דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בתי מלון בלונדון : רשימת המומלצים חלק 3 

מאת    [ 10/07/2012 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 8612 פעמים ]

יורדים למחתרת: בתי מלון בלונדון בדירוג כוכב/ אכסניות

 לכל אלו שממש לא חשוב להם היכן הם ישנים, כל עוד הם בלונדון, צופים במשחקי הליגה האנגלית, קורעים את העיר, וחורשים כל חנות ובוטיק בה, קיימים בתי מלון בלונדון, שאינם ממש על תקן בתי מלון, אלא מעין שילוב של אכסניה עם בית מלון ממש זול. תופתעו, אבל חלק מהם ממש מדליקים, שוכנים במבנים עתיקים המוסיפים מאד לאווירה ובעיקר ממוקמים באזורים שווים:

 - מלון אראן ( House Hotel Arran) הוא מלונן קטן ומשפחתי הנמצא ממש בלבו של רובע בלומסברי היפה של לונדון. המלון שוכן בתוך מבנה בן למעלה ממאתיים שנה, מהתקופה הג'ורגי'אנית. לא רחוק ממנו נמצאת האוניברסיטה של לונדון, והליכה קצרה תובלי אתכם למוזיאון הבריטי, לכיכר פיקדילי ולרחוב אוקספורד. המלון מציע חדרים ליחיד, זוגות או שלושה. בחדרים טלוויזיות , ואפילו DVD, כאשר בקבלה ניתן לקבל סרטים ללא תשלום. עוד בחדרים עמדה להכנת שתייה חמה, ושירותי אינטרנט אלחוטי בחינם. בבוקר תוכלו לאכול ארוחת בוקר אנגלית טיפוסית, ואם אתם שוהים במלון בעונת הקיץ, תוכלו ליהנות מגן הורדים הנעים של המלון. מיקום: הולבורן ובלומבסרי. מחיר: זול.

- מלון הוסטל קלינק 78 (Hostel Clink ) הוא בפירוש לא חלק מקטגוריית בתי מלון בלונדון. מדובר באכסניה כיפית, המתאימה לצעירים, שיש להם גם חוש הומור. מדוע? מאחר והמלון שוכן במבנה שבעבר שימש בית משפט, וכיום הוא חלק מאתרי מורשת של אנגליה. אם ממש תרצו, תוכלו ללון בחדר ששימש בעבר כתא כלא. חדרי האכסניה חביבים, בחלק מהם מקלחת, בעוד שבאחרים יש מקלחת משותפת. בחדרים תאי מלתחה- לוקרים- בהם תוכלו לנעול את החפצים. מצעים כלולים במחיר. מגבות- בתשלום. באכסניה בר, חדר טלויזיה ופינת אינטרנט ובה מחשבים. המיקום המעולה הוא ההופך את המלון לאטרקטיבי כל כך. הוא נמצא במרכז העיר, באור קינגס קרוס, קרוב לאטרקציות ומרכזי בילוי. מחיר: זול ומטה.

- מלון סטנלי ( House Hotel Stanley) – גם מלון זה יתקשה להיכלל בקטגורית בתי מלון בלונדון. או שבקושי. מדובר במלון קטן ואינטימי עם ארבעים וארבעה חדרים בלבד. מיקומו מצוין, אזור ויקטוריה הידוע של לונדון, המאפשר הגעה נוחה לכל אטרקציות לונדון למיניהן. אפשר ללכת ברגל לארמון בקינגהאם המלכותי, לקתדרלת ווסטמינסטר, לביג בן ועוד אתרי שבגללם הגעתם מלכתחילה ללונדון. החדרים נעימים, מאובזרים, בין היתר בטלויזיה, אינטרנט אלחוטי, ואפילו מגהץ ומייבש שיער. היתרון הגדול למשפחות הוא כי המלון מספק שירותי בייביסיטר בזמן שאתם יוצאים לקרוע את העיר. מיקום: ווסטמינסטר. מחיר: זול.

- היל סטריטהאם ( Hill Streetham)- מקום זה, הוא בית הארחה, נמצא בתוך מבנה ויקטוריאני יפה, בדרום מערבה של לונדון. הוא מעוצב בצורה ססגונית ונעימה, מציע חדרים נעימים ובהם חדר אמבטיה, עמדת קפה ותה, טלויזיה וארוחת בוקר. מחיר: זול ומטה.

  

סיכום הסקירה של בתי מלון בלונדון מצביעה על שני דברים עיקריים: האחד הוא כי יש בלונדון היכן ללון, והשני הוא כי לונדון היא עיר שפשוט שווה ביקור.

בתי מלון בלונדון מציעים מגוון רחב של מחירים וסגנונות, והכל תלוי במה אתם מצפים שיהיה, ואילו פרמטרים מכוונים אתכם בבחירת בתי מלון בלונדון.

האב א גוד דיי

שי ברכה
מנכ"ל אתר הוטלים
אתר תוכן ישראלי עם מנוע השוואת מחירים ,ביקורות ,חוות דעת והמלצות על בתי מלון בכל בעולם
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב