דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין גירושין - עצות לקראת תהליך הגירושין 

מאת    [ 10/07/2012 ]

מילים במאמר: 632   [ נצפה 1677 פעמים ]

 

שוקלים לפרק את הזוגיות? תוהים מה מצפה לכם וכיצד להתכונן לכך? להלן מספר עצות מועילות בנושא הליך הגירושין, בחירת עו"ד גירושין ומידע שימושי נוסף, אשר יסייעו לכם לקבל החלטות מוצלחות יותר בשלב ראשוני זה.

ראשית, עליכם לשאול את עצמכם, האם באמת רצונכם הוא לפרק את הנישואין, וכיצד תרצו לעשות זאת במידה והתשובה היא "כן". באם הנכם מיושבים גם עם בן או בת זוגכם בנוגע להחלטה על גירושין, תוכלו לפנות יחד לעו"ד גירושין, אשר ינסח עבורכם הסכם גירושין מסודר, כאשר הליך גירושין המתנהל בדרך זו הינו ההליך הנוח והמשתלם ביותר מבחינת עלויות משפטיות, בהינתן כמובן שישנו מקום לדו שיח ותקשורת בין בני הזוג.

במידה והנכם עוד שוקלים את ההחלטה מסיבות אלו או אחרות, תוכלו תמיד לפנות לייעוץ משפטי אצל עו"ד גירושין באופן פרטי, וזאת כאשר קיים חשש להפסד במשפט גירושין או אפילו לצורך הבנה טובה יותר של תהליך הגירושין. מומלץ לפנות לעו"ד גירושין באופן אישי ודיסקרטי, וזאת בכדי לא לעורר תהיות או תגובות בלתי צפויות מבן או בת הזוג, אשר עשויות להשפיע באופן שלילי על הליך הגירושין במידה ואכן יצא לפועל.

הליך הגירושין הופך מסובך יותר כאשר מדובר ברצון חד צדדי לסיום הגירושין, או במקרים רגישים בהם מעורבים ילדים וקיים חשש למאבקי משמורת. במקרים אלה, ההליך מתבצע באופן אישי עבור כל אחד מבני הזוג, וללא הסכם גירושין מוסדר מראש. בכדי למנוע טעויות טקטיות בהתנהלות המשפטית, במקרים של גירושין שלא בהסכמה, מומלץ עבורכם להתוועץ עם עו"ד גירושין באופן אישי, וכמה שיותר מוקדם מרגע קבלת ההחלטה או הבשורה מבן או בת הזוג.

עו"ד גירושין ילווה אתכם לאורך כל ההליך, משלב הייעוץ הראשוני, דרך בחירת הטקטיקה הנכונה מול הערכאות המשפטיות השונות, הוצאת צווים כנדרש (מניעה, עיכוב יציאה מהארץ, עיקול) והכנתכם להתמודדות המשפטית, ועד לטיפול בגביית דמי מזונות, חלוקת רכוש והסדרים נוספים להשלמת הליך הגירושין באופן נכון ומסודר.

הליך הגירושין בישראל מתבצע מול שני גורמים משפטיים, והם – בית הדין הרבני ובית הדין לענייני משפחה. ייעוץ משפטי אצל עו"ד גירושין, הוא על כן נחוץ וחיוני במיוחד בארצנו, כאשר חשוב להיות ערים להבדלים בין שיקוליהם והכרעותיהם של שני בתי הדין, ולפעולות טקטיות שונות אשר ניתן לנקוט (או לחליפין – אשר עשוית להינקט על ידי הצד השני, ועל כן יש להיזהר מהן). למשל, פנייה באמצעות עו"ד גירושין לבית הדין הרבני להגשת תביעה לשלום בית, עשויה לשמש את התובע ככלי להשגת צווי מניעה או עיכוב יציאה מן הארץ, או כאמצעי אסטרטגי להתשת הצד השני באופן אחר.

בנושא משמורת ילדים, עו"ד גירושין יוכל לנסח עבורכם הסכם למשמורת משותפת או חלקית במידה וקיימת הסכמה הדדית בנושא. בנושא משמורת חשוב לזכור כי קיימת עדיפות להענקת המשמורת לאם בכל מקרה בו האם נמצאת כשירה ובעלת יכולת נפשית וגופנית לטפל בילדיה. מצבים נוספים לשלילת משמורת מן האם כוללים שימוש בסמים או באלכוהול, או התנהגות בלתי חוקית חמורה.   

עו"ד גירושין המתמחה בדיני משפחה, יוכל לסייע לכם גם בנושאי דיני מזונות, השגת משמורת, הוצאה לפועל מזונות וכל שירות שתצטרכו בניהול הליכים משפטיים הדורשים מומחיות משפטית בדיני משפחה.

טרם הפנייה לעו"ד גירושין, מומלץ לערוך ולאגוד יחד כל מידע רלוונטי אודותכם ובעיקר אודות בן או בת הזוג, אשר עשויים להיות שימושיים עבור המאבק המשפטי. התמקדו בנתונים הקשורים לאספקטים פיננסיים ומוסריים, המהווים נקודות תורפה אצל בן או בת הזוג, כך שתוכלו להיות עם ידכם על העליונה בהליך המשפטי. חומרי מידע רלוונטיים עשויים להיות תדפיסי חשבונות בנק, חוזי עבודה, תלושי משכורת, וכן איסוף נתונים אישיים ממקורות שונים (אי-מייל, הקלטות וכד').

עו"ד גירושין, יוכל אף הוא לסייע לכם בהשגת מידע נוסף אודות בן או בת הזוג, בעזרת אמצעים שונים הכוללים בין היתר - שכירת חוקרים פרטיים באם קיים צורך, דרישה לגילוי מסמכים ועוד.

 

 

המידע לעיל מוגש כשירות לציבור ואינו מהווה ייעוץ תחליף לייעוץ משפטי אצל עו"ד גירושין מוסמך.

למידע אודות גירושין וקבלת ייעוץ משפטי, פנו למשרדנו:

עו"ד גירושין – רועי קורץ

 

 

ענת קלינסקי - תוכן שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב