דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק לא הולך בלי פרסום 

מאת    [ 11/07/2012 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 2230 פעמים ]

אנשי שיווק מעבר להיותם אלה אשר מכתיבים אסטרטגיה שיווקית, תמהיל שיווקי והכפפה לאנשי המכירות שבארגון, חייבים להכנס אל עולם הפרסום על מנת להפעיל קאורלציה בין המחשבה השיווקית לבין שפת פרסום הפועלת אצל הלקוח.

על נושא שפת הפרסום מיותר לדבר כי כול בר קיימא העוסק בתחום השיווק יודע איך נוצרת שפת פרסום ובשביל לא לצאת כמי שכותב דברים מבלי להסביר אותם אתן דוגמא מוכרת מהי שפת פרסום:

כול אדם שרואה כתום יודע שזה אורנג, כול מי שרואה אורנג יודע שזה כתום, כול מי ששומע את הקריין של אורנג יודע שזה אורנג.

זוהי שפת פרסום.

אחידות בצבע, אחידות בלוגו, אחידות בשפה, אחידות באלמנטים, בפרסום הויזואלי.

עד כאן הבנו מהי שפת פרסום וכמה היא עוזרת לשווק את המוצר

לא כולם אורנג ולא לכול העסקים יש את התקציבים והמהשאבים להטמיע את השפה אצל מיליוני משתמשים, ומה בכול זאת יכול לעשות עסק קטן, חברה, על מנת לשלב במערך השיווק שלו גם את אלמנט הפרסום?

כ יועץ אסטרטגי כאן נגדיר פרסום תדמידי או פרסום מכירתי: לפרסום תדמיתי יכולות להיות כמה אופציות לעסק: אתר אינטרנט,פרסום של המוצר או השירות בעיתונית ארצית או מקומית (מי שישים לב בתקופה האחרונה לפרסומות שמופיעות במגזין של המדינה 7 ימים יוכל לראות כי מספר רב יותר של מפרסמים מופיעים שם, מה שאומר שמחיר הפרסום בעיתונות הכתובה נפל ומאפשר כניסה של יותר שחקנים לפרסום במדיה זאת.

גם העיתונות המקומית בכוחה ליצור קמפיין או מודעות תדמיתיות לחברות

שימו לב כי לא דיברתי על מדיות יקרות קרי טלויזיה או רדיו, אף על פי שפרסום ברדיו מקומי או ארצי ניתן למדוד באמצעות סקרים שנערכים אחד לחצי שנה על אחוז הריטינג של אותה תחנה. אני אישית כ-יועץ שיווק לא תומך בפרסום ארצי עם המוצר שלי נמכר במיקום אחד או שתיים אבל בהחלט תומך בפרסום רדיו מקומי עם אחוז ריטינג מספק במקום המכירה.

מהפרסום התדמיתי אני עובר לפרסום המכירתי שכאן אני מכוון לכוון ה-הרד-סל...הוה אומר בחירה של מוצרים מתוך תמהיל המוצרים הקיים בעסק והקפצתם למכירה במחיר זול משמעותית. למבצעים כאלה, מאחר והם צריכים לתת בום ללקוח והוא חייב לקבל את המידע על המבצע בזמן אמת הייתי משתמש בעיתונות מקומית כולל העיתונות המקומית השלישית קרי היומנים הפנימיים של הערים המקומיים אשר יש להם אפקט לפעמים, יותר גדול מהמקומונים וזאת בגלל הרכילות הנכתבת על אנשים שהתושבים מכירים.

כ-יועץ עסקי אני חוזר ומדגיש את חשיבותו של פרסום לעסק כחלק מתהליך השיווק. זה אומר גם לגבי מוצרים שימושיים וזה גם אומר לגבי מוצרים סקטוריאלים שלהם יש אתרים או עיתונות מקצועית השווה פרסום תדמיתי או הרד-סל תלוי בזמן ובמצב.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב