דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בתי מלון בלונדון , רשימת המומלצים חלק 1 

מאת    [ 10/07/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 8600 פעמים ]

יקור בלונדון מעורר בקרב הציניקנים הגדולים ביותר, תחושות מגוונות. העיר המיוחדת והססגונית הזו, מציעה אטרקציות שדומה כי אין להן סוף. לרומנטיקנים שגדלו על ברכי ספריה של ג'יין אוסטין, מובטחת קפיצה בזמן וסיור בנקודות החן של העיר, שהוזכרו באין סוף ספרים. חובבי המתח והתעלומה שגדלו על אגאתה כריסטי וכן על מעללי שרלוק הולמס, יוכלו להתחקות אחרי הסיפורים. וכמובן, לא נשכח את הליגה האנגלית, הבירה המשובחת, ארמון המלכה, ורחוב אוקספורד למילוי כל פנטזיות הקניות לסוגיהן.

ומה בדבר בתי מלון בלונדון?

 בתי מלון בלונדון מוצעים בשפע שלא היה מבייש ערים הגדולות ממנה פי שניים או שלוש. ריבוי המלונות מאפשר בחירה מתוך מבחר עצום, ובהתאם לסגנון המועדף, מיקום המלון, וכמובן המחיר. ניתן להגדיר את המחירים כיקרים מאד (150 פאונד ומעלה), בינוניים (75-150 פאונד ללילה) וזולים (75 פאונד ומטה).

 ישנים לצד המלכה- בתי מלון בלונדון בדירוג חמישה כוכבים

 לחובבי היוקרה, והפינוק, שאולי יקנו להם תחושת שיוך לבית המלוכה האנגלי, מוצעים בתי מלון בלונדון, בדירוג גבוה עם מגוון פינוקים, מיקום אטרקטיבי, ומתקני ספא. המחיר, בהתאם:

 - מלון דורצ'סטר (Dorchester) הוא אחד מכמה בתי מלון בלונדון היקרים ביותר. מלון חמישה כוכבים זה, נמצא באזור קנסינגטון וצ'לסי, בקרבת ההייד פארק. מחלונות החדרים בו נשקף נוף עוצר נשימה של פארק זה. למעט הספא החדיש והמשוכלל, העיצוב המוקפד והאזור המושלם, קיימת במלון מסעדת גורמה בניצוחו של השף אלאן דוקאס. בנוסף, מקיים המלון מסיבות תה בסגנון של פעם, והאווירה הכללית היא של עושר חלומי. מחיר: יקר מאד.

- מלון קובנט גארדן (Covent Garden) מלון יוקרתי זה, בדירוג חמישה כוכבים נמצא בלב ליבה של לונדון, ברחוב מונמאוט. מאזור שפע של תיאטראות, גלריות, מועדונים, פאבים ומסעדות. המלון אינו גדול- 58 חדרים בסך הכל, אבל כל אחד ואחד מהם מאופיין בעיצוב יוקרה, בסגנון אנגלי כפרי. עוד במלון מתקני ספא חדישים, חדר כושר מצויד היטב, טיפולי ספא, מסאז' וקוסמטיקה, חדר הקרנה פרטי ומפואר, וכן שלושה חדרי אוכל פרטיים. מחיר: יקר מאד

- מלון פלאזה סאות' בנק (Plaza on the river) הוא מלון סוויטות יוקרתי, הממוקם ממש על גדות נהר התמזה מצידו הדרומי, בסמוך למרכז העסקים של לונדון. מן המלון ניתן להשקיף על הביג בן, בתי הפרלמנט, גלריית טייט בריטן, וגלגל הענק המפורסם של לונדון, הקרוי גם העין של לונדון, על שם התצפית המעתיקת נשימה בעליל, שנשקפת לעולים עליו. במלון 65 סוויטות, שבהן חדר או שניים. מגון השירותים הוא עצום, והכולל בין היתר מטבחון, הסבת החדר למשרד עבור אנשי עסקים, פלזמה, ועוד. מחיר: יקר מאד

שי ברכה
מנכ"ל אתר הוטלים
אתר תוכן ישראלי עם מנוע השוואת מחירים ,ביקורות ,חוות דעת והמלצות על בתי מלון בכל בעולם
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב