דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע לא מגיבים לפירסום שלך? 

מאת    [ 10/07/2012 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 1813 פעמים ]

מדוע לא מגיבים לפרסום שלך?

מה תעשה אם תגלה שלא קיבלת שום תגובה על מה שכתבת בפרסום?

זה מה שקרה ללקוח שלנו, שעמדו לרשותו שטחי פרסום בעיתון העסקים "גלובס". הוא הוציא בעבר מספר פרסומים במספר מסגרות אך לא זכה לתגובות.

אנשים רבים במצב כזה מגיעים למסקנה שפרסום לא עובד וכך מוותרים על ערוצי הכנסה או שממשיכים להוציא כסף על פרסום שלא מביא תוצאות.

כשתיחקרנו וניגשנו לטפל בתחום השיווק והפרסום התבררו מספר דברים

  1. הפרסומים שהוצאו בעבר נכתבו על ידי קבלן הפרסום ללא כל התערבות או ייעוץ מצד העסק המפרסם.
  2. לא נעשתה כל בדיקה בשטח מה נכון לפרסם.
  3. לא היה מעקב ממשי אחר פניות מתענינים כתוצאה מהפרסום.

ישנה תפיסה רווחת האומרת שאת כל מה שקשור לפרסום צריך להשאיר למקצוענים בתחום. זה אומר להוציא את הטיפול בפרסום מבית העסק החוצה אל גורם חיצוני שלכאורה "יודע איך עושים את זה". אז מה הבעיה עם זה?

נכון שאפשר וחשוב להעזר במקצוענים בעלי ידע וניסיון, אך להם אף פעם אין את מה שיש לכם – הכרות אינטימית עם התחום ועם אנשיו, וזה המפתח לפירסום טוב שיביא תוצאות.

הנה מה שעשינו...

טיפול:

  1. קבענו אחראי יצירת קשר עם הציבור שתפקידו לרכז את התיעוד של כל הפניות בטבלה שמאפשרת ניתוח של יעילות הפרסום.
  2. השתמשנו בשיטה לניסוח שאלות סקר שמוצאת בין היתר מה אנשים מחשיבים לרצוי ובעל ערך וגם מה מפריע להם, ובנינו סקר קצר שהורכב ממספר שאלות.
  3. במקביל למשלוח המוני של הסקר במייל (מבלי להפר את החוק) בוצע סקר טלפוני ממוקד לכמה עשרות בעלי עסקים. כבר בעקבות משלוח המיילים התקבלו פניות ממתעניינים במוצר.
  4. הרכבנו מודעת פרסומת ממוקדת לפי הדברים שעלו בניתוח הסקר.

תוצאות:

הפרסום יצא ביום שני בערב, וכבר ביום שלישי התקבלו שני טלפונים ממנכ"לים שהתעניינו בשירות ובמוצר שפורסמו. תוך 48 שעות נסגרו שתי עסקאות לשרות לשנה. בימים לאחר מכן נכנסו עוד תגובות ופניות.

עוד עובדה מעניינת שהתגלתה היא, שבעבר אשת המכירות כבר הייתה בקשר עם אנשי הרכש ומנהלי כוח אדם של אותן חברות שסגרו עכשיו עיסקה, בנוגע למוצר והשרות ללא סגירת עסקה. כעת המנכ"לים של אותן חברות פנו באופן ישיר כי המודעה פשוט "דיברה אליהם ישירות".

לסיכום: אל תנחש מה הלקוח צריך, שאל אותו!

אשמח לשמוע תוצאות מיישום.

בהצלחה!

עפר פלאוט

אקספדיטור מאיץ עסקים בע"מ.

 

עפר פלאוט הוא הבעלים והמנכ"ל של אקספדיטור מאיץ עסקים בע"מ.
חברה להכשרת מנהלים ויעוץ עסקי.
החברה עוזרת למנהלים ולצוותי עובדים לממש את הפוטנציאל שלהם.
www.expeditor.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב