דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברה- הדברה לפני הקיץ 

מאת    [ 15/07/2012 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 1401 פעמים ]

מומלץ להזמין שרותי חברת הדברה אם רואים בבית שיירות של נמלים . האקלים החם מעיר לתחייה את החרקים ובתקופה של עונת הקיץ מתחילים לראות אותם גם בבתים. בגלל שהחרקים למיניהם מתרבים באופן מהיר , יש לגשת בהקדם לחברת הדברה כדי שתטפל במפגע.

הדברה - מספר דברים שמומלץ לדעת

1. הדברת נמלים היא ההדברה הנהוגה מבין כולם בקיץ. יש שיטות שונות של הדברה, עד לפני זמן לא רב היה מקובל להשתמש בהדברה כימית, הדברה עם חומרים כימיים רעילים, אך בעת הזו משתמשים בהדברה ירוקה.

2. כדי שתהיה הדברה מועילה , צריך להכין את הבית בהתאם. את מוצרי המזון צריך להכניס בקופסאות או כלים סגורים באופן הרמטי , את הרצפה יש לשטוף באופן יסודי. יש להקפיד מאוד על נקיון כללי ולשים לב שלא יישארו פירורים של מוצרי מזון לא על הריצפה או השולחן והמשטחים של המטבח.

3. חברת הדברה מיומנת היא חברה הפועלת בהיתר משרד הבריאות, עושה שימוש בחומרי הדברה מאושרים ומעניקה אחריות לכל הדברה. אם ההדברה לא צלחה והחרקים חזרו שוב, חברת ההדברה תבצע הדברה נוספת.

הדברה ירוקה - ההדברה הפופולארית יותר מכולם

הדברה שאינה כרוכה בחומרים רעילים קרויה הדברה ירוקה. הדברה שנעשית עם כימיקלים מחסלת את החרקים והמזיקים , אולם היא לא כדאית ומסוכנת. היא יכולה לפגוע בדיירי הבית, בעיקר בילדים קטנים ובקשישים, וגם לפגוע באיכות הסביבה.

כשעושים הדברה ירוקה, משתמשים בחומרי הדברה מינימליים וגם נעשה שימוש בסוג חומרי הדברה שמתפרקים. חומרי הדברה שרעילותם פגה אחרי זמן מסויים, נקראים חומרי הדברה מתפרקים. חומרי הדברה מתפרקים יעילים במיוחד בחקלאות, עד שהמוצר מגיע לחנויות הוא כבר לא רעיל.

זה מספר שנים נהוג בעולם ובישראל לעשות שימוש בחומרים של הדברה ירוקה, וכל זאת, כדי לשמור על איכות הסביבה וכדי שלא ייגרמו נזקים לבני אדם ובעלי חיים.

הדברת מזיקים - אודות ההדברה ועל המדביר

מכיוון שבאופן כללי קיים בכל בית מזיק מזן אחד , לכן כשמתקשרים לחברה למטרת הדברת מזיקים, כדאי לבצע הדברה אך ורק לצורך הרחקתו של אותו מזיק שנמצא עתה בדירה. חשוב מאוד לא לשכוח כי הדברת מזיקים הינה בעצם עשיית שימוש בחומרים מסוכנים, ורצוי להשתמש בהם כמה שפחות.

יש להבחין בנושא של הדברת מזיקים בשני מינים של מזיקים. מין אחד אלו הם מזיקים שגורמים הפרעות וטרדות אבל לא יכולים לגרום נזק מעבר לכך, אולם ישנו סוג אחר של מזיקים העלולים להעביר מחלות מדבקות שיש בהם סכנות בריאותיות. הדברת מזיקים מסוכנים עושה שימוש בחומרי הדברה חריפים יותר.

בטרם שמזמינים הדברת מזיקים יש לקבל הנחיות מפורטות מהמדביר ולפעול לפי ההוראות. יש לדעת האם חייבים לצאת מהבית בעת ההדברה, ואם רצוי לצאת, מתי יש אפשרות לחזור, והאם ישנה אפשרות לשטוף את הרצפות עם סיומה של ההדברה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב