דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תרבות ארגונית של ניקיון ופוליש בחברות גדולות 

מאת    [ 11/07/2012 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 1773 פעמים ]

תרבות ארגונית: ניקיון פוליש בחברות גדולות

ידוע כי ניקיון הינו ה א'-ב' של ניהול נכון, אורח חיים מאוזן ונעים ותנאי הכרחי להיגיינה אישית ולבריאות הגוף והנפש. חברות המקפידות על ניקיון יומי יסודי, מעניקות שירות איכותי יותר ללקוחותיהן ומהוות מקום שנעים יותר לעבוד בו, בו האנרגיות חיות וחיוביות, ומאפשרות עבודה מאורגנת ומסודרת. מנהלי עבודה יודעים זה מכבר להנחיל הרגלי ארגון וסדר בקרב עובדיהם כשגרה יומיומית וכחלק מחזון החברה.

אין ספק כי חשיבות השמירה על הניקיון לאורך השנים ברורה ועוד יותר מכך, תמורתה להצלחה עסקית המבוססת על ארגון מנוהל כהלכה, מפוקח ומבוקר. עם השנים, כל מבנה הולך ומתבלה ונוצרים מצבים בהם חומרי ניקיון סטנדרטיים אינם יעילים עוד. בין אם מדובר בשחיקה טבעית של הרצפות, בין אם מדובר בלכלוכים שאינם יורדים בניקיון רגיל, כתמים שונים וחומרים שנדבקו לרצפה במרוץ השנים, הרי שהשמירה על הניקיון הופכת קשה יותר.

במצבים כאלה, רצוי להזמין את שירותיה של חברת ניקיון פוליש המבצעת ניקיון ברמות גבוהות. למעשה, הפוליש הינו חומר הניקוי האידיאלי למבנים שרצפתם נשחקה, נשרטה, או צברה לכלוכים משמן ואלכוהול. הניקיון המתבצע באמצעות פוליש מעניק לחללי הפנים את המראה של מבנה שנבנה אך אתמול. ישנם סוגים שונים של חומרי ניקיון המבוססים על פוליש כגון פוליש ווקס, פוליש קריסטל ואחרים.

כל אחת משיטות הניקיון מיועדת למטרה שונה, כאשר כל השיטות יעילות בהתמודדות עם לכלוכים קשים במיוחד. הניקיון המתבצע על ידי חברות פוליש משיג מראה של רצפה מבריקה ונטולת שריטות, המשפיעה על מראה המבנה כולו. הברק החדש של הרצפה ניכר בכל המבנה ומחדש את האנרגיות בעבודה.

הסוגים השונים ניקיון המתבצע על ידי חברות פוליש כולל, כאמור, שיטות שונות המיועדות למטרות ייחודיות. ביניהן נוכל למצוא פוליש ווקס, המיועד להברקת הרצפה שנשחקה, מעניק לה מראה חלק וחדש ומצפה אותה בשכבה מונעת שריטות. כמו כן, חברות אלו מציעות ניקיון פוליש קריסטל המיועד למניעת חדירת נוזלים ושיטות נוספות המונעות הולכת חשמל או חדירת אש.

אין ספק ששירותיהן של חברות פוליש אחת למספר שנים מעניק לחברה אווירה חדשה ומראה נקי ורענן. ייחודיותם של חומרי פוליש כאלה ואחרים מאפשרים את איטום הרצפות בחומרים איכותיים ויסודיים, גם למפעלים תעשייתיים העושים שימוש יומיומי בחומרים כימיים או חומרים מסוכנים אחרים. ניקיון הרצפה בחומרי פוליש המונעים הולכת חשמל מעניקים לעובדי המפעל ולחברה עצמה בטחון מוגבר בעבודה וחופש תנועה מקסימלי, וכן רמת סניטציה גבוהה ויכולת שמירה על סטנדרטים בינלאומיים מבחינת בטחון, איכות ויעילות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב