דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורות חיים, התחלת התהליך בחיפוש עבודה 

מאת    [ 13/07/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2210 פעמים ]

קורות חיים

כיום, קשה מאוד למצוא עבודה טובה ההולמת את כישוריכם, ללא הגשת קורות חיים הכתובים בצורה נכונה וקולעת למטרה. השוק מוצף באלפי מחפשי עבודה, חלקם כמובן נאבקים על אותה המשרה בדיוק, וכיצד ידעו המעבידים את מי בדיוק לבחור? הרי הם אינם מכירים אתכם ואת מעלותיכם, אינם יודעים כיצד אתם נראים וכיצד אתם מתנהלים, אין להם שמץ של מושג באשר לפוטנציאל הגלום בכם בתור עובדים. מכתב קורות חיים הוא כרטיס הכניסה הראשוני שלכם למציאת מקום עבודה, וככזה, הוא חייב להיות כתוב בצורה מקצועית, שתשקף את כישוריכם ואת היכולות שלכם.

סוג של פרומו

כול יום יוצא לנו לצפות בטלוויזיה בעשרות פרומואים לתוכניות טלוויזיה שונות. לעיתים, על סמך הפרומו, מחליטים הצופים אם בסופו של דבר יצפו בתוכנית הטלוויזיה המדוברת. הפרומו, נועד לגרות את הצופים, לסקרן אותם, ולהזמין אותם לצפייה. כך בדיוק עם קורות החיים שלכם. ייתכן שעבדתם בעבודות הכי אטרקטיביות שיש, יש לכם ים של המלצות מהמעסיקים שלכם, זכיתם לכבוד רב במהלך שנות עבודתכם במקומות שונים, זכיתם להוקרה, אבל אם קורות החיים שלכם כתובים בצורה לא מקצועית, אין לנתונים שום ערך. קורות החיים שאתם כותבים, חייבים "לקפוץ" אל מול עיני המעסיקים,שכן הם מקבלים כול יום עשרות קורות חיים של אנשים שונים.

מכתב מקדים

מומלץ מאוד בזמן חיפוש עבודה, לצרף לקורות החיים שלכם, מכתב מקדים. את המכתב יקראו המעסיקים עוד לפני שיקראו את קורות החיים שלכם, ואם המכתב כתוב טוב והוא אטרקטיבי דיו, יש סיכוי לא רע שהם יעברו לקורות החיים שלכם, הם יהיו מסוקרנים לגביכם. במכתב תפרטו על כישוריכם המקצועיים, ומדוע בעצם אתם מתאימים למשרה המבוקשת. המכתב עצמו, איננו אמור לכלול יותר מפסקה קצרה, שכן, לאף אחד אין פנאי לקרוא ביוגרפיות. כמו כן, כדאי לנסח את המכתב המקדים בנימה אישית לכול מעסיק ומעסיק, ולא לכתוב מכתב מקדים בעל נוסח אחיד. בנוסף, כדאי שהמכתב שלכם יכלול תכונות אופי האופייניות לכם, במה אתם טובים במיוחד, ואילו תכונות מקנות לכם יתרון על פני מועמדים אחרים. אם אין לכם שמץ של מושג, כיצד כותבים קורות חיים, תוכלו למצוא הרבה מאוד דוגמאות טובות ברשת האינטרנט. פשוט כתבו בגוגל "קורות חיים לדוגמא", ותקבלו מספר רב של אתרים העוסקים בנושא.

אז אם גם אתם צריכים לכתוב קורות חיים, יש לא מעט אתרים בהם תוכלו למצוא קורות חיים לדוגמא. ישנם גם אתרים בהם תמצוא מחולל קורות חיים שיעשה בשבילכם את מרבית העבודה.

בהצלחה!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב