דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדבקות קיר- עיצוב, בטיחות ויתרון התפתחותי 

מאת    [ 12/07/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1886 פעמים ]

מדבקות הקיר, יכולות לענות על כל טעם והעדפה עיצובית. וזאת, מאחר וקיים מגוון רחב של סגנונות, גדלים וצבעים שלהם, במגוון רחב של חנויות ועסקים. חשוב לשים דגש על פרטים נוספים וחשובים, בתחום עיצובי חדרי התינוקות באמצעות מדבקות קיר.

 

 התאמה לחדר הילדים

חשוב להתאים את מדבקות הקיר לחדר הילדים ולעיצוב שלו. יש לבחון את צבעי החדר, הוילונות והריהוט השונה הקיים בחדר, ולבחור את מדבקת הקיר או מדבקות הקיר, בהתאם לצבעים ולגוונים השונים. חשוב שהחדר יהיה נעים לעין, גם לאלה שמתארחים בו, ובמיוחד לאלה המתגוררים בו. חדר התינוקות, זהו חדר הנועד למשחק ושינה, חשוב ליצור בוא אוירה מתאימה ונינוחה לצורך פעילויות אלה, על ידי בחירה נכונה ומתאימה של מדבקות קיר. מדבקת קיר בגוונים שאינם מתאימים לצבעיי החדר, תיצור תחושה של חוסר סדר ו"יזרקו לעיניים". במיוחד בעיצוב חדר תינוקות, חשוב לבחור בצבעים חדים אך עדינים, ליצירת תחושה של רוגע, שלווה וחווית שינה נעימה.

 

בטיחות

 בעת בחירת מדבקת הקיר לעיצוב חדר התינוק, חשוב שתבדקו את בטיחות המדבקה ובטיחות החומרים ממנה היא מיוצרת. קיימות בשוק מגוון מדבקות, אשר אינן עומדות בתקן הבטיחותי הנדרש, ועשויות להיות רעילות. מה שעלול לגרום לתופעות של אלרגיות ופריכות על גופו של התינוק.

התינוק בשלביו הראשונים, רגיש מאוד, וחשוב להימנע מחשיפתו לחומרים שלא נבדקו, ולא נמצאו תקינים ובטוחים לשימוש. חשוב לשאול וניתן לקרוא מאילו חומרים מיוצרת המדבקה, האם היא ידידותית לסביבה ואינה כוללת חומרים מסוכנים או אלרגניים שונים, בעת שאיפתם או כאשר באים במגע עם האוויר.

 

ישנן מדבקות קיר, אשר באות בערכה עם דבק נפרד. רצוי להימנע משימוש בערכות כאלה הן מבחינת אסתטיות עבודת ההדבקה,  אסתטיות מראה המדבקה על הקיר ובטיחות החומר. בעת הדבקת מדבקת קיר מהסגנון הנ"ל מעבר לחוסר הבטיחות והאסתטיות שלה, כאשר עובדים באופן לא מדויק, יכולים להיווצר גושים על הקיר, ולעוות את המדבקה, ובכך לגרום לתוצאה ההפוכה בדיוק- תוצאה מעוותת ולא מעוצבת.

  

יתרון התפתחותי

 מדבקת קיר איכותית, תתרום לא רק לבטיחות התינוק והאסתטיות של חדרו, אלא גם לשלבי ההתפתחות השונים שלו, החל מהתפתחות וחידוד חוש הראייה עם הזמן, וחיזוק שרירי ראשו וצווארו של התינוק, בעת הפעלתם והזזתם לכיוון התמונה שעל גבי מדבקת הקיר. ובכך, לתרום תרומה גדולה לחיזוקם ועידוד הפעלתם.

 

לסיכום, כמו בכל תחום, בטיחותם והתפתחותם האופטימאלית של ילדינו, עומד בראש סדר העדיפויות שלנו. חשוב מאוד לשים דגש על הפרמטרים הנ"ל. וזאת, לצורך השקט הנפשי שלכם והבטיחות המקסימאלית של ילדכם.

 


GreenWeb כותבים על תיקי עגלה ועל תיקי החתלה. אם תרצו לקרוא על בגדי ילדים ועוד מגוון נושאים מרתקים בקרו אצלנו.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב