דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך לחיים מאושרים מתחילה בניקיון של הלב - כיצד? 

מאת    [ 12/07/2012 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 2748 פעמים ]

הדרך לחיים מאושרים מתחילה בניקיון של הלב - כיצד? 

 

 

לב "מלוכלך"

 

רוב האנשים אינם מודעים "למצב" של הלב שלהם. כיוון שהם אינם רואים אותו - הם לא תמיד יודעים או מרגישים האם הוא נקי או לא. חשוב להבין, שהלב הוא משכן הרגשות והזכרונות, הדימוי העצמי והתחושות, ולכן יש לנקות אותו באופן קבוע ממשקעים שליליים.

 

לב מלוכלך הוא לב שנאגרו בו מחשבות שליליות, תחושות קשות, כוונות רעות, התחשבנויות, נקמות, זעם, כעס, כישלון עצמי, בושה, קנאה, מתח, עצבים ואמונה של מסכנות וקורבנות.  

 

 

 

חוסר היגיינה פנימית

 

כמו בחיים עצמם, גם בלב דרושה היגיינה יומיומית. במצב של חוסר היגיינה בלב, התוצאה היא קלקול של כל תחושת החיים הטובה והקסומה, משום שהלב הוא מרכז הפעולה של הגוף ושל הנפש וברגע שהוא עמוס או תקוע - כל החיים משתבשים.

 

מי שמשאיר כמות גדולה של לכלוך בתוך ליבו - מגלה שהאנרגיות שלו פוחתות, שמפלס האופטימיות שלו יורד, שהדיכאון משתלט עליו בהדרגה, שהוא כועס על כל העולם, שלא טוב לו ושהוא אינו מאושר וקליל כפי שהיה תמיד.   

 

 

 

אנשים שלא מנקים אחריהם

 

חשוב לנקות את הלב ולהפוך אותו ללב רענן ומסודר. הדרך לעשות זאת היא בדיוק כמו הדרך לנקות כל דבר בחיים - על ידי סילוק יסודי של האשפה והזבל.

 

מי שלא מנקה אחריו - משאיר סביבו מהפכה שלמה, זבל, ריחות רעים ולכלוך. לעומת זאת, מי שמסלק את כל הזוהמה סביבו - שמור על סביבתו נקייה, טהורה, רעננה וזמינה לשימוש חוזר. כך בדיוק יש לנקות את הלב.

   

 

 

הניקיון הרגשי

 

אם יש לכם רגשות שליליים - נקו אותם על ידי כך שתזרקו אותם. עליכם לשכוח מהם, להסיר עניין בהם, לשחרר אותם, לא להזין אותם ולא להתעסק בהם. אם יש לכם תחושות קשות או התחשבנות עם אנשים מסויימים - השליכו מחשבות ותחושות אלה אל הפח ואל תקדישו להם זמן או מחשבה.

 

נסו לנקות את הלב מכל הדברים השליליים, מכל הרגשות הביקורתיים, מכל הדרישות העצמיות ומכל רגשות האשם. שכחו מהרע והתרכזו רק בטוב, כי רק בדרך זו תוכלו להיות מאושרים ושמחים, רק בדרך זו המזל יאיר לכם פנים, החיים שלכם יהיו קסומים, דברים יסתדרו עבורכם בצורה קלה ואתם תרגישו אופטימיים ומלאי תקווה.

 

 

וטיפ לסיום: מי שלא מנקה את הלב שלו בצורה תכופה יצבור כל כך הרבה רעלים - שהחיים שלו יהפכו להתחשבנות אחת גדולה, למאבקים עם אנשים, למרירות, לעצב עמוק, לחוסר יכולת להעריך את מה שיש, לחוסר מזל ולתחושה קשה של עוול וחוסר צדק. לב שעמוס בשליליות - נסגר. ולב סגור אינו מסוגל לתפקד היטב, להיפתח לרגע, ליצור, לשמוח, לפעול, להאמין, לקוות ולהינות.

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב