דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלת מוצרי חשמל 

מאת    [ 15/07/2012 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 1756 פעמים ]

 

 חשוב לזכור ולהתחשב בהולת מוצרי חשמל ולהקפיד לא רק במוצר החשמלי עצמו אלא בכל הסובב אותו ולמנוע סכנות ופגיעות הן לרכוש והן לנפש

לפניכם כמה טיפים, לצורך הובלה בטוחה ויעילה של מוצרי חשמל, מדירתכם הנוכחית או מקום העסק הנוכחי, אל היעד החדש שאליו אתם עוברים.

מוצרי חשמל גדולים-

הובלת מוצרי חשמל גדולים, כמו מקררים, מכונות כביסה ומדיחי כלים,  יש לבצע רק על ידי מובילים מקצועיים, ולא על ידי כל אדם בעל שרירים. לצורך הובלת מוצרי חשמל כבדים ומורכבים דרוש כוח, אבל גם ידע מקצועי, לצורך ביצוע הובלה בטוחה ויעילה.

מוצרים חשמליים אלה, על אף ובזכות המאסיביות שלהם, מתאפיינים ברגישות ומורכבות רבה. כך שכל פעולה לא זהירה מצד המוביל, עשויה לגרום לנזק רב, שיעלה כסף רב לתקנו ואף לנזק בלתי הפיך, אשר לא ניתן לתקן כלל.

טיפ- לפני תחילת תהליך ההובלה, חשוב לנתק מכשירים חשמליים מאסיביים, כמו המכשירים החשמליים הנ"ל, על מנת לאפשר להם להתקרר מעט, בכדי שההובלה תתבצע באופן תקין ובטוח, הן לצורך בטיחות המוצר החשמלי עצמו והן לצורך בטיחות המוביל.

 

מוצרי חשמל קטנים

הובלת מוצרי חשמל קטנים, כמו, מערבל, מייבש שיער, מגהץ וכדומה, אינה עבודה מורכבת, וניתן לבצע אותה ברכב פרטי, בכדי לחסוך במקום במשאית. חשוב מאוד לא לזרוק אותם ביחד אל תוך תא המטען, ולארוז כל מכשיר חשמלי בנפרד, רצוי בניילון בועות (פץפץ), כדי לא לגרום נזק למוצרים החשמליים, בעת הנסיעה, בעקבות הטלטול והתנגשויות אפשריות של המוצרים החשמליים אלה באלה, ובדופנות תא המטען, מה שיכול לגרום לנזקים שעלולים להוציא את המוצר החשמלי מכלל שימוש או לסכן את המשתמש בו, כיוון שלא ניתן לדעת אלו נזקים פנימיים התרחשו בעת הנסיעה, וכתוצאה מכך לגרום לסכנת התחשמלות.

חברת ההובלות

בעת הובלת מוצרי חשמל, שלא ניתנים להובלה עצמאית, ודורשים חברת הובלה, חשוב מאוד להקפיד על עבודה עם חברת הובלות מקצועית ואמינה, לה ניסיון וידע, בכל הקשור להובלת מוצרי חשמל, אשר יכולה לספק לכם את הביטוח והאחריות לאורך כל ההובלה, מתהליך ההעמסה ועד הפריקה וההרכבה(במידת הצורך), המסוגלת לעמוד מאחורי כל נזק שעלול להיגרם עקב טעויות בהובלה ולתת לכם מידע מדויק ופרטני, לגבי כל פרטי ההובלה.

חשוב מאוד לא להתפשר על חברת ההובלה, במיוחד כאשר מדובר בהובלת מוצרי חשמל גדולים ורגישים.

מעבר לכך, דעו שחברת הובלה ותיקה ומקצועית, אשר ברשותה ידע וניסיון, תיתן לכם את כל המידע הרלוונטי. לעומת זאת, חברת הובלה או מובילים חובבנים, יתחמקו ממתן תשובות ישירות ויתאפיינו בהסברים או דיבורים עקיפים, מחברות או אנשי מקצוע כאלה עדיף להתרחק.

לסיכום, חשוב מאוד לשקול היטב את נושא ההובלה והדרך בה היא תתנהל. במיוחד כאשר מדובר על הובלת מוצרים רגישים, כמו מוצרי חשמל, תכננו את ההובלה כך, שתעבור באופן היעיל ביותר, כלומר בזמן והמחיר האופטימאלי עבורכם, עם מוצרי חשמל שלמים ותקינים.

בהצלחה!

 

 

אילן הובלות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב