דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ג'קוזי ופיקניק משפחתי: טיפים שימושיים 

מאת    [ 11/07/2012 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 2419 פעמים ]

הרבה כבר נאמר ונכתב על היתרונות של התקנת ג?קוזי בבית או בחצר. כולנו כבר מבינים כמה פינוקים מחכים לנו במים המבעבעים. אחת מהתמונות שעולה לנו תמיד בראש כשאנחנו חושבים על בריכת ספא היא המראה של זוג יושב ונהנה מכוס שמפנייה צוננת ומחייך בשמחה. אין ספק שאחד הפינוקים הגדולים שקשורים למוצר המפנק הזה הוא ההנאה מישיבה ממושכת בתוכו שאותה ניתן ללוות עם כוס משקה מכל סוג שהוא.

אין צורך להסתפק כמובן רק בכוס משקה - שמפניה או כל קוקטייל או כוס מיץ תפוזים שזה עתה נסחט - אפשר גם להוסיף עוד פינוקים שקשורים לחוש הטעם. מדוע לא לנשנש מעט בתוך הבריכה? מדוע לא ללכת על ארוחת בוקר בתוך המים? אולי זה נשמע רעיון מעט מוזר, אבל כשיושבים הרבה זמן בתוך המים בהחלט יש רצון לטעום משהו. אם כבר יש לכם גריל אבן אפשר לנצל אותו להכנת בשר ולשלב את שתי ההנאות הללו ביחד: על-האש ובתוך המים בבת אחת!

גם אם אתם מוצאים את הרעיון של ארוחה גדולה בתוך ג'קוזי מעט מוזר עדיין אתם יכולים ליהנות מפינוקים קטנים: סלסלת תותים או שוקולד איכותי יכולים להתאים כמנה קטנה לצד כוס יין צונן. אין צורך למלא את מחסן הגינה שלכם במיני אוכלים; אפשר להסתפק בפינוקים קטנים שמשתלבים היטב עם התפנקות במים המבעבעים.

מערכת ספא יכולה כך להיות מרכז של בילוי משפחתי כולל: בעוד הצעירים שבמשפחה נהנים ממשחקים במתקני חצר לילדים המבוגרים יכולים להירגע ולהשתכשך במים. תארו לעצמכם שבת נעימה שבה אתם בעצם עורכים פיקניק משפחתי בחצר או בגינה ומנצלים היטב את מזג האוויר הנעים ואת השילוב בין אוכל ומים.

גם אם אין לכם מטבחי חוץ הרי שניתן בהחלט לארגן פיקניק נעים שיתבסס על מנות קטנות, סלטים (קנויים או כאלה שהכנתם בעצמכם) ושאר מיני פינוקים. אם כבר החלטתם לקפוץ על ההזדמנות ולערוך פיקניק משפחתי מסביב לג'קוזי שלכם, אולי תוכלו להיעזר בטיפים הבאים:

-          אם אתם מחפשים את היין המתאים לשתייה כאשר משתכשכים במים, כדאי לכם לבחור ביינות קלים - לבנים או ורודים - שניתן להגיש צוננים. יינות אדומים וכבדים אינם מתאימים למים המבעבעים.

-          אפשר לאכול בתוך הג'קוזי אבל כדאי להיזהר שלא למלא את המים בלכלוך ופירורים: זה גם לא נעים וגם עלול לגרום לסתימה של המערכת אם לא נזהרים ומגזימים באכילה פרועה.

-          אוכל כבד מדי כנראה איננו הרעיון הטוב ביותר לפיקניק שכזה. בזמן ההשתכשכות מוטב לאכול דברים קלים שלא יכבידו על הבטן. את המנגל ואת המנות הגדולות והכבדות מוטב לשמור לזמן כאשר כבר התעייפנו מהמים. אחרי האוכל הכבד כדאי לחכות מעט זמן לפני שחוזרים למים.

-          אם יש לכם אורחים או ילדים בעלי טעמים שונים נסו לוודא שלכל אחד יש אוכל שהוא אוהב. מי שרואה מסביבו את כולם נהנים ולו אין מה לאכול (למשל צמחוני בין אוכלי בשר) לא ייהנה במיוחד; יש לנו אחריות שכולם ייהנו! נסו לדאוג לכך שכל אחד מהמשתתפים בפיקניק יוכל למצוא משהו שהוא אוהב שאיננו רק המים המבעבעים בבריכה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב