דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתקנים שונים של תצוגה לתערוכות 

מאת    [ 16/07/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1354 פעמים ]

תערוכות הן אחת מהאפשרויות הרבות של חברה להתפרסם ולהשיג לקוחות חדשים. בעזרת מתקני תצוגה לתערוכות החברות יכולות להציג את המוצרים שאותם הן מציעות בצורה ברורה, פשוטה ונוחה ללקוח. האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות - חברה סלולרית יכולה להציג את כלל המכשירים החדשים בשוק ואת האפשרויות החדשות, חברה לייצור מסכים מציגה בקלות את איכות הצפייה וכן הלאה, הרשימה לא נגמרת.

לא כל יום יש תערוכה

נכון, לא בכל יום ואפילו לא בכל שבוע תיהיה לחברה תערוכה. אבל לא משנה באיזו תדירות תמיד מתקני תצוגה לתערוכות ישפרו משמעותית את סיכויי החברה המדוברת להשיג לקוחות חדשים. כאשר יש אירועים של פעם בכמה זמן יש לחברה את ההזדמנות ומספיק זמן כדי לחשוב על רעיון מדליק ומושך לתצוגה המגיעה. ככל שהמתקן יהיה יותר מעניין ויגיעו אליו יותר לקוחות, גם אם לא יהיה קשר ממש ישיר בין רעיון המתקן לחברה עצמה, מספיק קשר קטן כדי להדליק את הלקוח ולגרום להתעניין, ולאחר מכן לקנות את מוצרי החברה.

איזה מתקני תצוגה לתערוכות קיימים בכלל?

ממש לא מעט, האפשרויות נרחבות. חברה המתמחה בסוגי אוכל שונים יכולה להציע טעימות ומוצרים קטנים בזול, שיעשו חשק ללקוח לרכוש כמות גדולה יותר. חברות מחשבים ומכשירים שונים וטכנולוגיים יכולה להציע משחק מדליק ומהנה שישבה את לב המשחקים - וגם את לב הצופין במשחק, כך שבלי שנשים לב הדוכן יהיה כבר מפוצץ בלקוחות.

מה יוצא להם מזה, הם מבזבזים המון כסף

החברות הגדולות מרוויחות מיליונים וגם מיליארדים, אחת הדרכים הכי טובות להשתמש בכסף היא למטרות פרסום. ככל שהפרסום יותר מושקע ומבטיח, ככה גם יש יותר סיכוי שיגיעו לקוחות חדשים. חברת קוקה קולה למשל, עושה מידי שנה פסטיבל לצעירים במחיר מצחיק, ההנאה של הצעירים והחוויה הטובה שלהם גורמת לכך שגם בצורה של פה לאוזן וגם מבחינת התקשורת, השם קוקה קולה נכנס לאנשים לראש. לצעירים החוויה הכיפית מתחברת לשתיית קולה והם יקנו עוד, וכמובן שעל מנת להיכנס לאירוע צריך כמות של פקקי שתייה (אז נקנה). לכן כל רעיון הפרסום ו'בזבוז' הכסף, למעשה מכניס יותר משחשבתם.

כדאי ללכת לתערוכה

לכל אחד יש חשק לתערוכות. בתערוכות מה שחשוב זה למשוך את הלקוח והחברות יעשו הרבה על מנת להשיג את המטרה הזאת. תערוכות זה המקום המושלם לקבל הנחות משמעותיות, מבצעים חסרי תקדים, מוצרים אקסקלוסיביים לפני שהם יוצאים לשוק במחירים אחרים לגמרי. מעבר להנחות זאת גם הזדמנות לקבל מתנות, יעשו הכל כדי למשוך את עיני הלקוח ואת כספו, אז למה מחכים, מתי התערוכה הבאה?

תצוגה לתערוכות - עמדות תצוגה חזי קד"מ - שירות מקיף למציגים בתערוכות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב