והשליטה שיש לנו במגוון שיטות השתלה, מאפשרות לנו להתאים לך את השיטה המתאימה ביותר. צלצלו עכשיו והתחילו לחייך בפה מלא 03-6050889




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב