קניית בגדים באינטרנט - המהפכה הבאה?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

קניית בגדים באינטרנט - המהפכה הבאה? 

מאת    [ 15/07/2012 ]
מילים במאמר: 369   [ נצפה 2344 פעמים ]

 
 

כיום, הישראלי הממוצע רגיל כבר לעשות חלק גדול מהקניות שלו באינטרנט, אך בדרך כלל לא מדובר בקניות שוטפות או קניות של היום יום, אלא ברכישה של מוצרי מותרות וביניהם בעיקר מוצרי חשמל , רהיטים שניתן להרכיב בבית וכו'.

למרבה הצער, יש לא מעט נישות שאליהן מהפכת הקניות באינטרנט עדיין לא הגיעה : החל מספרים לקניות מזון ומוצרי בסיס. לפעמיים החברות הבולטות בשוק פשוט לא מעוניינות להקים מערך אספקה נפרד, ולפעמיים הצרכנים הם אלו שעדיין חוששים לקנות פריטים מסוימים ברשת.

אחד המקרים המובהקים בהם החשש העיקרי של הגולשים מהווה את החסם העיקרי, הוא תחום האופנה. ניתן למנות שתי סיבות עיקריות :

1.חשש כי הבגד ייפגם במהלך המשלוח או שהאריזה תיפתח בדואר והפרטיות של הקונה תיפגע

2.חוסר היכולת למדוד את הבגד לפני הרכישה , וכמובן לראות אותו במציאות , וזאת בניגוד לסדרה של תמונות שלא חושפת את המימד האמיתי והנפח של הבגד.

במציאות, רוב האתרים המאפשרים קניית בגדים באינטרנט מציעים מספר פתרונות לבעיות אלו:

1.הקפדה על משלוח באריזה אטומה ודיסקרטית עם צירוף כל האישורים הרלוונטיים, כך שפקידי הדואר לא ייאלצו לפתוח את החבילה.

2.צירוף של תמונות הבגד כאשר דוגמן או דוגמנית לובשים אותם והמידות שלהם מצוינות בנפרד. כך הקונה יכול להשוות בין  המידות שלו לבין המידות בפועל.

3.הצעת בגדים אלסטיים יחסית שמתאימים לכמה מידות (One Size, Regular Fit וכו')

4.מדיניות החזרה מבלי לשאול שאלות, ובתנאי שהבגד הוחזר במצבו המקורי. לעיתים גם המשלוח הראשוני הוא בחינם במידה וקונים מעל סכום מסוים.

באילו מקרים משתלם במיוחד לבצע קניית בגדים ברשת?


    • כאשר מדובר באופנת נישה, לדוגמה, בתל אביב יש הרבה יותר חנויות המתמחים באופנת רחוב מאשר בשאר הערים בארץ,אבל לא כולם גרים  באזור המרכז!
    • כאשר מחפשים דגם מסוים ולא מעוניינים לבזבז חצי יום על טלפונים או שוטטות ברחובות (במיוחד בעונות החמות)
    • כאשר רוכשים גם פריטים משלימים (אקססוריז) אותם קל יותר להתאים למידה הנכונה, לדוגמה, ארנקים או כובעים.
ומה בעתיד?

נראה כי בעתיד הנראה לעין , אתרים המציעים קניית בגדים באינטרנט יהיו עדיין היוצא מן הכלל שלא מעיד על הכלל. רשתות השיווק הגדולות עדיין מעדיפות להסתמך על חנויות פיזיות ולפרסם אותן באמצעות שלטי חוצות, פרסומות ופעילות ברשתות החברתיות.

למרות שאלו עלולות להישמע חדשות רעות, הרי שדווקא לוואקום הזה שנוצר יכולים להיכנס יזמים זריזים ולמנף את יתרון הראשוניות לטובתם.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב