דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתקנים מתנפחים קנייה מול השכרה-השוואה 

מאת    [ 15/07/2012 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 1845 פעמים ]

חיפוש תעסוקה לילדים-עבודה קשה  

כאמא לילדים קטנים בוודאי יצא לך לא מעט פעמים לחשוב כיצד את מעסיקה את הילדים היום אחר הצהריים, במיוחד בימי החופש כשהילדים כבר משועממים וחסרי תעסוקה. בהמון מקרים הורים שוכרים מתנפחים על מנת ליצור תעסוקה ספורטיבית לילדים, מתנפחים בדרך כלל מוציאים מהילדים את כל האנרגיות וגורמים להם גם לשמחה וגם ללכת לישון עייפים ולהירדמות מהירה, שזה חלומה של כל אמא. בשנים האחרונות עם הגברת הנגישות של מוצרי שעשוע לכל בית ניתן להיכנס לאינטרנט ולחפש מתנפחים למכירה ולמצוא מתנפחים מדליקים לרכישה. המתנפחים בדרך כלל נכנסים לכל חצר ומצורף אליהם מפוח והם מתקפלים לתיק קטן שאותו אפשר לקחת אף לטבע ולארגן הפעלה לילדים באמצע טיול משפחתי. צריך לפעמים לעשות את החישוב הפשוט הזה שאם שוכרים מידי פעם מתנפח בכמה מאות שקלים, אז במחיר של 5-8 השכרות אתם יכולים לדאוג שהמתנפח יהיה שלכם לתמיד. מתנפחים למכירה כפי שמופיעים ברשת הם בד"כ מתנפחים חזקים בעלי יכולת עמידות לאורך זמן, אמנם הם לא מיועדים לשימוש מסחרי ברמה של 30 ילדים על מתקן מתנפח, אך אם כל מה שאתם צריכים זה בסך הכל מציאת תעסוקה לכשלושה-חמישה ילדים בשעות הפנאי, אז מתנפחים למכירה זה בהחלט יכול להיות הפיתרון האולטימטיבי לצרכים שלכם.  

אזהרה בנוגע למתנפחים  

בשום אופן אל תניחו את הילדים על המתנפח ותלכו, זו ממש סכנת נפשות, מתנפח מיועד לקפיצה, ואם הילדים יקפצו בחוסר זהירות הם עלולים להיחבט אם זה ממשהו סמוך או האחד מראשו של השני, ולכן תמיד, אבל תמיד! צריך מבוגר שישהה סמוך למתנפחים על מנת שישגיח עליהם שהם מתנהגים בצורה בטיחותית ולא מתנגשים האחד בשני!  

כלל חשוב לשמירה על מתנפחים  

מתנפחים למכירה לענף הפרטי הם בדרך כלל מתנפחים חזקים, אך חשוב לדעת שכל חפץ חד או משונן יכול לגרום נזק ולחורר מתנפח, דבר שעלול לגרום עגמת נפש ולגרום לנזק כלכלי, גם אם לא גדול מפני שתיקון מתנפחים למכירה אינו יקר כ"כ, עדיין כדאי להיזהר. כ"כ יש להיזהר משימוש במקומות ללא מעקה מספיק גבוה (בקומה גבוהה של בנייו) מכיון שאנו לשא שמים לב, אך אפשר ח"ו ליפול מגובה כתוצאה מקפיצה צמודה מידיי למעקה הבטיחות של המרפסת. עוד כלל חשוב, לעולם אל תכבו את המפוח לפני שכל הילדים ירדו ממנו, מכיוון שברגע שמכבים את המפוח, המתנפח מתחיל להתקפל, וזו ממש סכנת חנק אם מתנפח יתחיל להתקפל על ילד בן שנתיים שאינו יודע כיצד להתמודד עם הכובד, וכמו שהזכרנו למעלה, בשום אופן לא לעזוב את הילדים עד לקיפול מלא ומוחלט של המתקן המתנפח!

מכירת מתנפחים ישירות מהיבואן-054-8431415




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב