דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת מאמרים בראי ההסטוריה 

מאת    [ 10/07/2012 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 1932 פעמים ]

רבים אינם זוכרים או לא יודעים, אך לפני שנת 98, שנת הפריצה הגדולה של מנוע החיפוש גוגל ששינה את העולם, מנוע החיפוש הפופולרי היה דווקא יהוו (YAHOO). ניתן לראות שגוגל לא הוליד את הצורך בתוכן, מאחר והרבה לפניו הבינו את חשיבות התוכן באינטרנט.

 כתיבת מאמרים- ההתחלה

 תהליך הוספת אתר חדש למנוע חיפוש, כאשר הפופולארי שבהם היה יאהו, היה פשוט ביותר. די היה להוסיף את האתר בעמוד ייעודי שמנועי החיפוש סיפקו ולחכות מספר ימים, עד שהתוכנה תעשה את העבודה.

 מנועי החיפוש הראשונים נבנו על טהרת הקישורים. כתיבת מאמרים לא היתה חשובה כל כך, בוודאי לא כמו היום. ככל שלאתר היו יותר קישורים איכותיים, כך הוא התקדם יותר מהר בתוצאות החיפוש.

 דבר זה נבע מהעובדה שכך מנועי החיפוש איתרו אתרים חדשים. התוכנה מאחורי מנוע החיפוש, שנקראת עכביש, סרקה כל אתר ואתר, בדקה את הקישורים וכך גילתה אתרים חדשים, אם אלו לו התווספו לה מהעמודים הייעודיים.

 כתיבת מאמרים מקוריים לקידום האתר

 אחת הבעיות המרכזיות של שיטת איתור האתרים הזאת, שהשיטה בדקה רק את כמות הקישורים הנכנסים והיוצאים. מקדמי אתרים רבים עלו על השיטה עד מהרה והוסיפו קישורים לאתר ללא הבחנה.

 דבר זה גרם לבעית אמינות קשה מאוד של מנועי החיפוש, שהציגו תוצאות פחות ופחות רלוונטיות לתוצאות החיפוש, מאחר והקישורים היו לאתרי ספאם, כלומר אתרים בעלי מידע לא רלוונטי או נחות בערכו ביחס לאתר המקורי.

 בערך בשנת 96, עוד לפני הופעת גוגל, התחילו להבין את חשיבות התוכן באתר. כתיבת מאמרים התחילה לשחק תפקיד מרכזי בקידום האתרים, אך באופן בסיסי ביותר.  לרוב מקדמי האתרים הסתפקו בתוכן שסופק להם על ידי בעל האתר ולא חשבו להכניס תוכן אחר.

 לא רק מקדמי האתרים התחילו להבין את חשיבות התוכן, אלא גם מנועי החיפוש עצמם, שהקדישו תשומת לב רבה יותר למאמרים המוכנסים לאתר ולתוכן שלו, כאשר בשנת 98 מנוע החיפוש גוגל נוסד ועשה היסטוריה.

 למרות שחשיבות הוספת הקישורים פחתה, עדיין חשוב להוסיף תוכן איכותי לאתר. כדי לענות על הצורך קמו הרבה חברות המתמחות בתחום כתיבת התוכן, כתיבת מאמרים וכתיבה שיווקית. החברות האלו, שמציעות שירותי כתיבת מאמרים, עובדות לרוב בשיתוף פעולה עם חברות קידום אתרים, או בעבורן.


תוכן המילים מאמינה שהאתר שלך הוא סוכן המכירות שלך, לכן תוכן המילים מציעה שירותי כתיבת מאמרים איכותיים, מונחי מילות מפתח, שמותאמים למנוע החיפוש ונותנים ערך מוסף לגולש. תוכן המילים מזמינה אותך להכנס לאתר, להשאיר פרטים ולהצטרף ללקוחותיה המרוצים, שהתוכן שלהם כבר מפורסם ברשת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב