דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוחים פלסטיים מתיחת בטן לאחר לידה 

מאת    [ 15/07/2012 ]

מילים במאמר: 611   [ נצפה 1642 פעמים ]

מקרים רבים מניתוחי מתיחת הבטן אשר מבוצעים הם ניתוחי מתיחת בטן לנשים לאחר לידה.הכניסה להריון של נשים מלווה לא אחת בחששות כבדים של האישה מפני השינויים הפיסיולוגיים אשר יחולו על גופה. רבות הנשים יודעות כי השינוי יהיה אך אינן יודעות מה יהיה היקף השינוי האמור. בחלק מהקרים השינוי הינו מזערי אך נותן הרגשה של חוסר ביטחון אישי במראה החיצוני ובחלק מהמקרים השינוי הינו משמעותי ויכול לבוא לידי ביטוי במגוון אזורים בגוף וכמובן בפרט ובעיקר בא לידי ביטוי בעודפי עור באזור הבטן. הסיבה העיקרית לכך הינה כמובן מתיחת הבטן במהלך ההיריון אך יכול לבוא לידי ביטוי כתוצאה מהשמנת יתר שגורמת למתיחת היתר של העור באזור הבטן. לכן כיום נשים רבות נעזרות בפתרונות מצד הרפואה הפלסטית אשר עוזרת בדיוק במקום בו חשבנו שאין פתרון למצב הפיסיולוגי שנוצר כתוצאה מהריון או כל מקרה אחר. השילוב  של הטכניקות של ניתוחים פלסטיים משולבים יכולים לעזור לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר במראה החיצוני שלנו.


ניתוח מתיחת בטן לאחר הריון כאחד מהניתוחים השכיחים יותר כיום ממגוון ניתוחי מתיחת הבטן מאפשר לנו להחזיר לגוף את המראה הטבעי טרם אותו שינוי שעבר לפני הכניסה להיריון. ניתוח זה בעצם עוזר לנו לפסל את אזור הבטן שכולל מתיחת אזור הבטן, הסרת עודפי העור, מתיחת השרירים באזור והסרת עודפי שומן שהצטברו באזור על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורינו במסגרת ניתוח זה ולהעניק לנו חזרה את הבטן השטוחה.
למי מתאימה הפרוצדורה של מתיחת בטן ?   ברוב המקרים מדובר על נשים לאחר לידה או מספר לידות אשר כתוצאה מההיריון גופן עבר שינוי מאוד משמעותי אשר ברוב המקרים לא ניתן לשחזר את המראה הטבעי של האישה ללא התערבות חיצונית מאחר ועודפי העור והליך מתיחת שרירי הבטן יותר מידי משמעותי לחזור למיקומו המקורי בעזרת מכון כושר או על ידי פעילות בכל סטודיו לעיצוב הגוף, ולכן ניתוח מתיחת בטן יהווה את הדרך הטובה ביותר לביצוע שחזור המראה הטבעי שלנו.
במקרה השכיח גם כן הינו במקרים של גברים או נשים אשר עברו הליך של הרזייה משמעותית, דבר אשר קורה בשנים האחרונות יותר ויותר עקב ניתוחי קיצורי כיבה ואו הליכי הרזייה משמעותיים וזאת  עקב מחלת השמנת היתר אשר רווחת בחברה המודרנית בה אנו חיים כיום. ולכן, גברים ונשים אשר עברו הליך של הרזייה משמעותית והקנו לעצמם אורח חיים בריא והוכיחו לעצמם כי אינם חוזרים ועולים במשקל שוקלים בשלב זה לעבור הליך של מתיחת בטן, כאמור להחזיר לעצמם את המראה הטבעי של הבטן השטוח והאסתטי. עקב המבנה של הבטן בעת השמנת יתר נוצרים עודפי עור רבים באזור הבטן התחתונה דבר אשר אינו נוח ראשית כל, וכמובן אינו אסתטי והרצון להסיר ולעבור מתיחת בטן הינו הגיוני וטבעי. לכן גברים ונשים רבות עוברים תהליך זה להשלמת הדרך להחזרת הביטחון האישי שלהם. 
מה צריך לדעת לפני ניתוח  מתיחת בטן לאחר לידה ? חשוב כמובן לעבור תהליך בירור מלא לגבי מערך הציפיות של המטופל אל מול הרופא המנתח. בתהליך זה יוסבר אודות הניתוח החל מאופן ביצועו ועד לתהליך ההחלמה והחזרה לחיים נורמאליים  לאחר הניתוח. זאת מאחר וניתוח זה הינו ניתוח שנחשב יחסית גדול. חשוב בכל שלב של התהליך להעלות את כל השאלות שלכם על השולחן על מנת להביא את מערך הבנה שלכם אודות הניתוח לרמה כזו שתיאום הציפיות מהתוצאות הרצויות מהניתוח יהיה ללא רבב וההבנה ביניכם לרופא המנתח תהיה כזו שתאפשר לכם להבין במדויק :   איך ייראה הניתוח יאפשר לכם להבין מה יהיה במהלך ההחלמה איך תראה הבטן אחרי הניתוח האם יהיו כאבים במהלך ההחלמה האם ייראו את הצלקת? האם תהיה ירידה נוספת במשקל ?  האם נוכל לעשות ספורט אחרי הניתוח ?  האם יהיו רגישויות מיוחדות אחרי הניתוח ?  האם אפשר יהיה לבצע שאיבת שומן שאנו לא מצליחים להסיר?
אנו חוזרים ומדגישים בפניכם להעלות את השאלות שיש לכם ולא לחסוך, זו פרוצדורה שאתם משקיעים רבות בעצמכן או עצמכם וחשוב שתהיו חלק פעיל מהתהליך.

 

עדי בידרמן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב