דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל - השפעת כמות המתחרים על תוצאות הקידום 

מאת    [ 11/07/2012 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 6131 פעמים ]

מי לא רוצה להיות ראשון ברשימת תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש גוגל, כל בעל אתר מעוניין כי האתר שלו יהיה הראשון ברשימה, או לפחות בעשירייה הפותחת. על מנת להשיג את התוצאה הזו יש צורך בפעילות מתמדת של קידום אורגני של אתר בגוגל, פעילות אשר דורשת ידע, יכולת, מקצוענות, התמדה רבה, זמן, וכן, בדיקה של המתחרים שלכם.

 

השפעת מתחרים על קידום בגוגל

סביר להניח, כי אם אתה צלם, חשמלאי, ספר, חנות למוצרי תינוקות, או חברה המספקת שירותים כאלה או אחרים, אתה לא היחיד. מולך עומדים עוד חברות, אשר גם להם אתרים, וגם הם רוצים להיות בעשירייה הפותחת בגוגל – איך עושים את זה? על ידי קידום אורגני של אתר בגוגל, תוך בחינה של התנהגות והתנהלות האתרים המתחרים לכם. הדרך הטובה ביותר על מנת להציב את עצמכם גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, היא ליצור תנועה מתמדת באתר, כמות גולשים גבוהה באתר, מלמדת את גוגל, כי האתר שלכם יעיל, איכותי, מספק תוכן ומידע בעבור הגולשים, ועל כן, הוא ימקם אתכם בהתאם. אך זה לא מספיק, על מנת ליצור תנועה באתר, יש צורך לא רק לייצר מידע איכותי, לצאת בקמפיינים שיווקים ופרסומים, אלא לנקוט בפעולות המאפשרות לכם לעקוף את המתחרים שלכם.

 

מי המתחרים שלכם?

המתחרים שלכם, לא רק מציעים שירות דומה לשלכם, אלא מתחרים על אותו מיקום של האתר ברשימת תוצאות החיפוש בגוגל. המטרה היא, כמובן, לעקוף אותם. איך עושים זאת? על ידי למידה של האתר שלהם ובדיקה כיצד האתר שלהם מתנהל, האם האתר של המתחרים מגיע לתוצאות גבוהות יותר, האם הוא נוח יותר לגולשים? מספק יותר מידע?

על ידי בחינת ההתנהגות של האתרים המתחרים לכם, תוכלו ללמוד כיצד אתם יכולים לשפר את האתר שלכם, בין אם על ידי זמן עלייה של האתר שלכם בצורה מהירה יותר, נוחות קריאה, מידע, תוכן, תמונות ועוד. את מדידת המתחרים ניתן לעשות על ידי כלים טכניים שונים, סטטיסטיקות ועוד. שיפור האתר שלכם, אל מול זה של המתחרים, הוא המפתח בהצלחת הקידום של האתר בצורה אורגנית בגוגל. 

 

אין ספק כי למתחרים שלכם יש השפעה ישירה על המיקום שלכם בעמוד התוצאות של גוגל. על מנת לעקוף אותם, יש צורך לנקוט במספר פעולות שיווקיות ופרסומית, אך במקביל, ליצור קידום אורגני של אתר בגוגל, על מנת למצב את עצמכם במיקום טוב יותר, ולהישאר שם לאורך זמן רב. השילוב בין כל האלמנטים הללו, יאפשרו לכם להגיע להישגים טובים יותר מאלו של המתחרים, דבר, אשר אמור בסופו של יום, להתבטא בכמות המכירות שלכם בפועל.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב