דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרקטים- איך תבחרו אותם נכון ובהתאם לצורך האישי שלכם! 

מאת    [ 15/07/2012 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 1615 פעמים ]

 

עולם הפרקטים שופע סגנונות רבים אשר מקשים על הצרכן לבחור את הפרקט המיועד. נכון שרכישת פרקטים אינה כחתונה קתולית וניתן להחליפה ולשנותה בהמשך החיים, אך בכל זאת רצוי לבחור פרקטים ע"פ מספר טיפים שאציג לכם במאמר זה.

 

ראשית נעשה הפרדה בין מבנה מגורים, למשרד ולסטודיו. הפרקטים מבטאים חדשנות בתחום העיצוב ומותירים חותם אופנתי ואוונגרדי. משרדים וחנויות סטודיו צריכים בראש ובראשונה לשדר מראה אופנתי (אפילו אם לא מדובר בתחום הביגוד) ומזמין. למה הכוונה? מטרתם של המוכרים ושל עובדי המשרד היא לגרום ללקוח להיכנס אליהם ואף להישאר למשך זמן רב, ובנוסף לכך רצונם הוא להשרות אוירה חמימה ונעימה. רצפת הפרקט עונה על צורך זה כיוון שהיא תורמת להרגשת הביתיות במקום. פרקטים החליפו את הצורך ברצפה המשרה אוירה קרירה ומנוכרת. משום העובדה כי במשרדים ובחנויות סטודיו ישנה דריכה על הריצוף כל העת, רצוי להתקין פרקטים מיוחדים העונים לצורך זה. ישנם פרקטים עם רמת שחיקה גבוהה, כך שיישמרו לאורך זמן רב על אף הדריכה הרבה.

 

באשר למבנה מגורים, חשוב לדעת כי לא כל הריצוף חייב להתחלף לפרקט.

לחדר הילדים רצוי להתאים פרקטים בגוונים כהים על מנת לטשטש כתמים ולכלוך. כאן המקום לציין כי ניקוי פרקטים נעשה בדרך שונה מזו של רצפה, אין צורך ואף אסור לשפוך מים סתם כך,  אלא צריך לרכוש חומר מיוחד השומר על הפרקט לאורך זמן.

גם בסלון הבית ניתן לתחום איזור מסוים ולהתקין בו פרקט, כך יוכלו הילדים לשחק ואתם ההורים תוכלו לשמור איתם על קשר עין בלי הצורך לקום מהספה.

 

טיפ חשוב נוסף הוא בחירת המקום ממנו נרכשים הפרקטים. חנויות רבות מייצרות ומשווקות פרקטים אך אינן שמות במרכז את איכות החומר ואיכות העבודה. חשוב לבחור פרקטים שיוצרו מחומרים איכותיים ומודבקים באופן מקצועי. איכות ירודה של פרקטים עלולה להוות מכשול למראה הבית, וכן עלולה לגרום לנזק כאשר רמת הגימור אינה טובה מספיק והפרקט מתחיל להתקלף.

 

חדרי האמבטיה והשירותים במבנה מגורים יכולים להתהדר בפרקטים בהירים וכהים. הבחירה בין השניים תיעשה ע"י גוון הרהיטים שבחדר. כאשר מדובר ברהיטים בצבעי לבן, שמנת, בז' וכדומה מומלץ להתאים פרקט כהה כך שישבור את המראה הבהיר. מנגד, כאשר הרהיטים הם כהים ניתן להתאים פרקט בהיר ואף כהה, כיוון שחדר אמבטיה יכול להיראות כהה ברובו. (אל לנו לשכוח כי האמבטיה עצמה היא בהירה לרוב ולכן היא בכל מקרה תשבור את הצבע הכהה).

 

וודאי שאלתם את עצמיכם האם ניתן לשלב כמה סוגים של פרקטים במבנה אחד? התשובה היא כמובן תלויה בטעם אישי של כל אחד ואחת. יש אנשים שאוהבים את הבית שלהם בעיצוב אחד ושלם, ויש אנשים שאוהבים דווקא לגוון ולייחד את עיצוב הבית לכדי מקוריות. אצל אנשים אלו נוכל לראות רהיטים מיוחדים בגוונים שונים שלאו דווקא תואמים לצו האופנה העכשווי. כך למשל מעוצבות חנויות סטודיו של מעצבי אופנה המתאפיינים בייחודיות ובמקוריות, הבגדים שהם מוכרים הם שונים ומיוחדים,וגם הפרקטים שלהם יהיו שונים ומעניינים. מבחר הגוונים הגדול מאפשר לאותם אנשים להיות מיוחדים גם בבחירת הפרקט שלהם. לאיזה סוג של אנשים אתם נוטים להתחבר?.

 

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב