דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות מקוריות - בהחלט כדאי 

מאת    [ 11/07/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 1589 פעמים ]

הגיע היום המיוחד הזה שבו חוגגים שנתיים לקשר בין שני בני הזוג. שנתיים של קשר חזק בין גבר לאישה שאוהבים אחד את השני. מה עכשיו, עוד פעם צימר? עוד פעם מסאז'? לקנות לה עגילים, לו ארנק? לא. כיום למתנות רגילות ושגרתיות כבר אין את אותו אפקט כמו פעם. מהיום אנחנו שואפים להיות יצירתיים, מקוריים וחדשניים. ועל כן, מה שבני הזוג צריכים במקרה כזה הוא מתנה מקורית, מתנה שתפתיע את בן הזוג ושתגרום לו לתחושה שאף מתנה אחרת לא הייתה מסוגלת לתת.

תארו לעצמכם, בהמשך לדוגמה הנ"ל, את המבט על פניה של בת הזוג המאושרת כאשר יום אחד בבוקר, בלי שום התראה מוקדמת, בן זוגה יפתיע אותה עם פרחים ושוקולדים וייקח אותה להחלקה על הקרח. תארו לעצמכם את המבט שעל פניו של בן הזוג כאשר חברתו תפתיע אותו עם ארוחת בוקר למיטה ותיקח אותו לטיסה בכדור פורח. אין יותר טוב מזה.

זאת היא רק דוגמה אחת מני רבות. מתנות מלוות אותנו בתקופות רבות בחיים, בין אם אנחנו חוגגים קשר עם בן הזוג, יומולדת, בר מצווה ועוד, לא חסרים אירועים בחיים, ואפשר גם סתם להפתיע את אהובינו במתנה נחמדה מעת לעת. תנה המקורית המתאימה לאירוע. מציאת מתנה מקורית, מתנה שהצד המקבל יופתע ממנה וישמח ממנה כפליים היא משימה קשה, והרבה אנשים כבר הבינו זאת. לכן, רואים ביותר ויותר מקומות, קניונים ואתרי קניות באינטרנט כאחד, התמקדות במתנות מקוריות בנוסף להתמקדות במתנות הרגילות לגבר ולאישה.

מתנות מקוריות קיימון במגוון צורות, גדלים וסוגים. כל שצריך לעשות הוא למצוא את המתנה המקורית המתאימה לאירוע. אבל מה אני אעשה? איך אני אמצא את המתנה המקורית המושלמת? לא צריך לחשוב שעות וימים, לנסות להמציא את הגלגל מחדש ולגרום לעשן לצאת מהאוזניים כדי למצוא את המתנה המקורית שתפיל את הצד המקבל מהרגליים. כמעט בכל אתר מכירות באינטרנט תוכלו למצוא את הקטגוריה הנשגבת מתנות מקוריות, שם מקובצות להן שלל מתנות שונות ומגוונות שיכולות לשמח את בן או בת הזוג. כל שצריך לעשות הוא להיכנס, לשוטט ולבחור. אין יותר פשוט מזה.

הצעה שלי – עדיף להיות מקורי, ועכשיו אפשר לעשות זאת בקלות.

אם אתם צריכים קצת עזרה, הנה כמה הצעות למתנות מקוריות: טיסה בכדור פורח, סדנת בישול עד הבית, שייט בגונדולה, הדפסת תמונה אישית על קנבס, ערכת פוקר, טיול ג'יפים ועוד רבות אחרים, תתפרעו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב