דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך תתאימו את הטפט לחלל המבוקש באופן המושלם! 

מאת    [ 12/07/2012 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 1782 פעמים ]

בעת האחרונה, מעצבים ישראליים רבים מאמצים טרנד בולט שהגיע אלינו היישר מארצות מערב אירופה- המהוות את הליבה בכל הנוגע לעיצוב פנים ואדריכלות, והופכים אותו לפופולארי ורלוונטי גם בארצנו הקטנטונת.

הרעיון פשוט: קחו כמה פריטי עיצוב קטנים (כריות, תמונות, וילונות או טפטים) באותה הדוגמה בדיוק וקשטו איתם את החלל המבוקש ליצירת מראה אחיד, רציף ומיוחד. הבנתם? מצוין!

לא הבנתם?!

דמיינו את התמונה הבאה בסלון שלכם: רצפה בגוון בהיר, ספה בגוון דומה, כורסא בצבע שני עם עיטורים עדינים בכסף מעליה, טפט על הקיר ממול באותה הדוגמא בדיוק ותמונה קטנה ממול, שוב באותה הדוגמה. הצלחתם? נהדר!

למה זה טוב?

סגנון העיצוב הזה עולה בקנה אחד עם עיצוב מודרני נקי וקלאסי, אך מיוחד ומעניין. מצד אחד אנו מעניקים למראה החלל המבוקש משהו מאוד נקי, שקט וקלאסי ומצד שני יש כאן נופך ייחודי, בולט ומיוחד שלא רואים בכל בית ושקשה שלא לסובב אחריו את הראש.

רעיונות לשילובים בין פריטים שונים-

התאמת הטקסטורה של הכורסא ל- טפטים על הקיר- יכול להיות נהדר ומעניין. יש היום כורסאות במגוון צבעים ודוגמאות וטפטים בכלל אפשר למצוא בכל סוג וגוון (בחנויות מיוחדות המתמחות בהם) ואולי אפילו להזמין אותם בהזמנה אישית ולפי בחירה. השילוב יוצא מעניין ומיוחד, והעובדה שאפשר לשים את שני הפריטים כשהם זה מול זה הופכת את הסגנון הזה לעוד יותר קסום, מעניין ובולט במידה.

התאמת דוגמת הכריות בספה לטפט בקיר שמאחוריהן- מקסים מקסים מקסים! וניתן לעשות את זה לגמרי. אם תחפשו מספיק תמצאו טקסטורות דומות עד זהות לכריות וטפטים (או שתוכלו, כמובן, להזמין אותם בהזמנה אישית ולחסוך את זמן החיפוש). זה יוצא מעניין, משגע ובולט לעין במידה הנכונה מבלי להשתלט על עיצוב הבית בצורה מוגזמת

התאמת שולחן קטן בפינת הסלון לטפט בקיר שמאחוריו- רעיון מנצח לעדינים יותר שבינינו. לא כולם אוהבים רהיטים כדוגמת כורסאות ייחודיים בצבעים או  דוגמאות מיוחדות. שולחן קטן או אפילו מפה, שתואמים לטפט עדין על הקיר משיגים תוצאה יפה ומעניינת כמו בדוגמה הקודמת, אך בעלת אופי עדין יותר ובולט פחות לעין.

התאמת השיש במטבח לטפט על הקיר שמולו או הקיר המקביל אליו- אם חשוב לכם דווקא להשקיע קצת בעיצוב המטבח, קבלו רעיון מעניין. שיש למטבח מגיע היום בשוק במגוון טקסטורות, צבעים ודוגמאות שלפני כמה עשרות שנים לא היו עולים על הדעת. בשילוב עם טפט בעל דוגמה זהה או דומה תשיגו מראה מדליק וקוהרנטי למטבח, ותוכיחו לאורחים שעיצוב המטבח שלכם לא פחות שווה מהסלון...

התאמת מסגרת הראי בחדר השינה או בחדר האמבטיה לטפט-

עוד רעיון מקורי ליצירת מראה חדשני, מדליק ונקי אך גם מיוחד ושונה, אם אתם דווקא בעניין של לשפץ את המקלחת או את החדרים בפנים הבית.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב