דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונות באב טיפוס 

מאת    [ 15/07/2012 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 1771 פעמים ]

הרבה מן המוצרים הטכנולוגים הקיימים ומוכרים לנו כל כך כמו האיפון או המחשב הנייד התחילו בראשו של ממציא או של כמה יחדיו, הרעיון התגבש לשרטוט עד לבניית אב טיפוס של המוצר המוגמר, כך בעצם היא הדרך לפטנט אשר נותן לבעליו את זכות השימוש הבלעדית בו לתקופה של כ- 20 שנה.

כדי לרשום פטנט, דבר ראשון יש לבדוק ולערוך חיפוש באם קיים משהו כזה בארץ ובעולם או דומה לרעיון שלכם, כך שלא יושקעו מאמצים וכספים רבים בהכנת ורישום המוצר ובסוף ההליך יתברר כי אין אפשרות להכירו כפטנט משום שקיים כבר מוצר כזה ולכן, רק אחרי חיפוש מעמיק יש לעבור לשלב הבא.

השלב הבא, הוא רישום ראשוני של הפטנט, כך שבאם מישהו ימצא או יחשוב על דבר דומה, תהיה למי שרשם ראשון קדימות בהכרה על הבעלות בפטנט ומרגע הרישום אפשר לגשת לחברה שבונה אב טיפוס למוצר שאתם המצאתם וכך לראות באם אכן ניתן באופן מעשי להביא את הפטנט שלכם למימוש בפועל.

איתור חברה לבניית אב טיפוס

האינטרנט מהווה כיום את מקור המידע הראשון והנוח ביותר, כך בקלות רבה תוכלו לאתר חברות אשר מתמחות בהכנת אב טיפוס למוצרים שונים ובמיוחד בתחום הטכנולוגי הדורש ידע ומקצועיות שכן, לרוב המדובר במוצרים מורכבים שדורשים שיתוף פעולה של כמה אנשי מקצוע מנוסים וברמה גבוהה.

אחרי שתבחנו את החברות השונות, כדאי יהיה לעשות השוואת מחירים בין חברה אחת לשנייה, שכן מדובר לרוב בהליך ארוך, עם עלויות גבוהות ולא כדאי לבחור את החברה באופן מהיר וללא מחשבה, כמו גם רצוי כי ההסכם יהיה כך שהתשלום יבוצע לאחר ביצוע כל שלב ולא קודם לכן, שמא החברה תיסגר והכסף לא יוחזר לכם.

שיווק אב הטיפוס

ישנן חברות המספקות שירות משלים מעבר לבניית דגם אב הטיפוס הכולל הכנת המוצר הסופי והמוגמר לשיווק לגורמים מתאימים בתעשייה בארץ ובחו"ל, כאשר החברה מנצלת את הקשרים העומדים לרשותה באופן שניתן יהיה למצוא את המקום הטוב ביותר בו המוצר יוכל לקבל את חשיפתו הראשונית בצורה הטובה ביותר. כאשר אתם רוצים להכניס מוצר חדש לשוק, חשוב שיהיו לכם קשרים עסקיים עם חברות והאנשים רלוונטים.

פעמים רבות ממציא של פטנט בטוח כי יש לו את המוצר הגאוני ביותר, ולעתים זה אכן נכון לגמרי, אך בלא שיווק מוצלח לא יהיה כל ערך למוצר, ולכן יש להקדיש לכך את מירב המאמץ והמשאבים כדי שמשימת השיווק תביא לכדי תוצאות בצורת הסכמי רכישה של חברות שונות מהתחום.

עיצוב תעשייתי - אב טיפוס

Quattro-d




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב