דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת מלונות: מלון בראשית מול מצפה הימים מול יערות הכרמל 

מאת    [ 15/07/2012 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 121377 פעמים ]

כשזה מגיע להזמנת חופשה – תמיד כדאי להשוות ולבצע סקר מחירים. כל מלון מציע שירותים שונים, סוגי נופש שונים, אירוחים שונים והרכבים שונים ומגוונים של לינה ו/או ארוחות. מלונות רבים מגדירים את עצמם כמיועדים לקהל לקוחות מסוים, לדוגמא מלון המותאם למשפחות עם ילדים או מלון עם חדרים זוגיים בלבד, לכן כדאי לבדוק את כל הפרטים כדי לוודא שהמלון המבוקש יענה על הציפיות והרצונות האישיים. בעת שנשווה בין שלושת המלונות האלה, נראה שמדובר בשלושה מלונות העונים לסוגים שונים של נופש, וכל אחד מהם  מתבסס על האיזור הגאוגרפי שבו הם ממוקמים. בנוסף, נוכל לראות בבירור שכל מלון פונה לאוכלוסייה מגיל מסוים, כך שלא כולם יתאימו לכל הנופשים הפוטנציאליים.

מלון בראשית

המלון נמצא במצפה רמון וניחן בעיצוב מדברי על כל פרטיו. גם הנופש בו מוגדר כ"נופש מדברי". איזור הנגב ומצפה רמון ייחודי בתנאי מזג האוויר שלו, כך שגם בחודשי הקיץ החמים ניתן להנות במלון זה ממזג אוויר קריר וממוזג. הנהלת מלון בראשית מגדירה את המלון כמחובר מאד אל הטבע והמדבר, וככזה, ניתן להנות מטיולים מאורגנים בסביבות המלון, ממסלולים רגליים במצפה רמון, מאירוח באוהלים ורכיבה על גמלים. מלון בראשית מקיים שיתוך פעולה עם חברת תעופה פרטית ומאפשר לאורחים להגיע עם מסוק פרטי ממרכז הארץ ועד למלון. מלון בראשית מציע שני סוגי נופש: האחד – לינה וארוחת בוקר בלבד, או אירוח על בסיס חצי פנסיון הכולל לינה, ארוחת בוקר וארוחה נוספת לבחירתו של האורח.

מלון מצפה הימים

המלון מגדיר את עצמו כמלון בריאות ספא אורגני. המלון מצויד בגינת ירק אורגנית לרשות מטבחי המטבח והמסעדות שבו. בגינה גם קיימים שבילי הליכה שקטים ונעימים עבור האורחים. מלון מצפה הימים ממוקם בגליל העליון, בגובה 570 מטר וניתן להנות בו מנוף עוצר נשימה של הכנרת ורמת הגולן. המלון מציע מגוון טיפולי בריאות, ספא, עיסויים וטיפולים הוליסטיים שונים. במלון ממוקמות שתי מסעדות שף ידועות שהתפריט שלהן מבוסס על מזון בריא, טרי ורובו מגיע מגינת הירק הסמוכה. מסעדה אחת הינה צמחונית והמסעדה השנייה מציעה בנוסף גם תפריט בשרי. מלון מצפה הימים אינו מארח ילדים מתחת לגיל 10. בנוסף לכל אלה, יכולים אורחי המלון גם להנות מחדר כושר צמוד, בריכת שחייה, סאונה רטובה ויבשה וג'קוזי.

מלון יערות הכרמל

אחוזת יערות הכרמל – כשמה כן היא, ממוקמת בלב ליבו של הר הכרמל, טובלת בירוק ובשקט ושלווה המאפיינים את הר הכרמל. אחוזת יערות הכרמל אינה מארחת אורחים שטרם מלאו להם 16 שנים, כך שבעצם אין מדובר כאן במקום המתאים לנופש משפחתי עם ילדים קטנים. באחוזה ישנם כמה סוגים של חדרי אירוח, מחדרים זוגיים ועד סוויטות גדולות עם מרפסת ומיטות שיזוף צמודות. המשותף לכל החדרים – כולם מותאמים לאירוח של זוג אנשים בחדר לכל היותר. גם מלון זה מציע מגוון רחב של טיפולי ספא וגוף מפנקים ומיוחדים, המוענקים באיזור הספא שבמלון או באופן פרטי ואינטימי בחדר האירוח. המלון מתאים כעצירה משגרת היומיום העמוסה והלחוצה, שינוי שגרה וטעינת מאגרים לקראת המשך השגרה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב