דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יזמים אמיתיים לא מחכים לדברים שיקרו מעצמם, הם גורמים לדברים להתרחש 

מאת    [ 15/07/2012 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 1820 פעמים ]

אחד הדברים הכי חשובים בחיים זה המיקוד.  אומרים שאנשי עסקים ממוקדים במטרה ורק מי שיש לו רצון עז להצליח יידע לקצור את הפירות ולהגיע לתוצאות הרצויות.

אני מכיר הרבה מאד אנשים שרוצים להצליח אבל הרצון בלבד לא מוביל אותם לשום מקום. הם תקועים, מתוסכלים ומרגישים מובסים. הם בעיקר עסוקים בהמצאת תירוצים לכישלון שלהם בחיים.

עולם העסקים בנוי על ידי אנשים שקובעים את סדר היום ומניעים אותו ועל ידי אלה שמובלים וממלאים תפקידים כשחקני משנה. האם אתם אלה שקובעים את סדר היום או אלה שמושכים אותם באף?

למי שלא רוצה שימשכו אותו באף ולמי שלא יודע ורוצה ללמוד פרק בחיים כדאי שתבינו כי כדי להצליח בעולם העסקים חובה לחשוב כיזם כי רק היזמים מבינים ששום דבר לא מקרי. שום דבר לא קורה בחיים אם לא כן עושים אותו. כלומר, אל תחכו שדברים יקרו, תגרמו להם להתרחש!

כדי להצליח בעסק שלכם אתם חייבים לחשוב כמנהיגים ולקבל החלטות מעשיות. תגרמו לדברים לקרות ותגשימו את הרצונות שלכם באמצעות אומץ, משמעת, מחויבות, התמדה ונאמנות. 

אל תעשו לעצמכם הנחות בדרך למטרה ואל תצאו מהפוקוס שלכם. סמנו את המטרה שלכם והסתערו!

בקורס סטארט אפ שלי, אני אלי שביט מלמד את הסטודנטים שלי איך להיות יזמים, איך לשלוט במעשים ואיך לא לחכות שדברים יתרחשו מעצמם!

קורס סטארט אפ להקמת עסק חדש מבוסס על תוצאות והוא לא קורס בידורי או קורס כדי שתהיה לכם עוד תעודה לתלות על הקיר. זה לא קורס קל אבל גם לא משימה בלתי אפשרית!

יותר מ-70% מהסטודנטים בקורס הקמת עסק ללא הון התחלתי מרוויחים כיום 40,000 שקל ויותר בחודש! אלה תוצאות אמיתיות ולא דיבורים. אלה הן עובדות שאי אפשר להתווכח איתן!

חלק גדול מהסטודנטים בקורס סטארט אפ התחילו עם הכנסה שנמוכה מ-5,000 שקלים בחודש ואחרים הרוויחו פחות מ-10,000 שקלים בחודש ומדובר בשכר נמוך מאד!

כל אדם צריך מספיק כסף כדי להתקיים ולקיים את משפחתו בכבוד, ויותר מזה – זה מבורך. אבל פעמים רבות נקלעים אנשים למצב בו אין להם די כסף  כדי להתקדם. כל אחד מתמודד עם זה בצורה שונה.

האם זה השכר שאתם רוצים להבטיח לעצמכם לשארית ימיכם? אם זה עושה לכם טוב אז תמשיכו לחיות כמו שאתם רגילים, תשבו מול הטלוויזיה, תקטרו להורים ולחברים ותחיו על הקצה. אם המצב מעציב אתכם ואתם רוצים לתת לעצמכם הזדמנות כדאי מאד שלא תשרפו את החיים שלכם סתם כך.  הירשמו לקורס סטארט אפ להקמת עסק חדש ללא הון התחלתי ותעשו את הצעדים הראשונים לשינוי. בהצלחה!

אלי שביט הינו יזם ומייסד קבוצה רחבה של אתרים עסקיים ביניהם: אלי שביט אתר סטארט אפ - איך להקים עסק מאפס ללא הון התחלתי? אלי שביט מניפסט - המניפסט - יחסים, ילדים, אורח חייםwww.manifest.co. i והרשימה עוד ארוכה...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב