דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גביית חובות אישית ומקצועית 

מאת    [ 15/07/2012 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 2055 פעמים ]

גביית חובות – כצד עושים את זה?
תהליך גביית חובות מוכר לכל חברה או אדם שמפעיל עסק עצמאי. בכל עסק או חברה ישנה אדם או מחלקה שאחראית על גביית חובות כספיים של לקוחות. המחלקה מורכבת מאנשי מקצוע: רואי חשבון, עורכי דן ועוד. על המחלקה להיות אחראית לגבות חובות כספיים מלקוחות, המחלקה משתמשת באמצעים למען גביית חובות העומדים לרשותה בחוק על מנת לנהל מחזור כלכלי תקין בחברה.

גביית הלוואה בכמה דרכים
בעידן המודרני אנו רואים חוקי גביית חובות מאוד מסודרים. אך לפני תהליך גביית חובות ישנם כמה חוקים על מנת לאפשר את תהליך ההלוואה ללווה בצורה כזאת שתמנע בעיות עתידיות. לכן ישנם כמה כללי ברזל לכל הלוואה. ראשית, הלוואה תינתן לאחר בירור כי הלווה אכן יוכל להשיב את כספו. הלוואה תכתב על ידי חוזה אשר ישמש בתור שטר חוב למלווה. שטר חוב מהווה את האסמכתא לכך שההלוואה ניתנה ללווה ומאפשרת תהליך של גביית חובות.

התפתחות חברות גבייה בתעשייה הישראלית
תאגידי הענק לפני כמה שנים לא יכלו לטפל בכל מקרי הגבייה שלהם ונמצאו מופסדים, ובדיוק באותו העת ניצלו חברות גבייה את ההזדמנות כדי לפרוץ ולהתברג בשוק הכלכלה הישראלי. הם הציעו גביית חובות בהיקפי ענק, על ידי אנשי מקצוע. הם הגיעו לכל ודאגו לגבות את הכסף ולהעבירו לחברה. על ידי מגוון השירותים ותנאי השירות האיכותיים שהציעו חברת גבייה המקצועיות הם כבשו את מקומם כתעשייה חזקה בשוק חברות הענק והעסקים הקטנים כאחד בתעשייה הישראלית.

חברות הגבייה בשוק הישראלי
בעבר עוד לפני כמה שנים, העולם הכלכלי של מדינת ישראל געש. משבר כלכלי שפקד את העולם שלח גל גם אל שוק הכלכלה הישראלי. משפחות רבות קרסו כלכלית, עסקים קטנים וגדולים נשטפו כלא היו כלל וחברות הענק החלו בפיטורים בכדי לצמצם עלויות. כמו כן נערמו חובות בסכומי גודל ענקים ותהליך גביית כספים היה קשה באותה העת. באותה העת קמו חברות גבייה וסיפקו שרות גביית כספים: גביית חובות אבודים, גביית שיקים חוזרים ועוד, בשוק הישראלי.

גביית חובות אישית ומקצועית
כיום תחומים רבים בכלכלה העולמית התפתחו להם, וניתן לראות כי קמו חברות המתמחות בכל תחומי הכלכלה. מדינת ישראל שמתגאה בכלכלה איתנה מעודדת את פיתוח החברות הללו ומעניקה להם תמיכה מצד המדינה. החברות שזוכו להטבות מצד המדינה התפתחו ונהיו לשם דבר בכלכלה הישראלית. תחום אחד שהתפתח במיוחד הוא תחום גביית חובות.

גביית חובות בשוק הכלכלי של ימינו
כל בעל עסק ממוצע שמתעסק בגבייה של תשלומים יכול לספר לכם סיפורים על מקרי גביית חובות שנזדקק לעשות. אפשר להעריך כי כל בעל עסק יתעסק לפחות כ20 פעם בשנה במקרי גביית חובות מלקוחות שממאנים לשלם את הכסף שהם התחייבו אליו. תהליך גבית חובות בדרך כלל מסתכם בכמה צעדים מצד בעל העסק שרוצה להשיב את כספו, הצעד הראשון הוא ניסיון להגיע להסדר עם האדם שחייב לו. הצעד השני הוא פנייה לגורמים מקצועיים כמו הוצאה לפועל או חברות גבייה.

טל לוינסקי
קנייצ צ'קים חוזרים - Echeck
0722-787878




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב