דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרציתם לדעת על בחירת טכנאי קירור 

מאת    [ 15/07/2012 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 1709 פעמים ]

תארו לעצמכם כי קמתם בבוקר וגיליתם כי התקלקל לכם המקרר - המקפיא לא הקפיא וכל הבשר התקלקל, החלב החמיץ והירקות החלו להירקב. בעיה זו דורשת טיפול מידי וזהו בדיוק תפקידו של טכנאי קירור. קיימים עשרות טכנאי קירור ולא תמיד ברור כיצד לבחור באיש המקצוע הנכון. אז כיצד לבחור בטכנאי קירור מתאים - ואילו פקטורים יש לקחת בחשבון לפני הזמנת הטכנאי ?

מהם הפקטורים החשובים בבחירת טכנאי קירור ?

  • מקצועיות- אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת טכנאי קירור הינו מקצועיותו. זאת כיוון שמקרר הינו מוצר חשמלי אשר אינו אמור להתקלקל בתכיפות. מקרר טוב אשר טופל באופן מקצועי אינו אמור להיתקל בבעיה לפחות במהלך השנה-שנתיים הראשונות לאחר התיקון.
  • ותק וניסיון- טכנאי קירור הינו מקצוע אשר גורמי הותק והניסיון הינם משמעותיים במיוחד. במקרים רבים ניתן לאתר טכנאי קירור בעלי תעודות רבות אך ללא כל ניסיון בפועל. לעומתם, קיימים טכנאי קירור רבים אחרים אשר לאו דווקא למדו את המקצוע באופן פורמלי אך הם בעלי ניסיון רב, דבר המשפיע על המקצועיות שלהם.
  • שירות, אמינות וזמינות- מעבר לכל הפקטורים האחרים, אין ספק שסעיף זה הינו החשוב מכולם. גם הטכנאי המקצועי ביותר עלול שלא לתקן את המקרר בצורה נכונה. במקרים מסוג זה, ייתכן ותעלה תקלה זו פעם נוספת לאחר מספר ימים. חשוב מאד שהטכנאי יהיה איש מקצוע אמין וזמין מידית אשר יגיע לבדוק את המקרר בשנית לפני שיגרמו נזקים לתכולת המקרר פעם נוספת.

כיצד מאתרים טכנאי קירור ?

  • מדריך המאגד אנשי מקצוע- הדרך הנפוצה ביותר לאיתור בעלי מקצוע היתה ונותרה חיפושם במדריכים המאגדים פרטי אנשי מקצוע. מדריכים אלו הינם מחולקים בחינם ברוב בתי האב במדינת ישראל.
  • גלישה ברשת- בעידן של היום, קיימים אתרי אינטרנט רבים המאגדים בתוכם אנשי מקצוע במגוון תחומים וביניהם גם טכנאי קירור. היתרון בחיפוש אינטרנטי הינו החיתוך הקל והמהיר למציאת איש מקצוע המתאים בדיוק לצרכים שלכם אשר עובד בסביבת המגורים שלכם.
  • קבלת משובים משכנים וחברים- אחת הדרכים הטובות ביותר לאיתור טכנאי קירור מצוין הינה בדיקה עם שכנים וחברים אשר השתמשו בשירות טכנאי קירור בעבר. המשוב יכול להיות חיובי או שלילי ולעיתים חיובי באופן חלקי. כלומר, יתכן ותקבלו משוב לגבי טכנאי מקצועי ומנוסה אשר פתר את הבעיה שלהם בזריזות. יחד עם זאת, כאשר הזדקקו לשירות בעקבות תקלה חוזרת הם נאלצו להמתין כיומיים עד אשר הוא הגיע לתקן את המקרר.

וכהמלצה חשובה לסיום: אין ספק כי לגורם המחיר קיימת השפעה רבה בבחירת טכנאי הקירור בדיוק כמו תשלום עבור כל שירות אחר. יחד עם זאת במקרים מסוג זה, מומלץ לאו דווקא להתמקד דווקא בגורם זה. לעיתים, שווה לשלם סכום מעט גבוה יותר בידיעה שתקבלו את השירות המקצועי והאמין ביותר.

 

 

טכנאי קירור מוסמך.


לתיקון ותחזוקת מערכות קירור מתקדמות בתעשיה בלבד.


מיועד למטרת התייעלות אנרגטית ל:


בתי מלון, מסעדות, אולמות אירועים, קיבוצים, מפעלים, ותעשייה כבדה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב