דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות מעוצבות בצביעה בתנור מה כדאי אבקה התזה ? 

מאת    [ 13/07/2012 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 2775 פעמים ]

להלן כתבה על דלתות הפלדה ומהות ציפוי הדלת .

הרבה אדריכלים שואלים  ובוחנים על איכות הצביעה בתנור  אז החלטתי לכתוב מאמר  ולהסביר את הנושא  על מנת להקל על ציבור מקבלי ההחלטות .  בבניה  פרטית  קבלת ההחלטה על איכות ציפוי הדלת מאוד חשובה מכוון שהדלת החיצונית חשופה לפגעי מזג אוויר  קרי - שמש וגשם  , לפיכך לא מומלץ להתקין דלת פלדה בציפוי  טאפט  או בשמו המקצועי   וינוריט  אם כן? מה מומלץ?

ברוב המקרים אני עונה באתר הפורם של החברה ברם בגלל  השאלות הרבות בנושא צבע בתנור החלטתי לכתוב מאמר זה לסיוע ועזרה לכל דורש:

לאחר יצור דלת הכניסה  המעוצבת  מזריקים לתוך האורכנים וחמשת צלעות החיזוק   חומר נוזלי לבידוד הדלת ולאחריה הדלת עוברת ליטוש על  פני השטח של הדלת   וכל חלק אחר ונוסף , עוברים לתוך תנור המכיל תא איבוק שבו מאבקים את הדלת בשיטת ה"אלקטרו סטטי", שיטה שבה נקלט הצבע על הדלת בירי של צבע עם יונים אלקטרוניים ובצורה אחידה ומיוחדת . בשיטה האלקטרו סטטית מתקבלת דלת הכניסה במילוי של צבע לכל פני השטח באופן רציף וחלק ובעלת מרקם  יפה ועשיר . ולאחריה תושלם הצביעה באופן ידני בנקודות רגישות  על ידי עובד המצבעה .


לאחר מכן עוברת דלת הכניסה לתנור הקלייה לתנור מיוחד במפעלינו בקריית גת שבו "מתבשל "הצבע בטמפרטורה של כ-210 מעלות ויוצר את החיבור הסופי של הצבע עם פני השטח המלוטשים אשר הופכים למקשה אחת. יש לציין שכל חלק וחלק בדלת עובר את אותו תהליך ליטוש איבוק וקלייה.טכנולוגיה מסוג זהמאפשרת גימור מדוקדק ויפה אשר לא גורם לסדקים בחיבורים של החלקים המחוברים בסופו של תהליך בדלת הכניסה המעוצבת  לא יופיעו מה שנקרא בעגה המקצועית "גרדים"  לא אחת האדריכלים שואלים אותי מה עדיף?   הרמה הנמוכה ביותר הינה דלתות בציפוי וינוריט  אשר מסופקות ב-12 גוונים כאשר לא מומלץ להתקינה כדלת חיצונית החשופה לפגעי מזג האוויר ואם כבר חייבים אז לא סגוון לבן מכוון שגוון זה דואה ומקבל גוון צהבהב מקץ שנים  מועטות .

אז, המלצתי הגורפת להתקין דלת פלדה כדלת חיצונית בצביעה בתנור ולדרוש את ביצוע התהליך שציינתי במאמר זה ואם צבע  אז  גוון מיוחד  של מגורען- בגלל המגורענות שיש בצבעים המיוחדים  העומדים לרשות מרבים היצרנים הגדולים בשוק דלתות הפלדה בארץ .  מגוון הצבעים כולל גוונים :  אדום,שחור,לבן,שמנת,ירוק,כחול,קפוצינו, חום,אפור ועוד מגוון עשיר חלר מהדלתות מסופקות בחיפוי אלומיניום כאשר יתרונן בכך שמרקם הצבע מיוחד ושונה מצביעה על לוחות פלדה על דלתות ביתכם  אז זהו סיום המטמר המיוחד על שיטות ומרקם הצבע על דלתות הפלדה של  הדלתות מעוצבות ללא ספק בשיטה זו   דלת  מקבלת את המיטב בשוק .

שמח שנהנתם לקרוא ואשמח לתגובתכם

 

אבי טלמור משורר ומעצב דלתות לבית הישראלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב