דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולים מאורגנים למרוקו 

מאת    [ 15/07/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 3054 פעמים ]

מרוקו היא מדינה צפון אפריקאית עם נשמה, השוכנת מהרי האטלס הסלעיים בצפון ועד דיונות סהרה ומערבית לחוף האטלנטי. חוויה חושית כה שונה ממה שאנו רגילים מהתרבות האירופאית וזאת למרות הקרבה הגיאוגרפית שלה. לחוות את הארץ הזאת זוהי חוויה מיסטית וההמלצה לצאת להרפתקה עם טיול מאורגן למרוקו. קיימים מגוון נרחב של סיורים קבוצתיים למרוקו, כך שתוכלו לבחור את הטיול שמתאים לקצב האישי שלכם.
סיור בערים האימפריאליות של מרוקו הנו מיוחד, לא ניתן שלא להתפעל ולהעריך את המסורת התרבותית העשירה של מרוקו במוזיקה, מחול ואמנות. השווקים הצבעוניים ידועים בייחודם עוד מימי הביניים. במרקש, נמצא אחד ממרכזי האמנות החשובים ביותר בעולם המוסלמי, יש זמן להתמקח ב souqs המחזיקים מגוון רחב של עבודות יד.
שטחה של מרוקו 275,000 ק"מ. אוכלוסיה מעל 32,000,000. מרוקו יוצרת אווירה של אקזוטיות ושווקים ססגוניים, טיולי גמלים ונוף הררי, אולם מרוקו הנה הרבה מעבר לכך. אם הגעתם לטיול שורשים או להתפלל בקברים, דעו כי במרוקו יש יותר מזה. במרוקו קיימים מלונות בוטיק, עיירות ציוריות ואוכל נפלא. עיירת שפשוואן, היא אחת הדוגמאות הטובות ביותר לספיגת אוירה ורומנטיות. העיצוב בסגנון ספרדי, בחנויות מייצרים ביגוד מרוקאי מסורתי, תכשיטים ושטיחים. ברחובות יש ברזים, מהם התושבים לוקחים מים. לתרמילאים, זהו האזור הגדול לגידול מריחואנה במרוקו.   במרקש קיים מוזיאון לעיצוב של הגדול מכולם, איב סאן לורן. דעו כי הנכם צריכים סבלנות רבה, כי האתרים ההיסטוריים מלאים בתיירים והתורים ארוכים. מסביב למרקש נבנו בתי מלון חדישים, באווירת עצי דקל, למרות המרחק מהמרכז המקומות מומלצים.
אל תפספסו מסע לדיונות הזהובות עם גמלים וג'יפים, זהו טיול יוצא דופן עם נוף שלא תשכחו לעולם.

מתי כדאי לטוס למרוקו זו שאלה מצווינת. עונות השנה דומות לשלנו, אולם בחודשי הקיץ במרוקו הטמפרטורות מגיעות כמעט לחמישים מעלות, הטיולים קשים יותר ולמרות זאת זו העונה הכי מתויירת....בחורף במרוקו יש שלגים ואתרי סקי רבים...הרי האטלס מושלגים והמראה מרהיב.
מרוקו הנה מדינה מוסלמית, ולכן אם אינכם דוברים ערבית שוטפת, צאו עם טיול מאורגן למרוקו. המדריכים המקצועיים יכירו לכם את המקומות הכי אוטנטיים עם האוכל הטוב, שלא כל התיירים נוהרים לשם וכך תוכלו לקבל את התמונה הכי נכונה אודות מרוקו והחוויה תהיה מושלמת. בנוסף, מי שאינו יליד מרוקו, לא יורשה לטייל עצמאית אלא כניסתו תותר רק עם קבוצה. בעבר, לפני האינתיפאדה הייתה קיימת שגרירות מרוקו בישראל ולהוציא ויזות היה דבר קל וזול. אולם בעקבות המצב הבטחוני...אין עוד שגרירות וסוכן הנסיעות שתבחרו יהיה האחראי להוצאת הויזות, תפקידכם יהיה להנות ולהפיק את המיטב מהארץ המדהימה מרוקו. 

שמי עוזי לנדאו ואני הבעלים של טיולים מאורגנים דיסקברי. אנו מתמחים בטיולים לכל היעדים ברחבי  העולם מאירופה ועד לדרום אמריקה, מרוקו ועוד....




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב