דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ITC contact cener - פאזל 

מאת    [ 10/07/2012 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2156 פעמים ]

חברת ITCTECH פיתחה מערכות מתקדמות ביותר בתחום השימוש היעיל בין מערכות הטלפוניה והמיחשוב בחברה (CTI). 

עבודה עם מערכות ITC השונות הוכיחו ROI גבוה - חיסכון כספי, הגדלת נפח הפעילות והמכירות והתייעלות אירגונית מהותית

לאחרונה יצאה החברה עם קונטקט סנטר חדשני גם ברמה העצובית הקרוי בשם פאזל . 

כשמו כן הוא. פאזל - קול סנטר -בהרכבה עצמית. מנהל הנכנס למערכת יכול לבנות בהנאה רבה  באמצעות גרירה של חלונות, פאזל מושלם של המוקד או המוקדים שהוא מעוניין לצפות בהם.

הקונטקט סנטר יכול לחלוש על כמות בלתי מוגבלת של מוקדים ומרכזיות, והמנהל, כמו ילד בגן ,המשחק בהנאה רבה

מרכיב לעצמו , באמצעות גרירת החלקים ,את כל מה שהוא רוצה לראות במוקד: טבלאות וגרפים דינמאיים שלהם  הוא יכול לקרוא בשמות שונים.  כל החלונות הנגררים הופכים להיות תמונת מצרף של הקול סנטר. 

מחר תרצה משהו אחר?  בבקשה ! מיד תוכל לבנות לך את המסך שתרצה, בלי מפתחים, בלי הוצאות מיותרות ושמחה.

כלי עוצמתי לכל עסק ומיועד לכל משתמש המטפל ביותר מ 20 שיחות טלפון ביום.

 המערכת מתאימה  למגוון מרכזיות להלן: מרכזיות פנסוניק, מרכזיות LG מרכזיות אוויה, מרכזיות סיסקו , מרכזיות קורל, מרכזיות נורטל, מרכזיות טלרד ועוד 

כל שכן, ITC מוכרת את ה פאזל שלה כלולה כבר בתוך מרכזית IP שלה בשם : SMART BUSINESS.

 

 כיום בעזרת הקונטקט סנטר "פאזל " של ITC כל עסק יוכל להרשות לעצמו מערכת מוקד לשיחות יוצאות ונכנסות

לבקרה בזמן אמת על תהליכי העבודה השוטפים בניהול, בשירות, בשיווק, במכירות.

 

עסקים שכבר יש ברשותם מרכזיה מוזמנים לפנות ל ITCTECH כדי להתנסות ב"פאזל". 

מעבר לכך, יוכלו לקבל גם ממשקים מתקדמים המסנכרנים את מערכות המחשוב למרכזיה שלהם וכוללים: מערכת

מוקד לשיחות יוצאות ונכנסות, חייגנים אישיים וחייגנים אוטומטים, ניהול קבוצות אישיות לחיוג

וכלל ארגוניות, הסטוריה אישית וכלל ארגונית, לרבות התחברות למערכת הענן

SUPERVISION BI - המספקת דוחות בינה עסקית על ההתנהגות העסקית של העובדים

בארגון וניתוח שיחות הטלפון בזמן אמת .

 

  פתרונות ITC נבדלים ממוצרים מתחרים ביכולות רבות כגון:

· שליטה ישירה במרכזיות האירגון הקיימות וקבלת מידע מלא בזמן אמת על כל פעולות המרכזיה

    בשילוב עם מידע מבסיסי נתונים שונים באירגון.

·         דיווח והצגה גרפית + התרעות על כשלים, צוארי בקבוק, רמת שירות ויעילות הביצועים של עבודת החברה/האירגון.

·         ישומיים שונים המופעלים ממערכות IT על מרכזיות מסוגים שונים - לייעול ושיפור תהליכי העבודה.

·         יכולת שליטה והפעלת תהליכים הקשורים באבטחה והגנה על מרכזיות מפני ביצוע הונאות וגניבת שיחות.

 

 

 

Daria Aharoni




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב