דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לוחות מחיקים - ציוד משרדי לניהול המשרד 

מאת    [ 10/07/2012 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 2171 פעמים ]

לוחות מחיקים הינם אביזר חשוב ונוח לניהול העבודה במשרד ובעסקים שונים. ניתן לעשות שימוש בסוגים שונים של לוחות מחיקים, ולייעל את מהלך העבודה ואת המעקב אחרי תפוקה וביצועים, כאשר מגוון הלוחות המחיקים הקיים בשוק מציע פיתרון לצרכים רבים המתעוררים בסביבה המשרדית.

כאשר מדובר במוקד שירות או מכירות טלפוני קטן או בינוני, מומלץ להיעזר בלוחות מחיקים למעקב אחר תפוקת העבודה בפרמטרים הבאים: מספר שיחות שבוצעו או נענו, מספר מכירות שנסגרו (או לחליפין – פגישות שתואמו, באם מדובר במוקדי טלמיטינג / תיאום פגישות), שעות עבודה שחלפו (או שנשארו), סכומי עסקאות שנסגרו וכן הודעות שונות לחברי הצוות, כגון עמידה ביעדים, בונוסים וכד'.

לוחות מחיקים מציעים שקיפות מלאה ומגע אישי עם עובדי הצוות, מעקב און-טיים אחרי תפוקה וביצועים ואפשרות לניצול הלוח לשימושים נוספים כגון הדרכות, מצגות, הודעות משרד וכד'. כמו כן, קיימים לוחות פליפ צ'ארט מחיקים, אשר הינם ניידים ומאפשרים עבודה נוחה יותר עם לוחות פליפ צ'ארט בעת העברת מצגות.

קיימים סוגים שונים של לוחות מחיקים עבור מטרות ניהול משרד ייעודיות, כגון: לוחות מחיקים למעקב ותכנון, אשר מגיעים מוכנים מראש עם תבניות בלתי מחיקות לתכנון ומעקב אחרי פעילות המשרד. קיימים לוחות מחיקים לתכנון ומעקב חודשי, לוחות מחיקים לתכנון ומעקב שבועי ויומי וכן לוחות בעלי תבנית לוח שנה מלאה עבור כל השנה.

סוגים נוספים הינם לוחות מחיקים משולבים למיניהם, המציעים שילוב של לוח מחיק עם לוחות שעם ו/או לוחות לבד, ומאפשרים שימוש בלוח מחיק גם כלוח מודעות. לוחות מחיקים מגנטיים טובים אף הם עבור מטרה זו, כאשר ניתן להשיגם בגדלים שונים, והם אינם מגבילים בשטח הכתיבה או הצמדת המודעות.

לוחות מחיקים הינם נוחים במיוחד היות וניתן לעשות בהם שימושים שונים, ולהעתיק את מיקומם ממקום למקם במשרד. כיום ניתן אף להשיג  לוחות מחיקים ניידים, הנעים על גבי תושבת גלגלים ומאפשרים העברה נוחה של לוח מחיק בין חדרים ואולמות, מבלי הצורך בתליית הלוח על הקיר בכל פעם מחדש.

לוחות מחיקים ייחודיים במיוחד, הנחשבים יוקרתיים הן באיכותם והן בתצוגתם המרשימה, הינם לוחות מחיקים מזכוכית, המגיעים עם ובלי מסגרת. לוחות מחיקים מזכוכית נחשבים איכותיים היות והזכוכית מציעה אטימות גבוהה ומשטח חלק יותר, המאפשרים מחיקה מושלמת של דיו בכל פעם. ניתן להשיג גם לוחות מחיקים מזכוכית ללא מסגרת, המקנים מראה של "לוח צף" ואינם דורשים קידוח של הלוח לקיר, היות והם מגיעים בצירוף אביזר פרספקט שקוף ופשוט לתלייה. לוחות מחיקים מסוג זה מתאימים במיוחד לחדרי מנהלים או חדרי ישיבות מנהלים, כאשר קיים צורך בציוד משרדי תדמיתי ויוקרתי.

קיימים סוגים נוספים רבים של לוחות מחיקים, עבור שימושים שונים וייעודיים לסוגי עסקים שונים. למשל, קיים לוח מחיק עם שנתות תווים, לשימוש מוסדות חינוך שונים, מתנ"סים ובתי ספר למוסיקה, או לדוגמא, לוח מחיק בעל ארון תצוגה ננעל, המאפשר הצמדה של מודעות רלוונטיות בלבד, כנהוג במוסדות ציבוריים שונים, וכן במוסדות פרטיים, ועדי בניינים וכד', כאשר מעוניינים בהצמדת מודעות קבועות, עם אפשרות להחלפת המודעות על ידי אנשים המורשים לכך בלבד.

לבחירת לוחות מחיקים עבור עסקים או פרטיים, פנו לקטגוריית "לוחות מחיקים" באתר ובחרו את המוצר המתאים לצרכים שלכם.

ענת קלינסקי - תוכן שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב